خرید جو دوسر پرک عمده ویژه تولید گرانولا

جو دوسر

خرید فروش عمده جو دوسر پرک ویژه تولید گرانولا بر چگونه انجام می شود؟ واردات جو دوسر پرک اسپانیایی و آلمانی توسط کدام مرکز در کشور انجام شده است؟ قیمت جو دوسر پرک خارجی دانیما را از کدام مرکز استعلام کنیم؟ جودوسر پرک عمده در کشور به چه طریق عرضه می‌شود؟ انواع جو پرک در بازار کدامند؟ قیمت جو پرک بسته بندی دانیما توسط کدام مرکز تعیین شده است؟

واردات جو دوسر پرک اسپانیایی و آلمانی

 جو دوسر پرک از آلمان، اسپانیا، فنلاند و استرالیا در انواع ریز و درشت به کشور وارد می‌شود. شرکت‌های وارد‌کننده در ابتدا انحصاری اقدام به ورود محصول به کشور می‌کردند، ولی با توجه به فضای رقابتی موجود و نیاز بازار، امروزه شرکت‌های بزرگی به‌صورت عمده محصول را عرضه‌ می‌کنند. این شرکت‌ها با بستن قرارداد با نمایندگی‌های فروش و پخش این محصول، در کشور‌های صادر‌کننده، چون اسپانیا و آلمان زمینه واردات، به کشور را مهیا ساخته‌اند.

قیمت جو دوسر پرک خارجی

افزایش تقاضا برای خرید و فروش جو دو‌سر پرک باعث عرضه نمونه‌های خارجی و داخلی باکیفیتی شده است. جو دو‌سر پرک خارجی را می‌توان به صورت عمده یا به صورت خرد در انواع ریز و درشت، جو دو‌سر پرک فوری صبحانه و … خریداری نمود. باید توجه داشت که خرید عمده این محصول قیمت مناسب‌تری دارد.

مجموعه ایلیا بهترین نمونه‌‌های جو دو‌سر پرک را از کشورهای خارجی مبدا، به کشور وارد نموده و تحت برند دانیما به بازار ارائه نموده است. نمونه‌های خارجی از لحاظ شکل ظاهری، وزن، رنگ و نوع مصرف با‍ هم متفاوت بوده و تحت بسته‌بندی متنوع و با قیمت مناسب به‌فروش می‌رسند.

 کار دیگری که این مجموعه در آن موفق بوده، کاشت و پرورش انواع ارقام و واریته‌های با کیفیت خارجی در شرایط ایران بوده است. در نهایت با فرآوری‌ مناسب آن‌ها را به انواع محصولات از جمله جو دو‌سر پرک با قیمت مناسب به فروش رسانده است.

جو دوسر

خرید فروش عمده جو دوسر پرک برای تولید گرانولا

امروزه کارخانجات صنایع تبدیلی و تولیدی با چالش بزرگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. واردات محصولات غذایی خام و فرآوری شده مانند جو دوسر دارای مشکلاتی برای تولید می‌باشد. یکی از مشکلات و چالش‌هایی که تولیدکنندگان گرانولا و با آن مواجه هستند، نوسان قیمتی شدید جو دوسر وارداتی در ایران است. آن‌ها پارت‌های مختلف وارداتی را که خرید می‌کنند، ناچار هستند قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه کنند.

 نوسانات قیمت ارز در سال‌های اخیر تاثیر زیادی روی قیمت محصولات داخلی گذاشته‌است. جو دوسر پایه اساسی محصول گرانولا است و با وجود نوسان قیمت خرید در پارت‌های متفاوت، باعث شده برای تولید کنندگان صرفه اقتصادی کم و حاشیه سود پایینی داشته باشد.

 همچنین به دلیل مشکلات تحریمی که ایران دارد، واردات جو دوسر کمی به چالش خورده و واردات جو دوسر به‌طور منظم انجام نمی‌شود. ممکن است شش ماه از سال محصول زیادی در بازار وجود نداشته باشد که این تهدیدی برای تولیدکنندگان محصولات مختلف به‌خصوص گرانولا با جو دوسر است.

 شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای رفع نیاز تولیدکنندگان این صنعت و کمک به ورود محصولات فراسودمند بازار حدود 300 هکتار از اراضی مرغوب را به کشت این محصول اختصاص داده و با فرآوری ویژه‌ای که انجام داده‌است، توانسته محصول بسیار با کیفیتی را تولید کند. آنالیزهای این محصول و آنالیزهای جو دوسر ایرانی تولیدشده در مجموعه ایلیا، با آنالیزهای وارداتی برابری می‌کند و حتی در برخی آیتم‌ها بسیار ارزش غذایی بالاتری دارد. از لحاظ دانه‌بندی و جو دوسر این مجموعه بسیار درشت بوده و تفاوتی از لحاظ ظاهر با جو دوسر وارداتی ندارد.

قیمت جو دوسر ایرانی

قیمت جو دوسر ایرانی تولید شده در این مجموعه بسیار مناسب بوده و در بعضی موارد نصف جو دوسر وارداتی است و برای تولیدکنندگان به صرفه و از لحاظ اقتصادی سودآوری بالایی دارد. این محصول در کنار قیمت بسیار فوق‌العاده‌ای که دارد، تامین نامحدودی نیز دارد. شرکت ایلیا با عقد قرارداد با مجموعه‌های مختلف می‌تواند تناژ بسیار بالایی را ماهانه در اختیار این شرکت ها قرار دهد. همچنین دغدغه تامین محصول در بلندمدت و ثابت بودن قیمت را حل کند.

در واقع کیفیت پارت‌های تحویلی به مشتریان یکسان بوده و مشتریان از بابت تحویل محصول در پارت‌های مختلف و تنوع یکدستی بار، دچار مشکل نخواهند شد. علاقه‌مندان برای خریدوفروش عمده جو دوسر برای تولید گرانولا و سایر محصولات و جو دوسر می‌توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و نمونه درخواستی و یا سفارش تناژ خود را ثبت نمایند.

جو دوسر دارای ارزش غذایی و کالری بالایی بوده و در تولید انواع محصولات همچون گرانولا می‌توان از ترکیبات ویژه و متنوع جو دوسر استفاده نمود. گرانولا یک آجیل خوشمزه بوده که می‌تواند به عنوان میان‌وعده یا به عنوان صبحانه کامل با شیر و ماست استفاده شود. گرانولا انواع و اقسام متنوعی داشته و رایج ترین نوع آن از جو دوسر، عسل رقیق شده، انواع آجیل، دانه‌های خوراکی و میوه های خشک تهیه می‌شود.

 مرکز پخش جو دوسر پرک عمده، خرید و فروش را با ملاک‌های خاص انجام می‌دهند، از جمله این ملاک‌ها اولویت خرید و  فروش با بازارهای داخلی نسبت به  بازارهای خارجی است. مجموعه ایلیا با سابقه معتبر و درخشان خود خرید و فروش جو دو سر عمده را برای کلیه صنایع و کارخانجات، بسته‌بندی و پخش و توزیع فراهم آورده است.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک عمده

جو دو‌سر پرک عمده در مراکز فروش بسیاری در سراسر کشور براساس میزان تقاضا و عرضه خرید و فروش می‌شود. بهترین نمونه‌‌های ایرانی و وارداتی را می‌توان در این بازار‌ها مشاهده نمود. نمایندگی پخش جو دو‌سر پرک به‌صورت عمده در کشور مهیا‌کننده بستر‌های خرید بدون واسطه می‌باشد. این نمایندگی‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای تمامی خریداران محسوب گردد. توزیع‌کنندگان جزئی و یا کارخانجات بزرگ صنایع غذایی و تبدیلی می‌توانند محصول را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب از بهترین فروشنده و نمایندگی پخش با توجه به حجم مورد نیاز خود بخرند. برای خریدی عمده و به‌صرفه می‌توان بسته‌های بزرگ را انتخاب کنید که قیمت بهتری نسبت به سایز‌های کوچک‌تر دارند.

قیمت خرید جو دوسر پرک عمده و بسته بندی دانیما

قیمت جو دوسر بسته‌بندی در بازار متناسب با انواع گوناگون محصول تعیین می‌شود. هر کدام از این محصولات در بسته‌بند‌‌ی‌های متنوع و با کیفیت‎های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. این بسته‌بندی‌ها حفاظت از محصول در برابر آلودگی‌ها، باکتری، میکروب‌های بیماری‌زا، ضربه و نور خورشید را انجام می‌دهند و  با برند‌های متنوع، و با قیمتی استثنایی وارد بازار می‌شوند.

مجموعه ایلیا جو دوسر تولیدی شرکت را با تجهیزات ویژه خود فراوری و تحت برند دانیما ارائه نموده است. این محصول را می‌توان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها و بازار به‌صورت بسته‌بندی با بهترین کیفیت و قیمت متعادل خریداری نمود. این بسته‌بندی‌های از لحاظ شکل ظاهری، اندازه، حجم با هم متفاوت هستند. امکان خرید اینترنتی جو دوسر دانیما به صورت تناژ و بسته بندی نیز در مجموعه وجود دارد و متقاضیان  می‌توانند این محصول را بدون واسطه و محدودیت در سفارش خریداری نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *