فروش دانه و آرد یولاف در کشور

جو دوسر

معتبرترین مرکز فروش نان و آرد یولاف در کشور کدام است؟ قیمت فروش دانه یولاف در بازار ایران را چه سازمانی تعیین می‌کند؟ آرد یولاف چه کاربردهایی دارد و کدام نوع آن مرغوب‌تر است؟ آرد وارداتی یا آرد تولید شده در داخل کشور؟ مرکز خرید و فروش یولاف و جو دوسر عمده در ایران کجاست؟

قیمت فروش دانه یولاف

آرد و نان از محصولات مهم و استراتژیک هر کشور از جمله ایران می‌باشد. ازاین‌رو قیمت دانه غلاتی که از آن‌ها آرد و نان تهیه می‌شود، مانند دانه یولاف توسط سازمان غلات ایران تعیین می‌گردد. قیمت دانه جو دوسر به کیفیت آن و وارداتی یا کشت داخل بودن دانه بستگی دارد. در سال­های اخیر به دلیل تغییرات زیاد ارزش دلار و یورو و همچنین افزایش بی‌سابقه ارزش این ارزها نسبت به ریال، معمولاً قیمت دانه یولاف وارداتی گران و در نوسان است. اما قیمت دانه جو دوسر کشت­ شده در کشور تقریباً نرخ ثابتی دارد و نسبت به نوع وارداتی آن مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

در شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا دانه یولاف با قیمت بسیار مناسبی به فروش می­رسد و تولیدات این شرکت پاسخ‌گوی نیاز اکثر صنایع وابسته می‌باشد. شما تنها با یک تماس با مشاورین متخصص شرکت ایلیا می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز برای خرید محصول مدنظر خود را به دست آورید.

کاربردهای آرد یولاف در کشور

یولاف یا جو دوسر از غلات بسیار قدیمی است که هم دانه و هم علوفه آن بیشتر به مصرف تغذیه‌ای دام می‌رسیده است. امروزه در حدود پنج درصد از دانه‌ی جو دوسر کشت شده در دنیا مورد مصرف انسان‌ها قرار می‌گیرد. این دانه دارای پوست‌ه­ای سفت است که به‌راحتی از آن جدا نمی‌شود. برای زدودن آن از سطح دانه معمولاً نیاز به خراشیدن و آسیب‌زدن به سبوس دانه می­باشد.

از دهه‌های گذشته نوعی دستگاه آسیابانی مناسب غلات از کشورهای خارجی به ایران وارد شده است که در آن دانه‌های غلات را با ضربات پی‌درپی خرد و آسیاب کرده و به آرد تبدیل می‌کند. به این دستگاه آسیاب چکشی می­‌گویند که متأسفانه بر اثر ضربات مکرری که به دانه غلات وارد می­‌کند، دمای دانه را تا حدود ۳۰ الی ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالا می‌برد. در این دما اکثر پروتئین­ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانه غلات از بین رفته و آرد تولید شده دیگر ارزش غذایی دانه را نخواهد داشت. به همین دلیل است که معمولاً کارشناسان تغذیه توصیه می‌کنند که کمتر از نان آرد سفید استفاده شود و بهتر است نان آرد کامل در سبد غذایی مردم قرار گیرد.  

خوشبختانه شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا توسط تحقیقات گسترده‌­ی تیم قوی R&D خود، موفق به طراحی نوعی دستگاه آسیابانی ویژه ریزدانه‌ها و کلیه غلات شده است که در آن نه دمای دانه بالا می‌رود و نه ارزش غذایی دانه کاهش می‌یابد. در آردی که از این دستگاه آسیاب تولید می‌شود سبوس دانه حفظ شده است و بسیار مغذی است. از این دستگاه جهت آسیاب دانه‌های جو دوسر و تبدیل آن به آرد یولاف نیز استفاده می‌شود.

جو دوسر

ارزش غذایی آرد یولاف

آرد یولاف تولیدی این مجموعه سرشار از پروتئین، فیبر، کربوهیدرات، چربی‌های مفید، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. از این آرد برای تهیه نان‌های رژیمی، بیسکویت و کیک‌های پروتئینی و نان‌های فانتزی استفاده می‌شود.

مصرف نان تهیه‌شده از آرد یولاف فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد. از جمله خواص ذکرشده برای آرد یولاف می‌توان به اثر مثبت آن

  • در تقویت سیستم قلبی عروقی
  • درمان اگزما
  • کاهش کلسترول مضر خون
  • پیشگیری و درمان یبوست
  • کاهش قند خون و کمک به بیماران دیابتی در کاهش واکنش انسولین خون اشاره کرد.

مجموعه‌های تولیدی نان‌های رژیمی و فانتزی، کارخانجات تولید بیسکویت و کیک‌های مغذی و پروتئینی و همچنین شرکت‌های بسته‌بندی و پخش آرد غلات می‌توانند جهت تهیه آرد یولاف مرغوب و باارزش غذایی بالا نسبت با کارشناسان بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط قرار گیرند. کارشناسان مجرب و متخصص شرکت ایلیا همه‌روزه آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما خریداران محترم هستند.

یولاف و جو دوسر وارداتی و ایرانی

از دیرباز مصرف دانه و آرد جو و گندم در سراسر دنیا به‌ویژه ایران رونق خاصی داشته است. با افزایش ارتباطات بین‌المللی ایران با سایر کشورها و گسترش واردات محصولات کشاورزی، شاهد واردکردن دانه غله باارزش جو دوسر به داخل کشور بوده‌ایم. ازآنجاکه دانه یولاف ایرانی غیر قابل خوردن و بسیار بدطعم است، کم‌کم واردات دانه جو دوسر خارجی افزایش پیدا کرد. یولاف و جو دوسر وارداتی بسیار باکیفیت است و تا چند سال گذشته با قیمت بسیار مناسبی در بازار داخلی کشور عرضه می‌شد. به‌تدریج با افزایش قیمت دلار و یورو، افزایش تحریم‌های سیاسی و نوسانات زیاد بازارهای ارزهای خارجی، واردات محصولات کشاورزی به‌ویژه جو دوسر بسیار محدود شد.

در این راستا تیم متخصص و مجرب R&D شرکت ایلیا اقدام به شناسایی تعدادی غلات فراسودمند در کشورهای دیگر از جمله دانه‌ی جو دوسر کرده‌اند. این تیم بذرهای پربازده و واریته­‌هایی با قوه نامیه بالا و زودرس را انتخاب کرده و از کشور­های دیگر به ایران وارد کردند. امروزه این شرکت بذرهای مرغوب جو دوسر که از لحاظ زراعی اصلاح شده‌اند را در اختیار کشاورزان استان‌های مختلف قرار می‌دهد تا با کشت آن در مزارع خود دانه‌های یولاف ایرانی تولید نمایند.

شرکت ایلیا پس از رسیدن محصول جو دوسر و برداشت آن از مزارع اقدام به خریداری آن به‌صورت مستقیم از کشاورزان می‌­کند. دانه‌های جو دوسر تولید شده و عرضه‌شده توسط شرکت ایلیا از نمونه درشت، بسیار شیرین و باکیفیت بوده که پوسته بسیار نازکی دارد. این پوسته با یک‌بار عملیات بوجاری به‌راحتی از دانه جدا می‌شود. علاوه بر این چون دانه‌های جو دوسر مستقیماً از مزارع طرف قرارداد با شرکت ایلیا به کارخانه­‌های فرآوری این شرکت برده می‌شود. پس از انجام عملیات فرآوری به­‌صورت مستقیم و بدون واسطه به بازار غلات ایران عرضه می‌شود، محصول نهایی بسیار تازه و بدون هیچ‌گونه مواد نگهدارنده است.

جو دوسر

مرکز خرید و فروش یولاف و جو دوسر عمده

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا معتبرترین مرکز خرید و فروش دانه یولاف و جو دوسر عمده در ایران می‌باشد. این مرکز آمادگی عرضه دانه جو دوسر باکیفیت به بازار تمام استان‌های کشور و تمام خریداران عمده این محصول را دارد. جهت هماهنگی برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره تخصصی از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با مشاوران متخصص و مجرب ما در ارتباط قرار بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *