خرید تضمینی کینوا در سمنان

کینوا

برای خرید تضمینی کینوا در سمنان کدام مجموعه معتبر و متخصص می‌تواند به یاری خریداران بیاید؟ قیمت خرید کینوا سمنان بر حسب چه عواملی در کشور تعیین می‌شود؟ برای خرید کینوا سمنان و ثبت سفارش به صورت اینترنتی، خریداران از چه طریق می‌توانند اقدام کنند؟ به طور عمده چه کارخانه هایی خریدار آرد کینوا در کشور هستند؟ آیا این کارخانه ها با انتخاب آرد کینوا و سایر محصولات کینوا به سود اقتصادی و بازدهی بیشتر می‌رسند؟ برای پاسخ به تمام سوالات با ما همراه باشید.

خرید تضمینی کینوا از کشاورزان سمنان

طی سالیان اخیر که واردات کینوا به کشور ممنوع شد. کشاورزان زیادی در نقاط مختلف کشور مانند استان سمنان شروع به کشت و تولید کینوا کردند. کشاورزان راه های مختلفی برای فروش محصولات خود دارند. اما بهترین گزینه انتخاب یک مجموعه معتبر است تا به شکل تضمینی محصولات تولید شده را از آن ها خریداری نماید. چراکه کینوا به طور کلی به شکل مستقیم پس از برداشت قابل استفاده نیست و حتما باید مورد فرآوری قرار بگیرد. بنابراین افراد نباید کینوا را به طور مستقیم از کشاورزان خریداری کنند.

می‌توان نتیجه گرفت باید یک مجموعه معتبر وجود داشته باشد تا محصولات برداشت شده را از کشاورزان خریداری نماید و پس از فرآوری به دست خریداران برساند. مجموعه ایلیا که به طور تخصصی در زمینه تولید و عرضه دانه کینوا فعالیت می‌کند. بذر کینوا را به صورت ارگانیک و کاملاً سالم و بهداشتی به دست کشاورزان می‌رساند. در کنار این موضوع آموزش‌های لازم در رابطه با نحوه کشت و نگهداری و نحوه برداشت را به آن ها عرضه می‌کند.

پس از عمل آمدن دانه های کینوا مجموعه‌ی ایلیا دانه های برداشت شده از کشاورزان خریداری می‌کند. اما چه تضمینی در این میان وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که مجموعه ایلیا برای این معاملات قرارداد تضمینی تنظیم می‌کند. بر حسب این قرارداد مجموعه ایلیا موظف است محصولات برداشت شده را به شکل تضمینی از کشاورزان خریداری نماید و در اختیار مصرف کنندگان در بازار قرار دهد.

فراوری تخصصی کینوا

برخی از افراد بر این باورند که فرآوری و شستشوی کینوا کاری آسان و بدون نیاز به تخصص است. اما لازم است بگوییم کینوا به مراحل تخصصی فرآوری و مراحلی ویژه احتیاج دارد. چرا که این دانه پس از برداشت دارای یک لایه سمی و سخت به نام ساپونین است و با شستشوی ساده از بین نمی‌رود و باید با استفاده از امکانات مکانیزه و با حضور کارشناسان متخصص انجام شود. فراوری تخصصی کینوا طی مراحل شستشو و ساپونین زدایی و بوجاری و … انجام می‌شود و بدون به کار بردن مراحل و روش های تخصصی امکانپذیر نیست.

بنابراین پیشنهاد ما به خریداران کینوا این است که این محصول را از مراکز معتبری مانند شرکت ایلیا خریداری کنند. از طرف دیگر فراوری کینوا باید از فرآوری محصولاتی مانند گندم و جو جدا باشد. چرا که کینوا به طور ذاتی فاقد گلوتن است و جو و گندم سرشار از این ماده می‌باشند. در صورتی که فرآوری این محصولات با امکانات مشترک انجام شود به گلوتن آغشته  خواهد شد و ویژگی منحصر به فرد خود را از دست می‌دهد.

آرد کینوا

تولید کینوا سه رنگ برای اولین بار در کشور

کینوا سه رنگ ترکیبی از سه رنگ سفید و سیاه و قرمز دانه کینوا است که بیشترین مصرف را در بین متقاضیان در کشور ما دارند. بسیاری از افراد خریدار این محصولات به شکل یکجا می‌باشند و ترجیح می‌دهند کینوا را در بسته بندی هایی که حاوی این سه رنگ کینوا با نسبت های یکسان و به صورت مرغوب باشد خریداری نمایند.

مجموعه ایلیا اولین مجموعه ای است در کشور به صورت تخصصی بر روی تولید و عرضه دانه کینوا فعالیت می‌کند. به طور اختصاصی فراوری کینوا سیاه و قرمز در ایران توسط مجموعه ایلیا انجام می‌شود و در این زمینه موفق شده است سیب سبز سلامت را دریافت نماید. بنابراین مجموعه ایلیا نخستین تولید کننده کینوا سه رنگ بهداشتی ارگانیک و غیر تراریخته در کشور است. اگر از خریداران انواع کینوا در کشور هستید پیشنهاد می‌کنیم این محصول را از طریق مجموعه ایلیا خریداری نمایید.

قیمت خرید کینوا برای پخش در سمنان

شرکت های پخش که در استان سمنان فعالیت می‌کنند و خواهان فعالیت بر روی دانه کینوا هستند باید این محصول ارزشمند را از یک مجموعه معتبر و متخصص مانند ایلیا خریداری نمایند. در نهایت بتوانند محصولاتی با کیفیت بالا بصورت عمده دریافت کنند و در بسته بندی های مختلف به دست متقاضیان در سمنان برسانند. مجموعه ایلیا که بزرگترین و معتبرترین عرضه کننده انواع کینوا برای شرکت‌های پخش است قیمت خرید بسیار مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. چرا که تولید کننده کامل این محصولات است و اجازه ورود افراد واسطه و به تبع قیمت های اضافه به محصولات تولیدی خود را نمی‌دهد.

اگر از صاحبان شرکت های پخش در استان سمنان و سایر نقاط کشور هستید و قصد دارید در زمینه پخش و بسته بندی دانه های کینوا فعالیت کنید پیشنهاد می‌کنیم مجموعه ایلیا را از دست ندهید. از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان مجرب شرکت ایلیا تماس بگیرید. مجموعه ایلیا با عقد یک قرارداد تضمینی خریدی مطمئن را برای متقاضیان به ارمغان می‌آورد.

کینوا

کارخانه های خریدار آرد کینوا در کشور

کارخانه های متعددی امروز خریدار آرد کینوا هستند که ترجیح می‌دهند این محصول را از یک مجموعه های معتبر و متخصص خریداری نمایند که ارائه کننده محصولی با کیفیت و مرغوب و غیر تراریخته است.

  • تولید کنندگان انواع نان های سنتی و صنعتی
  •  نوشیدنی های گیاهی
  • محصولات لبنی
  •  انواع پاستا و ماکارونی
  •  غذاهای آماده و نیمه آماده
  • غذاهای رژیمی
  • محصولات آرایشی و بهداشتی
  •  تولید کنندگان غذا های کودکان
  •  تولیدکنندگان مکمل‌های مورد مصرف ورزشکاران
  • کلیه کارخانجات صنایع تبدیلی
  •   تولید کنندگان کیک و شیرینی
  •  تولیدکنندگان کلوچه و انواع شکلات

انواع سس و افزودنی ها و … از جمله مواردی هستند که با انتخاب آرد کینوا می‌توانند تحول عظیمی در تولیدات خود ایجاد نمایند. پس از خریداران عمده آرد کینوا در کشور محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانند آرد کینوا سالم و بهداشتی مورد نیاز خود را با عقد قرارداد در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب از طریق مجموعه ایلیا خریداری نمایند.

کینوا جو دوسر

کینوا سفید تناژ و فله را از کجا بخریم

یکی از پرمصرف ترین انواع کینوا، کینوا سفید می‌باشد. خریداران زیادی در کشور حضور دارند که خواهان تهیه این محصول و استفاده آن در صنایع مختلف می‌باشند. کینوا سفید به شکل تناژ و فله انتخابی مقرون به صرفه و مناسب به لحاظ اقتصادی است. چرا که قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی دارد.

صاحبان صنایع مختلف در کشور و تولید کنندگان در کارخانه ها،کینوا سفید را می‌توانند به شکل تناژ و فله با قیمت مناسب از مجموعه ایلیا خریداری کنند. شرکت ایلیا قادر است این محصولات را در کمترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور برسانند و محصولی با کیفیت ارائه  دهند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *