فروش ویژه آرد کینوا فله و بسته بندی

کینوا

آیا مجموعه معتبری در کشور وجود دارد که فروش ویژه آرد کینوا فله و بسته بندی را برای خریداران مختلف فراهم کرده باشد؟ کدام صنایع در کشور ما به طور عمده می‌توانند از آرد کینوا در مصارف خود استفاده کنند؟ چرا تهیه آرد کینوا و سایر محصولات آن با مجوز های بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ برای رسیدن به پاسخ تمام این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کینوا و محصولات آن، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آرد کینوا فله برای قنادی‌ها

یکی از فرآورده‌های دانه کینوا آرد کینوا می‌باشد. این محصول یک غذای سالم و کامل است که به عنوان سوپرفود معرفی می‌گردد. آرد کینوا کاربردهای بسیار زیادی دارد و در واقع به دلیل سرشار بودن از مواد غذایی می‌تواند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از صنایعی که می‌تواند آرد کینوا را در دستور کار خود قرار دهد، قنادی‌ها می‌باشد.

به طور کلی شیرینی و کیک‌های بسیار جذابی را با استفاده از آرد کینوا می‌توان تهیه کرد، بنابراین قنادی‌ها با انتخاب آرد کینوا، کیفیت محصولات نهایی خود را افزایش می‌دهند. در این حالت باعث بالا رفتن ارزش غذایی محصولات تولیدی خود می‌شوند. قنادی‌ها برای تهیه آرد کینوا به صورت فله باید از مراکز معتبر خرید کنند تا بتوانند محصولی با سلامت و کیفیت بالا و بهداشتی خریداری نمایند.

مجموعه ایلیا تأمین کننده آرد کینوا به شکل فله برای قنادی‌ها می‌باشد و می‌تواند این محصول را به دست خریداران در سراسر کشور برساند. تمام قنادی‌ها می‌توانند آرد کینوا را با قیمت مناسب از شرکت ایلیا خریداری کنند و به سودآوری و فروش بالای محصولات خود برسند. با توجه به اینکه خرید آرد کینوا به شکل فله مقرون به صرفه‌تر از انواع بسته بندی می‌باشد پیشنهاد می‌کنیم این محصول را پس از دریافت اطلاعات لازم از مشاوران مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا، از این شرکت خریداری نمایید.

کینوا جو دوسر

آرد کینوا فله برای کارخانه‌های بیکری

سالیان زیادی است که آرد کینوا مورد استفاده افراد و خانواده‌ها قرار می‌گیرد. بنابراین صنایع مختلفی وجود دارند که از این محصول استفاده می‌کنند. کارخانه‌های بیکری که در گستره وسیعی قرار دارند می‌توانند آرد کینوا را جایگزین آردهای معمولی قرار دهند. این انتخاب به این دلیل می‌باشد که استفاده از آرد کینوا ارزش غذایی و کیفیت محصولات نهایی را افزایش می‌دهد و در عین حال بافت جذاب و نتیجه مطلوبی را ارائه می‌کند.

همچنین محصولی مقرون به صرفه و سالم است. کارخانه‌های صنایع بیکری می‌توانند آرد کینوا را به شکل فله از مجموعه ایلیا خریداری کنند. این شرکت طی فرآیندهای تخصصی دانه‌های کینوا را فرآوری کرده و آرد کینوا بهداشتی سالم و کامل را تولید می‌نماید. همچنین در این پروسه از ارزش غذایی دانه کینوا کم نمی‌شود. اگر از صاحبان کارخانه‌های بیکری هستید پیشنهاد می‌کنیم استفاده از آرد کینوا را در صنایع خود انتخاب نمایید و این محصول را با قیمت مناسب و در بسته بندی‌های بهداشتی از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا خریداری کنید.

چاودار

قیمت آرد کینوا ویژه تولید نان سنتی و حجیم

آرد کینوا موارد استفاده گسترده‌ای دارد. با توجه به اینکه بافت جذابی را به محصول نهایی می‌دهد برای تولید نان‌های سنتی و حجیم بسیار محبوب و کاربردی می‌باشد. تولید‌کنندگان نان‌های سنتی و حجیم ترجیح می‌دهند با استفاده از آرد کینوا فروش محصولات خود را افزایش دهند و از این طریق به سودآوری بالایی دست پیدا کنند.

اما تهیه آرد کینوا با قیمت مناسب برای این تولیدکنندگان از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. در واقع ترجیح می‌دهند آرد کینوا را از مجموعه‌ای خریداری کنند که قیمت مناسبی را برای محصول خود در نظر گرفته باشد. قیمت آرد کینوا مورد استفاده در صنایع تولید نان‌های حجیم با توجه به موارد گوناگون تعیین می‌گردد. تولیدکنندگان نان‌های سنتی و حجیم می‌توانند آرد کینوا را به شکل تناژ از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

در این صورت می‌توان گفت خریدی مقرون به صرفه‌تر از محصولات بسته بندی را تجربه می‌نمایند. شرکت ایلیا این قیمت را با توجه به تقاضای بازار، قیمت تمام شده محصول، فراوری‌های کارخانه‌ای، بسته بندی و … را تعیین می‌نماید. برای استعلام قیمت این محصول پیشنهاد می‌کنیم از مشاوران مجموعه متخصص توسعه تجارت سبز ایلیا کمک بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمایید.

کینوا

فروش کینوا برای پخش و بسته بندی

به طور عمده شرکت‌های پخش و بسته‌بندی محصولاتی مانند دانه کینوا را به صورت عمده خریداری می‌کنند و در بسته بندی‌های مختلف و به صورت بهداشتی عرضه می‌نمایند. مجموعه ایلیا امکان فروش کینوا برای این مراکز بسته بندی و پخش را فراهم کرده است و این محصول را با قیمت مناسب و کاملاً سالم و بهداشتی به دست خریداران خود می‌رساند.

شرکت‌های پخش و بسته بندی می‌توانند با عقد قرارداد کینوا و محصولات آن را خریداری کنند و به این ترتیب محصولات را در بسته بندی‌های مختلف با وزن‌های گوناگون عرضه نمایند. ضمن این که با توجه به این که این شرکت تولیدکننده اصلی و کلی محصولات کینوا می‌باشد، اجازه ورود افراد واسطه به پروسه تولید را نداده و کینوا را با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه عرضه می‌کند.

مجوزات بهداشتی آرد کینوا

آرد کینوا که در بازار عرضه می‌گردد باید تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده باشد. در واقع آرد کینوا زمانی می‌تواند برای مصرف وارد کارخانه‌های صنایع تبدیلی و مصارف گوناگون گردد که سیب سلامت و مجوز بهداشتی را دارا باشد. در این صورت این اطمینان خاطر وجود دارد که آرد کینوا از لحاظ بهداشتی آنالیز شده و سالم و با کیفیت می‌باشد.

مجموعه ایلیا آرد کینوا را در شرایط کاملاً بهداشتی عرضه می‌کند به دست مصرف کنندگان می‌رساند. این محصولات از لحاظ بهداشتی بررسی شده و تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده است. بنابراین می‌تواند با خیالی آسوده وارد پروسه تولید گردد و هیچ آسیب و زیانی برای مصرف‌کنندگان ندارد. به طور کلی این مجموعه به بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده کینوا در کشور تبدیل شده است و تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و محصولات خود را با تاییدیه‌های وزارت بهداشت به بازار عرضه می‌کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *