سفارش و فروش کینوا قرمز عمده و بسته بندی

کینوا

کینوا قرمز سرشار از آهن، پروتئین و اسید آمینه‌های ضروری بدن است که بعد از پخت رنگ آن تیره‌تر می‌شود و از نظر سفتی و حفظ ظاهر نسبت به کینوا سفید مقاوم‌تر است. به دلیل حفظ ظاهر بعد از پخت کاربرد زیادی در طراحی و دیزاین غذا و سالاد دارد. شرکت ایلیا یکی از متخصصین در تولید و فروش کینوا قرمز مرغوب در کشور بصورت عمده و بسته‌بندی است تا مصارف مختلف مصرف کنندگان را پاسخگو باشد.

در این شرکت سفارش و فروش کینوا قرمز عمده و بسته بندی بصورت حضوری و اینترنتی صورت می‌گیرد تا مشتریان به راحتی امکان خرید این محصول را داشته باشند. دانه‌های قرمز کینوا، در این مرکز  فرآوری شده تا محصولی خالص و مرغوب در اختیار مشتریان قرار گیرد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه و یا سفارش این محصول با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید و اقدام به ثبت سفارش در وب سایت این مجموعه  نمایید.

فروش کینوا قرمز

همانطور که می‌دانید کینوا قرمز، یکی از جذاب ترین انواع دانه کینوا است. به همین منظور طرفداران زیادی نیز دارد. فروش کینوا قرمز در مراکز گوناگون و برای مصرف کنندگان متنوعی، رواج پیدا کرده است. بنابراین ترجیح می‌دهند این محصول را از یک مرکز معتبر خریداری کنند. مرکزی که علاوه بر شرایط مناسب فروش، کیفیت بالا و قیمت مناسبی را به محصولات خود اختصاص دهد.

این مرکز باید تمام مجوز های بهداشتی را برای محصولات کینوا خود دریافت کند تا بتواند به بهترین و بزرگترین مرکز عرضه و فروش کینوا قرمز در کشور تبدیل شود. این مرکز معتبر کینوا قرمز را به صورت غیر حضوری نیز به فروش می‌رساند و محصولات سفارشی را برای تمام نقاطط کشور ارسال می‌کند. به همین منظور متقاضیان بدون هیچ گونه مشکلی می‌توانند از این طریق سفارش کینوا قرمز خود را ثبت کنند.

کینوا

خواص کینوا قرمز

کینوا قرمز سرشار از خواص و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است که عبارتند از فیبر، پروتئین، آهن و ویتامین‌ها و مواد معدنی، منگنز، مس، فسفر و منیزیم. در این شبه غله قرمز رنگ مشاهده می‌شود که حدود ۱۰ درصد نیاز روزانه بدن به تیامین، ریبوفلاوین و ویتامین ب 6 را تامین می‌نماید.

 علت رنگ قرمز موجود در آن به دلیل وجود بتالین  است که خاصیت آنتی اکسیدانی زیادی دارد. افراد علاقه‌مند به خرید کینوا قرمز می‌توانند جهت آگاهی از مراکز فروش کینوا قرمز یه قسمت مشاوره سایت این مجموعه  مراجعه نمایند.

کاربرد های کینوا قرمز

کینوا قرمز سرشار از ارزش غذایی است. این محصول برای قرار گیری در ترکیبات مختلف مانند انواع سوپ و سالاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کینوا قرمز پس از پخته شدن به رنگ قهوه ای در می‌آید و بافت سفت خود را حفظ می‌کند. یعنی در زیر دندان احساس می‌شود.

به همین منظور برای تزئین و زیبایی غذا نیز یک گزینه ایده‌آل و مناسب است. ضمن این که بسیاری از رستوران ها از مشتریان ویژه کینوا قرمز محسوب می‌شوند.

کینوا قرمز و قیمت فروش آن

کینوا قرمز یکی از سه انواع پر مصرف کینوا است که در کشور ما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. فراوری و آماده سازی پیش از مصرف کینوا قرمز نیازمند مراحل تخصصی و ویژه است و از طرفی این مراحل فراوری، متفاوت از کینوا سفید می‌باشد. با افتخار تنها مرکزی که در کشور فراوری کینوا قرمز را انجام می‌دهد، مجموعه متخصص ایلیا است.

با توجه به ویژه بودن شرایط کینوا قرمز، قیمت فروش کینوا قرمز، بیشتر از کینوا سفید است. اما در صورتی که این محصول بدون حضور افراد واسطه تعیین قیمت شود، می‌تواند به صورت یک محصول مقرون به صرفه به دست مشتریان برسد. این مرکز با توجه به عرضه و تقاضایی که در بازار وجود دارد و همچنین با پیروی از ضوابط و مصوبات سالانه کشور و وارداتی و یا ایرانی بودن محصول، قیمت کینوا قرمز را تعیین می‌کند.

از طرفی با توجه به این که تولید کننده مستقیم و صفر تا صد این محصول است، یعنی از زمان کشت بذر تا فراوری و بسته بندی را انجام می‌دهد، به همین منظور قیمت مناسبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. برای استعلام قیمت این محصول می‌توانید با کارشنسان این شرکت تماس بگیرید.

کینوا

ارزش غذایی کینوا قرمز

کینوا قرمز یکی از سه کینوا معروف و مرسوم در کشور است که پخت یک فنجان از آن معادل ۱۸۵ گرم با ارزش غذایی زیر است:

  • کالری : ۲۲۲
  • چربی : ۴ گرم
  • کربوهیدرات : ۴۰ گرم
  • پروتئین : ۸ گرم
  • فیبر : ۵ گرم
  • قند : ۲ گرم

مشخصات ظاهری این دانه قرمز رنگ به شرح زیر است:

  • رنگ قبل از پخت قرمز
  • رنگ بعد از پخت قهوه‌ای
  • شکل بعد از پخت پف کرده و گرد شده به شکل دانه تاج خروس است.
  • صاف
  •  بیضی شکل
  •  ترد
  • فاقد گلوتن
  • از نظر طعم و بو شبیه فندق به نظر می‌رسد

زیستگاه این دانه قرمز در آمریکای جنوبی یک قدمت ۵۰۰۰ ساله است و اکنون به سایر نقاط دنیا آمده و با توجه به خواص فوق العاده‌اش که عاری از گلوتن و بدون دستکاری ژنتیکی است مورد توجه همگان است. افراد حساس به گلوتن مثل افراد سلیاکی آن را بصورت مرتب در جیره و برنامه غذایی خود گذاشته‌اند و افراد گیاه‌خوار، افراد علاقه‌مند به غذای سالم و ورزشکاران از آن به دلیل خواص رژیمی استفاده می‌نمایند.

علت نامگذاری کینوا قرمز آن است که سربازان قدیم چون با مصرف کینوا قرمز قدرتشان در جنگ افزایش می‌یافت و آن ها معتقد به قدرت رنگ قرمز بودند این نامگذاری صورت گرفت. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و سفارش این محصول به واحد فروش و مشاورین شرکت ایلیا مراجعه نمایید.

کینوا

خرید کینوا سیاه

کینوا سیاه نیز یکی از پر مصرف ترین انواع کینوا در کشور است که خریداران زیادی در کارخانه ها، صنایع تولیدی، رستوران ها و هتل ها و  حتی مصارف خانگی، به خود اختصاص داده است. این محصول هم مانند کینوا قرمز فراوری و شستشویی مجرا از کینوا سفید دارد و صرفا توسط این مرکزمتخصص در کشور انجام می‌پذیرد.

پس متقاضیان برای تهیه کینوا سیاه سالم و بهداشتی که مراحل فراوری را به صورت مکانیزه و تخصصی طی کرده باشد، باید از این طریق اقدام نمایند. این مجموعه شرایط فروش ویژه ای را فراهم کرده و متقاضیان از طریق خرید اینترنتی نیز می‌توانند اقدام نمایند. خرید کینوا سیاه و استفاده از آن در صنایع گوناگون، باعث افزایش کیفیت محصولات نهایی شده و به فروش بیشتر و سود بالای اقتصادی متقاضیان نیز کمک می‌کند.

ارزش غذایی دانه کینوا سیاه

کینوا سیاه مزه شیرین تری از کینوا سفید دارد و بعد از پخت رنگ سیاه خود را حفظ می‌کند. دانه های سیاه کینوا مانند کینوا سفید و قرمز سرشار از پروتئین، مواد و املاح ضروری برای بدن است. کینوا سیاه نسبت به کینوا سفید تردتر  است و عطر و طعمی بهتر از آن دارد. فروش کینوا در سراسر ایران توسط این مجموعه صورت می‌گیرد.

 طعم و مزه و رنگ منحصر به فرد آن موجب شده است تا سرآشپزهای حرفه‌ای در سراسر دنیا آن را در دیزاین و پخت غذاهای خود استفاده نمایند. رنگ سیاه کینوا سیاه در کنار رنگ زرد انبه برای تهیه پودینگ انبه بسیار زیبا است. در کنار رنگ سبز سبزیجات و دانه‌های قرمز انار نیز بسیار دیزاین زیبایی را تشکیل می‌دهد. همچنین در طراحی و دیزاین انواع دسر درکنار رنگ‌های سفید و قرمز بسیار پرکاربرد است.

بافت سفت و سخت این دانه سیاه بعد از پخت حفظ شده و زیر دندان حس می‌شود. سرعت پخت کینوا سیاه زیاد و راحت است و همان ویژگی ها و خواص کینوا سفید و قرمز را داراست. مدت زمان پخت کینوا سیاه از کینوا سفید و قرمز بیشتر است و حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. علت رنگ سیاه آن وجود آنتوسیانین در آن است که از گیاه در برابر صدمات اشعه یو وی و اکسیدشدن گیاه محافظت می‌کند. ارزش غذایی کینوا سیاه در 100 گرم عبارت است از:

  • انرژی     ۳۶۹
  • پروتئین  ۱۴٫۲
  • چربی     ۶٫۰۷
  • کربوهیدرات  ۶۴٫۱۶
  • فیبر        ۶٫۹
  • کلسیم       ۴۷
  • آهن          ۴٫۵۷
  • پتاسیم      ۵۶۳
  • سدیم         ۵

در کینوا سیاه روی، منگنز و مس نیز موجود است و به دلیل وجود فسفر، منگنز و منیزیم در آن برای مفاصل مفید و ضروری است. شما برای خرید کینوا سیاه می‌توانید به واحد مشاوره و فروش وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ

در هنگام خرید کینوا سه رنگ وجود موارد زیر را بررسی نمایید:

  • درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  • هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشند.
  • از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.

ترکیب سه رنگ سفید، قرمز و سیاه در کنار هم در بشقاب غذا هارمونی زیبایی از رنگ ها را به وجود می‌آورد و موجب خلق بشقاب هنری از غذا می‌گردد که بسیار چشم نواز است و در یادها می‌ماند. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت کینوا سه رنگ به واحد مشاوره این مجموعه مراجعه نمایید.

تامین کینوا سه رنگ تناژ برای شرکت های پخش

به طور گسترده شرکت های پخش زیادی در کشور فعالیت می‌کنند که بسیاری از آن ها ترجیح می‌دهد در زمینه بسته بندی و عرضه کینوا سه رنگ فعالیت کنند. این شرکت ها باید با مرکزی همکاری کنند که قادر باشد کینوا سه رنگ با کیفیت و سالم را در دراز مدت و زمان معین، برای آن ها تامین نماید.

به این ترتیب بدون مشکل می‌توانند نسبت به خرید و بسته بندی کینوا سه رنگ اقدام کنند. این شرکت متخصص در کشور، تنها تولید کننده کینوا سه رنگ می‌باشد و طبق قرارداد معین، این محصول را برای شرکت های پخش تامین می‌نماید.

فروش کینوا قرمز فله

کینوا قرمز به صورت فله مورد خریداری قرار می‌گیرد که باید در هنگام خرید موارد زیر را در نظر گرفت:

  • دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به آماده‌سازی دارد و ما به راحتی این آماده سازی را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.
  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه کینوا طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید گردد.
  • در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوبی را تجربه کنید.
  • خرید باید از مرکزی که دارای مجوزهای بهداشتی است صورت گیرد.

مصرف کینوا قرمز بصورت فله بیشتر در موارد زیر است:

  • قنادی‌ها
  • رستوران‌ها
  • کلینک‌های رژیم
  • باشگاه‌ها
  • هتل‌ها
  • بیمارستان‌ها
  • کارخانجات تبدیلی و موادغذایی

شما برای سفارش کینوا قرمز بصورت فله می‌توانید به واحد فروش این مجموعه مراجعه نمایید تا مشاورین ما شما را در زمینه خرید و ثبت سفارش این محصول راهنمایی نمایند.

کینوا

فروش کینوا قرمز بسته بندی

یکی از انواع فروش کینوا قرمز فروش بسته‌ بندی آن در هایپرمارکت‌ ها و فروشگاه‌ ها است. کینوا قرمز بسته‌ بندی تمیز بوده و نیازی به شستشو ندارد. بعد از طی کردن مراحل فرآوری در کارخانه‌ و حذف پوسته تلخ آن شستشو شده و بسته‌ بندی می‌ شود تا آماده مصرف باشد. برای سفارش و استعلام قیمت آن می‌توانید به وب سایت این مرکز متخصص مراجعه نمایید.

سفارش و فروش کینوا قرمز ایرانی و وارداتی

امروزه کینوا قرمز ایرانی و وارداتی در بازار موجود است و البته نوع ایرانی آن از نظر قیمتی پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. این مجموعه با توجه به تجربه و تخصصش در تولید کینوا قرمز ایرانی از نظارت خاص از مرحله فروش بذر با کیفیت تا فرآوری محصول و بسته‌بندی آن سعی در ارائه کینوا با کیفیت به مشتری دارد.

شما می‌توانید جهت بررسی سفارش و فروش کینوا قرمز ایرانی و وارداتی از واحد مشاوره این مرکز کمک بگیرید تا راهنمایی لازم در این زمینه را به شما ارائه دهند.

تولید کننده آرد بدون گلوتن کینوا در ایران

یکی از جذاب ترین تولیدات و محصولات کینوا، آرد کینوا است. این محصول باید در شرایط مکانیزه و تخصصی تولید شود. از آن جایی که دانه کینوا فاقد گلوتن است، بنابراین آرد آن نیز این ویژگی را داشته و محصولی سالم و مناسب است. اما باید در شرایطی تولید و فراوری گردد که به گلوتن آغشته و آلوده نشود.

این مرکز با حفظ این ویژگی ها، تولیدکننده معتبر آرد فاقد گلوتن کینوا در کشور است و با تمام خریداران در سراسر کشور همکاری می‌کند. ضمن ین که این مجموعه تمامی مجوز های لازم بهداشتی و همچنین مجوز های ضروری را برای آرد و سایر تولیدات خود دریافت کرده است.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *