آیا کینوا سیاه برای لاغری خوب است ؟

کینوا

آیا انواع کینوا برای لاغری خوب است؟ به نظر شما آیا کینوا سیاه برای لاغری خوب است و به کاهش وزن کمک می‌کند؟ میزان کالری کینوا چه مقدار است که متخصصان تغذیه معتقدند کینوا برای لاغری خوب است؟ کینوا درجه یک را از طریق کدام مجموعه معتبر و متخصص می‌توانیم خریداری کنیم؟

کالری ۱۰۰ گرم کینوا پخته

کینوا یک دانه ارزشمند می‌باشد که مواد مغذی زیادی دارد. این دانه سرشار از کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین و فیبر و … می‌باشد. اما یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با این محصول کالری آن می‌باشد و با توجه به این موضوع در رژیم‌های غذایی مختلف قرار می‌گیرد. به طور کلی کالری به واحدی می‌گویند که میزان انرژی مواد غذایی را نمایش می‌دهد.

می‌توان گفت کالری کینوا پخته و خام با یکدیگر متفاوت می‌باشد و زمانی که این محصول پخته می‌شود کالری آن نیز کاهش پیدا می‌کند. به طور کلی در هر ۱۰۰ گرم کینوا پخته ۱۲۰ کالری وجود دارد با این حال این محصول جزء ثابت رژیم‌های لاغری و سالم محسوب می‌شود، چرا که سرشار از فیبر است و فیبر موجود در آن باعث می‌شود کالری کینوا کم کم وارد بدن شود به این ترتیب چاقی صورت نمی‌گیرد و به همین دلیل مناسب لاغری و کاهش وزن است. مصرف مواد غذایی با کالری کم روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار است به این ترتیب بهتر است در رابطه با مواد غذایی مناسب لاغری و کاهش وزن اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

دانه کینوا سیاه برای لاغری خوب است؟

تمام انواع دانه کینوا تقریباً از لحاظ ارزش غذایی با یکدیگر برابرند. هر سه رنگ کینوا سرشار از فیبر می‌باشند و سیری طولانی مدت در فرد ایجاد می‌کنند و در نهایت منجر به کاهش وزن می‌گردد. از طرفی پروتئین و کربوهیدرات سرشار آن انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. دانه کینوا سیاه نیز تمام این ویژگی‌ها را دارد و برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب می‌باشد. با این تفاوت که برخلاف کینوا سفید بافت سفتی دارد و بعد از پخت همچنان زیر دندان احساس می‌شود.

بسیاری از متخصصان معتقدند که جایگزین شدن کینوا سیاه و دیگر انواع کینوا به جای برنج و انواع پاستا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در رژیم‌های روزانه و سبد غذایی افراد باشد. مصرف مداوم این محصول در رژیم‌های لاغری می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای علاقه‌مندان به کاهش وزن باشد.

کینوا

مضرات کینوا چیست

کینوا یک دانه مغذی از خانواده اسفناج‌ها می‌باشد. این محصول سرشار از ارزش غذایی است و مصرف آن می‌تواند خواص زیادی را به بدن منتقل کند و به طور کلی ضرر خاصی ندارد. به همین ترتیب بسیاری از افراد به طور روزانه نسبت به مصرف آن اقدام می‌کنند. اما در موارد خاص مصرف بیش از حد این محصول باعث ایجاد حساسیت و آلرژی می‌شود و منجر به درد شکم و نفخ خواهد شد. در برخی موارد نیز باعث ایجاد التهابات خاصی می‌شود.

اما به طور کلی کینوا یک محصول مطلقا سالم است و از آنجایی که گلوتن ندارد برای افراد مبتلا به سلیاک نیز گزینه منحصر به فردی محسوب می‌شود. اگر چه مصرف بیش از حد هر محصول غذایی منجر به حساسیت‌هایی خواهد شد اما افرادی که در گروه‌های خاص قرار دارند بهتر است در رابطه با مصرف کینوا با پزشک متخصص مشورت کنند و این غذای ارزشمند و در عین حال سالم را در رژیم روزانه خود قرار بدهند.

کینوا

قرص لاغری کینوا وجود دارد!!!

همانطور که می‌دانید دانه کینوا نقش موثری در کاهش وزن و لاغری دارد. به نحوی که در طب سنتی نیز بسیار مورد توجه افراد و کارشناسان تغذیه و طب سنتی قرار گرفته است.

بسیاری از افراد مصرف کینوا را به شکل دارویی انتخاب می‌کنند تا بتوانند هم مصرف منظمی را برای آن داشته باشند و در نهایت به هدف خود یعنی کاهش وزن مناسب نزدیک‌تر شوند.

بطور کلی کینوا این مزیت را دارد که در صنعت داروسازی نیز مورد استفاده قرار بگیرد و علاوه بر مصرف خوراکی به شکل داروهای گیاهی نیز آماده و عرضه شود. این محصول می‌تواند بهترین نتیجه ممکن در رابطه با کاهش وزن را به همراه داشته باشد، چرا که هم ساختار گیاهی دارد و هم سرشار از مواد مغذی است در واقع منجر به کاهش وزن غیر اصولی و نامناسب نخواهد شد.

مقدار مصرف کینوا در روز

کارشناسان زیادی وجود دارند که توصیه می‌کنند کینوا جایگزین برنج و گندم و غلات سرشار از نشاسته و گلوتن شود. در برخی از کشورها این محصول در ترکیب با برنج نیز طبخ می‌شود، اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که در طول روز چه میزان کینوا می‌توانید مصرف کنید؟ به طور معمول مصرف کینوا ضرر خاصی ندارد و سرشار از مواد غذایی است و مصرف آن می‌تواند انرژی و پروتئین و سایر مواد مغذی بدن را تامین کند. اما به طور کلی مصرف هر نوع ماده غذایی به شکل بی‌رویه می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند که کینوا هم از این موضوع مستثنی نیست.

بنابراین اگر می‌خواهید به میزان زیاد در طول روز کینوا مصرف کنید بهتر است با پزشک متخصص مشورت داشته باشید. با توجه به این موضوع که می‌تواند یک جایگزین عالی برای برنج باشد مصرف مداوم آن مشکلی ندارد، اما تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه وجود دارد که نشان می‌دهند کسانی که در هفته به مدت دو روز این غذا را در سبد غذایی خود قرار دهند، کاهش وزن سریع‌تری نسبت به سایر افراد خواهند داشت.

قیمت فروش دانه کینوا رنگی

دانه کینوا رنگی شامل کینوا سیاه و قرمز می‌باشد. این دو محصول کشت متفاوت‌تری نسبت به کینوا سفید دارند و مراحل فرآوری آن تخصصی‌تر می‌باشد. با توجه به اینکه ضخامت پوسته کینوا رنگی متفاوت با کینوا سفید است بنابراین مراحل فرآوری مانند شستشو، ساپونین زدایی و سایر مراحل دیگر آن نیز متفاوت است. در ایران تنها مجموعه‌ای که کینوا قرمز و سیاه را تولید و فرآوری می‌کند و در نهایت با مجوز بهداشتی عرضه می‌کند مجموعه ایلیا می‌باشد. این مجموعه صفر تا صد مراحل تولید را به تنهایی با حضور متخصصان مجموعه انجام می‌دهد. برای استعلام قیمت فروش دانه کینوا رنگی می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

خرید دانه کینوا درجه یک از کارخانه تولیدی

شرایط فرآوری و نگهداری دانه کینوا از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین کارخانه‌های تولیدی معتبر، بهترین مکان برای خرید دانه کینوا درجه یک می‌باشند. مجموعه ایلیا با داشتن شرایط بهداشتی و مکانیزه، کینوا درجه یک را آماده سازی کرده و این محصول را برای فروش بسته بندی کرده است. برای خرید این محصول در هر نقطه از کشور که هستید، می‌تواند از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *