عرضه و توزیع بذر کینوا در یزد

بذر کینوا عمده

بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور ، در کنار عرضه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در یزد ، در زمینه کشت بذر کینوا به‌صورت صحیح ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد .

مزیت کشت بذر کینوا در یزد

در سال‌های اخیر کشت بذر کینوا ، در بیش از ۱۰۰ کشور جهان ازجمله ایران ، مورد توجه قرار گرفته است . در استان‌های مختلف کشور ازجمله یزد ، بذر کینوا کشت می شود . و در اغلب مناطق کشور ، محصول تولید شده از کیفیت مناسبی برخوردار است .

اما کشت بذر کینوا چه مزیت‌هایی دارد؟

بذر کینوا- بذری با نیاز آبی کم در یزد

بذر کینوا ، متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که به صورت زراعی با قدمتی چندهزارساله در آمریکای جنوبی کشت می شود . بذر کینوا به خشکی و شوری مقاومت بالایی دارد و این از لحاظ مقاومت به شوری جزو گیاهان شور زیست اختیاری دسته‌بندی می‌شود .

مقاومت بذر کینوا به نسبت به تنش شوری ، از گندم و جو نیز بیشتر می باشد . همچنین نیاز آبی کمی داشته و جایگزین مناسبی برای محصولات آب بر می باشد .

در طول دوره رشد خود بذر کینوا گیاه کینوا به ۵ تا ۷ نوبت آبیاری نیاز دارد . البته وجود بارندگی‌های بهاره و پاییزه تعداد دفعات آبیاری را کاهش می‌دهد .

بذر کینوا

 طول دوره رشد بذر کینوا کوتاه‌مدت است

 بذر کینوا ، طول دوره رشد کوتاه‌مدتی دارد و از زمان کاشت تا برداشت آن حدود ۱۰۰ روز به طول می‌انجامد . بنابراین جز گیاهی بسیار زودرس محسوب می‌شود ، و به‌ همین دلیل امکان کشت آن در دو نوبت از سال نیز وجود دارد .

بذر کینوا- گیاهی سودآور

کشت بذر کینوا دو برابر کشت گندم سودآوری دارد . همچنین محصول برداشت شده است از بذر کینوا دانه کینوا است که دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشد . دانه کینوا ، علاوه بر مصارف غذایی مصارف صنعتی متنوعی دارد . همچنین برای تولید آرد و فرآورده‌های آردی باارزش غذایی بالا نیز استفاده می شود .

تقاضا برای مصرف دانه کینوا در کشورهای مختلف جهان بالا است . بنابراین تولید دانه با کیفیت کینوا و صادرات آن ، می تواند زمینه ارزآوری را نیز فراهم آورد .

بذر کینوا

عرضه و توزیع بذر کینوا در یزد

مجموعه ما به‌‌ عنوان بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در کشور ، بذر کینوا را در کلیه استان‌ها توزیع می‌نماید . این مجموعه با هدف تولید دانه کینوا باکیفیت مناسب و عملکرد زراعی بالا ، بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد .

همکاری در عرضه بذر کینوا در یزد

همچنین کارشناسان با تجربه این مجموعه ، در زمینه کشت بذر کینوا در یزد ، به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان می‌دهد . مجموعه ما در زمینه فروش بذر کینوا ، صادرات دانه کینوا و توسعه بازار دانه و بذر کینوا در کشور با کشاورزان عزیز مشارکت می‌نماید .

جهت ارتباط با بزرگ‌ترین مرکز عرضه و توزیع بذر کینوا در یزد و استفاده از خدمات این مجموعه ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *