خرید عمده جو دوسر ویژه کارخانه جات

کینوا جو دوسر

خرید عمده جو دوسر ویژه کارخانه جات توسط کدام مرکز صورت می‌گیرد؟ جو دو‌سر کیلویی با چه قیمتی عرضه می‌شود؟ کاربرد‌های جو دو‌سر چیست؟ خرید  و فروش جو دو‌سر پرک عمده به چه صورت است؟

فروش عمده جو دوسر پرک

پر‌کاربردترین نوع جو دو‌سر، جو‌دو‌سر پرک بوده که برای تهیه آن دانه بدون پوست را بصورت بخار‌پز آماده و سپس بوسیله غلتک‌های سنگینی به‌شکل نازک یا پرک در می‌آورند. این مزیت باعث پخت آسان و سریع محصول شده و استفاده از آن را در تهیه غلات صبحانه؛ انواع کیک، سوپ و آش و… را ممکن ساخته است. در هر 100 گرم جو دو‌سر پرک 68 کالری انرژی، 1.4 گرم چربی، 12 گرم کربو‌هیدرات، 2.4 گرم پروتئین، 1.7 گرم فیبر و 0.5 گرم قند وجود دارد.

خرید و فروش عمده جو دوسر پرک توسط شرکت‌های تولید‌کننده و مراکز فعال این حوزه به‌صورت حضوری و غیر‌حضوری صورت می‌پذیرد.فروش عمده از طریق مراکز فروش و فروشندگان بدون  حضور واسطه و با قیمت تمام شده مناسبی انجام می‌شود و به دلیل پایین‌تر بودن قیمت مشتریان تمایل دارند خرید خود را بیشتر به‌صورت فله ای از این مراکز انجام دهند.

گروه ایلیا با بسترسازی در زمینه فروش جو دو‌سر پرک با کیفیت و عرضه مستقیم این محصول به فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش این محصول در کشور گام مهمی در حذف واسطه از مدار فروش و در راستای کاهش قیمت نهایی محصول و ترویج مصرف آن در سبد خانوار برداشته است. کلیه خریداران می‌توانند با اطمینان و تضمین کیفیت محصول جو دوسر پرک خود را از گروه ایلیا خریداری نمایند.

جو دوسر

خرید و فروش جو دوسر پرک عمده

خرید جو دو‌سر پرک عمده با قیمت مناسب انتخابی هوشمندانه و به‌صرفه برای کلیه خریداران با توجه به کاربرد‌های وسیع این محصول در کلیه وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها می‌باشد. خرید عمده جو دو‌سر پرک و گنجاندن آن در رژیم غذایی روزانه افراد از حیث اقتصادی سودمند‌بوده و زمینه فراهم‌سازی آن‌را با برنامه‌ریزی مناسب برای تمامی افراد مهیا می‌سازد.

جو دو‌سر پرک عمده در مراکز خرید و فروش بسیاری در شهرهای بزرگ و اخیرا در دیگر شهر‌ها خرید و فروش می‌شود. بهترین نمونه‌‌های تولید داخلی و خارجی را می‌توان در این بازار‌ها مشاهده نمود. بسیاری از متقاضیان و مشتریان که اکثرا توزیع‌کنندگان جزئی و یا کارخانجات بزرگ صنایع غذایی و تبدیلی هستند از وضعیت رقابتی حاصله در بازار استفاده کرده و محصول را با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب از بهترین فروشنده خریداری می‌نمایند.

 برای خریدی مطمئن اگر امکان ارتباط مستقیم و حضوری با فروشنده را ندارید بهتر است با کمی جست‌و جو در فضای مجازی و اینترنت با تولیدکنند‌گان معتبر ارتباط گرفته و خرید را به‌صورت آنلاین انجام دهید. برای خریدی عمده و به‌صرفه می‌توانید بسته‌های بزرگ را انتخاب کنید که قیمت بهتری نسبت به اوزان و سایز کوچک‌تر دارند.

کارشناسان فروش مجموعه توسعه و تجارت سبز تمامی اطلاعات از جمله قیمت و کیفیت جو دو‌سر پرک تولیدی شرکت را در اختیار کلیه خریداران و مشتریان خود در سراسر کشور قرار داده تا بتوانند با خیالی آسوده و مطمئن اقدام به خرید نمایند.

جو دوسر

خرید جو دوسر کیلویی و عمده

جو دو‌سر کیلویی و عمده را می‌تون از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپر‌مارکت‌ها و بازار به‌صورت بسته‌بندی خرید نمود. وجود بسته‌بندی،  محصول را از آلودگی و انواع شکستگی محافظت نموده و از تمیزی محصول خریدار مطمئن است. در بازار انواع ایرانی و وارداتی در بسته‌بندی و اوزان مختلف تحت برند شرکت‌های معتبر جهت مصرف شخصی با قیمت‌های با ثباتی وجود دارد. ثبات قیمتی جو دوسر به‌علت تعیین  قیمت نهایی آن توسط سازمان غلات کشور و با همکاری جمعی از تولید‌کنندگان عمده می‌باشد.

با توجه به انواع جو دو‌سر (جو دو‌سر با پوست و بدون پوست، بلغور، پرک و آرد جو دو‌سر)  در کشور قیمت با توجه به آن و کیفیت و برند شرکت متفاوت است. خریداران و متقاضیان عزیز می‌توانند بهترین و با‌کیفیت‌ترین محصول جو دو‌سر با بسته‌بندی و قیمت مناسب را از گروه ایلیا خریداری نمایند و از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه نیز استفاده کنند.

کاربردهای جو دوسر

غلات سبوس‌دار همچون جو دو‌سر حاوی مواد مغذی بسیاری برای حفظ سلامتی انسان هستند. این طلای سبز در صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی ، غذایی و دارویی کاربردهای بسیاری دارد. روغن جو دو‌سر علاوه بر مصرف خوراکی در صنایع بهداشتی و آرایشی برای تولید انواع کرم ضدچروک و پیری، کرم مراقبت کودک، لوسیون اصلاح مردانه،  انواع شامپو و محصولات حمام… کاربرد دارد. تاثیر آن‌ها در درمان بیماری‌های پوستی نیز ثابت شده است.

 تنوع محصولات جو دوسر در صنایع غذایی در تهیه بیسکویت، ماکارونی، اوتیمیل، خمیر پیتزا، آش  و …. باعث مصرف آن برای همه افراد در هر سنی و در تمامی عده‌ها شده است. خواص دارویی و درمانی جو دو‌سر در کاهش چربی و قند خون ، افزایش سیری و کمک به تناسب اندام، تولید بهترین محصولات مراقبت از پوست، کاهش ریسک ابتلا به آسم در کودکان، استفاده از آن در ترک اعتیاد و به عنوان مسکن و آرامبخش و …. ثابت شده است.

نبود گلوتن در جو دو‌سر آن‌را برای بیماران سلیاکی و کسانی که حساسیت به گلوتن دارند برای تامین کربو‌هیدرات‌ و انواع پروتئین‌ها مفید می‌سازد. برای خرید هر کدام از محصولات و اطلاع از تنوع محصولات و قیمت هر کدام با کارشناسان ایلیا ارتباط برقرار سازید.

کینوا جو دوسر

فروش فله ای و عمده جو دوسر ویژه کارخانه جات

فروش فله‌ای و عمده توسط فروشگاه‌های اینترنتی و مراکز فعال در حوزه توزیع و خرید و فروش جو دو‌سر صورت می‌گیرد. این مراکز محصول را در هر وزنی متناسب با نیاز و سلیقه مشتری ارائه می‌دهند. فروش فله‌ای و عمده دارای قسمت مناسب‌تری بوده و بر حسب وزن عرضه می‌شود. کارخانجات بزرگ صنایع غذایی و تبدیلی اکثرا خرید خود را در تناژ بالا از تولید‌کننده اصلی و مراکز معتبر بدون حضور واسطه و به‌صورت غله و عمده خریداری می‌نمایند در این خرید کیفیت محصول توسط خریدار چک شده و قیمت به‌صرفه‌تر می‌باشد.

در صورت بعد جغرافیایی خرید از مراکز عمده و فروشگاه‌های اینترنتی به‌صورت آنلاین صورت می‌گیرد که در این زمینه نیز با وجود رقبا خریدار می‌تواند با یک جستجوی سریع بهترین کیفیت را با قیمت مناسب خریداری نماید. مجموعه ایلیا با سابقه فعالیت مستمر در بازار فروش عمده و فله‌ای جو دو‌سر کشور می‌تواند نیازکارخانجات بزرگ صنایع غذایی و تبدیلی را تامین سازد.

کینوا جو دوسر

خرید جو دوسر عمده با مجوزات بهداشتی توسط شرکت ایلیا

گروه ایلیا به‌عنوان یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه جو دو‌سر در  کشور  اقدام به عرضه آن با تمام مجوزات بهداشتی و استانداردهای کنترل کیفی نموده است. خریداران می‌توانند انواع محصولات جو دو‌سر را به صورت بسته‌بندی، عمده و فله‌ای از این مجموعه خریداری نمایند.

کلیه رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، هتل‌ها، موسسات و سازمان‌های خصوصی و دولتی می‌توانند خرید خود را از این مجموعه انجام دهند و زمینه همکاری برای کسانی که علاقه‌مند به کار توزیع و خرید و فروش محصولات جو دو‌سر در کشور را دارند باز است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *