خریدار آرد چاودار عمده در کشور

ارزش غذایی چاودار

خریدار آرد چاودار عمده در کشور چه صنایعی هستند؟ خریداران آرد چاودار عمده اطلاعات محصولی لازم خود را از کجا به دست می­‌آورند؟ عرضه اینترنتی آرد چاودار را کدام مرکز انجام می‌­دهد؟ برای حصول اطمینان از یک خرید اینترنتی امن آرد چاودار به چه نکاتی باید توجه کرد؟ آیا آرد چاودار که اینترنتی به فروش می­رسد کیفیت قابل قبولی دارد؟

آرد چاودار یا آرد روگن چیست ؟

آرد روگن با نام تجاری آرد چاودار حاصل آسیاب کردن دانه مغذی چاودار است که به‌تازگی موردتوجه مصرف­‌کنندگان داخلی قرار گرفته است. چاودار یک گیاه علفی یک­ساله از خانواده گندمیان است که پیش‌تر از آن به‌­عنوان علف هرز مزارع گندم و جو یاد می‌شده است. کشورهای مناطق سردسیری خواستگاه این گیاه هستند.

با رشد روزافزون جمعیت بشری بر روی کره زمین و افزایش نیاز به مواد غذایی سودمند و ارزان قیمت، کشت و پرورش دانه‌­ها و غلات گوناگون اهمیت یافته است. دانه چاودار از ۴۰۰ قبل از میلاد مسیح در کشورهای اروپای شرقی مصرف می‌­شده است. سازگاری این گیاه با شرایط آب و هوایی مختلف و رشد در خاک‌­های ضعیف، دانه چاودار را با لقب “غلات مردم فقیر” معروف کرده است.

دانه چاودار در مرحله‌­ای که کاملاً رسیده و رطوبت ۱۴ تا ۱۵ درصدی دارد با کمباین برداشت غلات از مزارع جمع‌آوری می­‌شود و برای پوست­گیری به کارخانه­‌های بوجاری غلات برده می­‌شود. در این کارخانه‌­ها پوست سفت دانه چاودار را از آن جدا کرده و آماده مراحل آسیابانی می­‌کنند. از مزیت­‌های دانه چاودار حفظ جوانه و ماده مغذی آن در طی مراحل پوست­گیری است.

اهمیت آرد چاودار

آرد تهیه شده از دانه چاودار به آرد روگن معروف است. روگن نام تجاری آرد چاودار در کشور آلمان است. آرد چاودار کمی از آرد گندم تیره­‌تر است و گلوتن بسیار کمی دارد. به همین علت نان به‌دست‌آمده از آرد روگن چگالی بیشتر و بافت سفت­تری نسبت به نان گندم دارد.

آرد چاودار غنی از فیبر است و نان تهیه شده از آن برای پیشگیری یا درمان یبوست و سنگ کیسه صفرا بسیار مناسب است. فیبر موجود در آرد روگن باعث کاهش کلسترول خون می­‌شود و به افزایش سلامت قلب و افزایش متابولیسم بدن کمک می­کند. چند تکه کوچک نان چاودار برای رسیدن به حس سیری کافی است، ازاین‌رو در رژیم­‌های غذایی کاهش وزن مصرف آن پیشنهاد می‌شود.

آرد چاودار چربی اشباع کمی دارد، اما سرشار از ویتامین­های گروه B، آهن و منیزیم است که ساخت گلبول­های قرمز را بهبود می‌بخشد و تبدیل غذا به انرژی را راحت­‌تر می­کند. همچنین آرد روگن در حفظ و افزایش سلامت پوست و مو بسیار مؤثر است. برای افزایش ارزش غذایی نان چاودار بهتر است آرد آن از دانه چاودار جوانه‌زده که فیبر بیشتری دارد تهیه شود.

با وجود تمام ارزش غذایی آرد چاودار، اگر به مصرف گلوتن حساسیت جدی دارید حتماً در مصرف محصولات حاوی آرد روگن احتیاط لازم را به عمل آورید. همچنین نیاز است زنان باردار و شیرده از مصرف نان و سایر فرآورده‌­های آرد روگن پرهیز کنند تا زمانی که تحقیقات دقیقی بر روی اثر تغذیه این آرد در دوران بارداری و شیردهی انجام شود.

چاودار

خریدار آرد چاودار تهران

آرد چاودار از دیرباز در فرهنگ­‌های مختلف طرف­دار داشته است. گذشتگان ما از آرد چاودار در تهیه نان­های محلی یا پخت کیک، کوکو و کلوچه استفاده می­کردند. امروزه نان­‌های مدرنی از ترکیب آرد چاودار با آرد گندم یا ذرت تهیه می‌­شود که به آن­ها نان روگن می‌­گویند.

چنانچه در زمینه پخت نان­‌های مدرن و فانتزی یا بیسکویت‌های رژیمی فعالیت دارید می­‌توانید برای خرید آرد مرغوب چاودار از قسمت محصولات سایت اقدام نمایید. این مرکز آماده عرضه آرد چاودار با ناخالصی بسیار کم در تهران و سایر شهرهای کشور می‌باشد. چنانچه برای ثبت سفارش خود نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از طریق راه­‌های ارتباطی سایت با کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.

قیمت فروش انواع آرد رژیمی

در جهان مدرن امروز که سبک زندگی اکثر انسان­ها منجر به بروز چاقی و بیماری­های ناشی از آن مثل گرفتگی عروق قلبی، کلسترول بالا و افزایش فشارخون شده است، استقبال از مواد غذایی رژیمی و سالم رو به افزایش است. خریدار آرد چاودار در ایران رو به گسترش است و مردم به شدت در حال توسعه مصرف محصولات فراسودمند هستند. از جمله این مواد غذایی آردهای رژیمی و مغذی هستند که در ادامه به معرفی معروف­‌ترین آنها می‌­پردازیم. تمام این آردها به‌مراتب ارزش غذایی بیشتری نسبت به آرد سفید یا آرد گندم بدون سبوس دارند.

ارزش آرد‌های رژیمی

  • آرد گندم کامل که از دانه گندم همراه با سبوس و جوانه تهیه می­‌شود. نان تهیه شده از این آرد خوش‌طعم‌تر است و حاوی مواد معدنی چون فیبر، آهن، منیزیوم و ویتامین B6  می‌­باشد.
  • آرد جو دوسر که برای پخت کیک و کلوچه و برخی نان­‌ها استفاده می­شود و سرشار از پروتئین و فیبر است. طعم نان پخت شده از این آرد شیرین و خوشمزه است.
  • آرد بدون گلوتن کینوا که از آسیاب کردن دانه مغذی و پرخاصیت کینوا به دست می‌­آید. این آرد خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی دارد و به‌سلامت کلی بدن کمک ویژه­‌ای می‌کند.
  • آرد جو سبوس­دار که منبع غنی ویتامین‌های گروه B، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم و پتاسیم است و مصرف آن باعث شادابی و جوانی پوست و مو می‌­شود. این آرد در پیشگیری از بیماری­های قلبی و ابتلا به دیابت مؤثر است.
  • آرد چاودار که از دانه گیاه چاودار تهیه می­‌شود و نان آن به نام نان روگن معروف است. این آرد بسیار مغذی و پر فیبر است و به کاهش وزن کمک شایانی می­‌کند.
  • قیمت فروش انواع آردهای رژیمی بسته به کیفیت و میزان ناخالصی آنها متفاوت است. همچنین نوع بسته­‌بندی آردهای رژیمی نیز در قیمت نهایی آنها تأثیرگذار است. این مجموعه مفتخر است که آرد­های رژیمی با بهترین کیفیت و کم­ترین ناخالصی را در اختیار خریداران محترم قرار دهد. لطفاً برای کسب اطلاع دقیق از قیمت فروش هر نوع آرد رژیمی با کارشناسان این سایت تماس حاصل بفرمایید.
چاودار

خریدار آرد روگن یا چاودار عمده در کشور

کارگاه‌­های طبخ نان­‌های مدرن، شیرینی‌پزی و آشپزخانه­‌های صنعتی خریداران اصلی آرد روگن یا چاودار به‌صورت عمده در کشور هستند. آرد روگن عمده در بسته‌­های مختلف با وزن­‌های متفاوت عرضه می­‌شود. همچنین امکان خرید فله‌­ای آرد چاودار نیز وجود دارد. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش اینترنتی از طریق شماره‌­های درج شده با کارشناسان بخش فروش سایت در تماس باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *