خرید جو دوسر برای تولید جوانه در کشور

جو دوسر

برای اطلاع از جامع ترین مرکز خرید جو دوسر برای تولید جوانه در کشور با ما همراه باشید. پودر جوانه جو دوسر دانیما را چگونه تهیه کنیم؟  تاثیرات پودر جوانه جو دوسر برای چاقی، بدنسازی و لاغری چیست؟  ارزش غذایی پودر جو دوسر چقدر است؟ اولین و بزرگترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور را می‌شناسید؟

پودر جوانه جو دوسر دانیما

پودر جوانه جو دوسر یکی از غلات مفید و با ارزش غذایی زیاد بوده که از دانه جو دو‌سر تولید شده است. این پودر سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین‌های مورد نیاز بدن بوده و بهترین راه برای کاهش کلسترول و افزایش سیستم ایمنی بدن است. در مجموعه ایلیا این فرآورده از دانه بهترین و با کیفیت‌ترین انواع جو دو‌سر تهیه شده و با برند دانیما به بازار عرضه می‌شود.

 پودر جوانه جو دوسر با افزایش آنزیم‌های حیاتی بدن، باعث سم‌زدایی و مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌شود. پودر جوانه جو دوسر دانیما خواص درمانی و مزه دلپذیری دارد و از آن می‌توان در میان‌وعده‌ها و یا درمان بیماری‌ها استفاده نمود. در مجموعه ایلیا در انواع بسته‌بندی و با حجم فوق العاده، و قیمتی استثنایی قابل خریداری است.

تولید و خرید پودر جوانه جو دوسر برای چاقی

دلایلی از جمله ژنتیک، متابولیسم بالا، و تغذیه نامناسب باعث می‌شوند فرد نتواند وزن بگیرد. بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل اینست که غذاهای پر‌کالری و طبیعی مصرف شود. ترکیب پودر جوانه جودو‌سر یک ماده سالم و طبیعی برای افراد لاغر  و افزایش وزن طبیعی و تدریجی می‌باشد.

 در تولید پودر جوانه جو دوسر برای چاقی هیچ نوع ماده شیمیایی همانند سم و کود استفاده نشده  و فقط از ضد عفونی‌کننده و مواد آنتی سپتیک پای گیاهی که عاری از ضرر و یا آلرژی مصرف برای مصرف‌کنندگان بوده، استفاده می­شود. این پودر جایگزین مناسبی برا ی آرد گندم در آشپزی و غذای کودک می‌باشد.

پودر جوانه جو دو‌سر  سبب تحریک اشتها و جذب غذا در بدن شده و  خواص و اثرات مثبت آن بعد از چند روز مصرف کاملا قابل مشاهده است. بهترین روش استفاده پودر جوانه جو دوسر،  بدون جوشاندن و ترکیب با انواع نوشیدنی یا اضافه‌کردن آن به غذا و یا انواع سالادها می‌باشد. برای چاقی صورت نیز می‌توان روزانه یک قاشق از این پودر را با یک لیوان شیر میکس نموده و با عسل یا شکر میل نمود. برای خرید پودر جوانه جو دو‌سر از فروشگاه‎ معتبر ایلیا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

جو دوسر

خرید پودر و جوانه جو دوسر در بدنسازی

برنامه‌های بدنسازی برای اهداف مختلف مانند افزایش حجم عضلات، چربی‌سوزی و کاهش وزن، فیتنس انجام‌ می‌گیرند. جو دوسر جهت نیل به این اهداف یکی از پر‌طرفدار‌ترین خوراکی‌ها و مکمل‌های غذایی در بین بدنسازان حرفه‌ای می‌باشد.  

جو دوسر یکی از بهترین منابع کربوهیدرات برای بدنسازانی که در طول دوره‌های کاهش وزن و عضله‌سازی هستند به شمار رفته، و باعث ترمیم و سرعت رشد ماهیچه‌ها می‍‌شود. همچنین این ماده سرشار از فیبر بوده و کمک زیادی به جذب غذا و بهبود عملکرد دستگاه گوارش بدنسازان می‌نماید. پودر جو دو‌سر با شاخص گلیسمی پایین و فیبر و کربوهیدرات غنی برای جلوگیری از یبوست و خستگی و تامین انرژی مورد نیاز بدنسازان مفید می‌باشد.

پودر جو دوسر برای لاغری

در دهه اخیر رژیم غذایی لاغری با پودر جو دوسر بسیار پرطرفدار شده است چون روشی سریع و موثر برای کاهش وزن است. اثرات رژیم غذایی این پودر از فردی به فرد دیگر بسته به سن و متابولیسم متفاوت است. پودر جو دو‌سر  ماده غذایی غنی از مواد‌مغذی از جمله ویتامین‌های A، B1، B2، B3، B6، C ،E، K، فیبر فولات و مواد معدنی ضروری مثل روی، آهن و کلسیم بوده و فیبر موجود در آن برای کاهش وزن مفید می‌باشد.

هیچ ماده غذایی یا مکمل خاصی وجود ندارد که در کاهش وزن بدون تعیین  میزان کالری وارد شده به بدن از طریق کاهش غذ‌ها و نوشیدنی‌های پر کالری کمک نماید. فیبر موجود در پودر جو دو‌سر گرسنگی کاذب را از بین برده و کربوهیدرات‌های آن  انرژی بدن را به میزان قابل توجهی تامین کرده  و باعث کاهش  مصرف ‎وعده‌های غذایی سنگین و پر‌کالری می‌شود.

تحقیقات نشان داده که اضافه نمودن پودر جو دو‌سر در رژیم غذایی باعث حجیم شدن معده و به سرعت احساس سیری ایجاد نموده و در نتیجه کاهش قابل توجه وزن افراد و لاغری می‌شود. علاوه براین مصرف پودر جو دو‌سر اجازه‌ی انباشته شدن کالری‌ در روده را نداده و به سرعت آن‌ها را از طریق مدفوع خارج می‌سازد.

جو دوسر

ارزش غذایی پودر جو دوسر

ترکیب پودر جو دوسر به عنوان یک غذای فوق العاده محسوب شده، زیرا جو دو‌سر دارای ارزش غذایی بیشتر از هر دانه مشابه خود در یک وعده غذایی است. در طب سنتی طبع پودر حوانه جو دو‌سر سرد و خشک است و ۱۰۰ گرم جوانه جو دو‌سر دارای ۳۶۹ کالری است. همچنین پودر جو دوسر محتوی  ۴۶٫۶۰ گرم کربوهیدرات،۷٫۶۰ گرم چربی و ۲۸٫۶۰ گرم پروتئین است.پودر جو دو‌سر منبع غنی فیبر، انواع ویتامین و مواد معدنی نظیر آهن، کلسیم، فسفر، پتاسیم، زینک و مس است.

اولین و بزرگترین شرکت تولید جو دوسر ایرانی در کشور

تولید جو دوسر در ایران خواستار شرایط خاصی می‌باشد. به دلیل فرایند بسیار سخت و مشقت آور پوست‌گیری و ریزش بالا و همچنین عملکرد پایین جو دوسر کشت آن توسط بخش خصوصی در کشور صورت می‌گیرد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با دارابودن فعال‌ترین بازار جو دو‌سر تولید فروشگاه‌ها و مراکز متعددی برای عرضه و توزیع این محصول در کشور شناخته می‌شود.

مجموعه ایلیا با کشت جو دو‌سر در سطح وسیع و تحقیقات کاربردی بسیاری که بر روی انواع جو دو‌سر ایرانی و وارداتی در کشور انجام داده توانسته است بهترین و با کیفیت‌ترین ارقام را متناسب با شرایط کشور شناسایی نماید. امروزه این مرکز در بین دیگر مراکز به عنوان  بزرگترین شرکت تولید جو دو‌سر ایرانی در کشور معروف بوده است.

انواع جو دو‌سر و محصولات مشتق شده از آن توسط مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در کشور توزیع شده و فرآوری و بسته‌بندی این محصولات نیز در مجموعه صورت می‌گیرد. همچنین  این شرکت مفتخر است که به تمامی عزیزان در جهت خرید مشاوره رایگان ارائه بنماید. واحدهای تحقیق و توسعه صنایع تبدیلی و فراوری برای تکمیل اطلاعات خود پیرامون سایر خدمات این مجموعه می‌توانند در اسرع وقت با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار نموده و کلیه نیازهای آموزشی و تخصصی خود را در مورد محصولات شرکت مرتفع نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *