مرکز خرید غله کینوا رژیمی فراسودمند

کینوا

بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و مرکز خرید غله کینوا رژیمی فراسودمند در ایران، آماده همکاری با کلیه مراکز متقاضی، جهت تأمین غله مرغوب و باکیفیت کینوای داخلی در تناژ بالا می‌باشد.

مولتی ویتامین کینوا

غله کینوا بومی آمریکای جنوبی است و از 5000 سال قبل تا به امروز، به عنوان غذای اصلی توسط مردم این مناطق استفاده می‌شده است. کینوا به برنج سرخپوستان نیز معروف است. خرید و فروش غله کینوا توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

غله کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج است. غله کینوا که از گیاهی به همین نام به دست می‌آید، دارای مواد غذایی زیادی می‌باشد. همین ارزش غذایی بالای غله کینوا، باعث شده که به خاویار سبز معروف شود.

غله کینوا علاوه بر وجود مواد غذایی ارزشمند برای انسان ویژگی‌های رشدی خاصی نیز دارد. غله کینوا به خشکی و شوری و یخ زدگی مقاوم است و در زمین‌های زراعی فقیر نیز رشد می‌کند.

همچنین غله کینوا نسبت به تغییرات اقلیمی سازگار و در شرایط آب و هوایی متفاوت نیز رشد می‌نماید. کشت غله کینوا در استان‌های مختلف کشور، با اقلیم‌های مختلف و تولید دانه مرغوب کینوا، تأییدی بر این مطلب است.

روش مصرف غله کینوا

غله کینوا دارای دانه‌های ریز با وزن هزاردانه 1 تا 2 گرم می‌باشد. سه رنگ سفید، قرمز و سیاه غله کینوا در جهان، مصرف خوراکی دارند. غله کینوا دارای طعمی مشابه گندم و ذرت است. استفاده از آن برای تهیه انواع غذاها، در طعم اصلی آن غذا، هیچ تغییری ایجاد نمی‌نماید.خرید این نوع غله در سراسر ایران امکان پذیر است.

غله کینوا به روش‌های پخته و تازه خوری مصرف می‌شود. برای پختن غله کینوا می‌توان به صورت کته، سرخ کرده و یا آبکش، می‌توان آن را تهیه نمود. همچنین غله کینوا در انواع سوپ، سالاد و انواع خورشت‌ها کاربرد دارد.

یکی از فرآورده‌های غله کینوا، آرد کینوا می‌باشد. از آرد کینوا برای تولید و غنی سازی انواع نان، بیسکویت، کیک، غلات صبحانه و فرنی، استفاده می‌شود.

غله کینوا غذایی بسیار خوش هضم و سبک است که تمام گروه‌های سنی، می‌توانند آن را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند. استفاده از غله کینوا در برنامه غذایی کودکان، نوجوانان و جوانان و حتی سالمندان باعث تأمین ویتامین ب، پروتئین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز آنها خواهد شد.

کینوا

مرکز خرید غله کینوا

در سال‌های اخیر و با معرفی غله کینوا در ایران، مصرف غذایی این غله نیز در میان خانواده‌های ایرانی، نیز افزایش یافته است. سازمان فائو، سال 2013 را به نام سال بین المللی کینوا نامگذاری نموده است.

این سازمان هدف از تولید غله کینوا را تأمین امنیت غذایی مردم جهان عنوان می‌کند. و سایر کشورها را به کشت غله کینوا، توصیه می‌نماید. همزمان با افزایش مصرف غله کینوا، بازار خرید و فروش این غله نیز رونق یافته است.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه کشت و تولید غله کینوا در ایران فعالیت می‌نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار غله کینوا در اختیار کشاورزان عزیز ، دانه‌های مرغوب و باکیفیت غله کینوا را تولید می‌نماید.

غله کینوا پس از برداشت نیاز به فرآوری دارد. در پوسته دانه غله کینوا، ماده‌ای به نام ساپونین وجود دارد که برای انسان سمی است. جداسازی ماده ساپونین طی فرآیند فرآوری از غله کینوا، آن را به ماده‌ای خوراکی تبدیل می‌کند.

این مجموعه به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری غله کینوا در ایران، توانسته است محصولی باکیفیت تولید و عرضه نماید. همچنین آماده همکاری با هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و انجمن‌های سلیاک در زمینه توزیع دانه و آرد غله کینوا، در تمام استان‌های کشور می‌باشد.

این مجموعه، غله کینوا را به صورت بسته‌بندی و فله در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد. برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *