برنج کینوا خاویار گیاهی چه خواصی دارد؟

کینوا

برنج کینوا خاویار گیاهی چه خواصی دارد ؟ تغذیه چه تاثیری در بروز بیماری ها دارد؟ چگونه می توان کینوا ایرانی تهیه کرد؟

معرفی برنج کینوا خاویار گیاهی

برنج کینوا گیاه شگفت انگیز از کوه های آند در بولیوی می باشد. اصالت گیاه کینوا در خاورمیانه نبوده و هم خانواده هایی مانند سلمه، اسفناج و چغندر قند خاورمیانه دارد. در واقع این گیاه پنج هزار ساله توانسته است در بسیاری از کشورها ارزش‌های غذایی خود را معرفی و مورد استفاده مردم این کشورها قرار بگیرد.

طعم دانه های برنج کینوا خاویار گیاهی در بسیاری از کشورهای دنیا مورد پسند بوده و برای ایرانیان که به تازگی به تولیدکنندگان این محصول با ارزش پیوسته است نیز مورد پسند باشد.

دانه های سفید کینوا که در این مجموعه تولید می‌شود دارای خواص بسیار زیادی بوده و در دنیا به خاویار گیاهی شاهد انواع ویتامین هایی که در کنار آن موجود است برای بدن ضروری بوده و در صورتی که به صورت روزانه مصرف شود یا افراد را به املاح معدنی و ویتامینهای مورد نیاز روزانه تامین خواهد کرد برخی از تاثیرات کینوا بر روی سلامتی در زیر اشاره شده است.

کینوا

برنج کینوا و آب مروارید

ویتامینB2 موجود در کینوا می تواند از بروز آب مروارید جلوگیری کند. از مهم ترین علل بروز این عارضه چشمی می توان به تماس طولانی با نور آفتاب ، اشعه های تلویزیون های قدیمی، ضربه به سر، نقصان های مادرزادی و سوء تغذیه اشاره نمود.

از بین عوامل ذکر شده سوء تغذیه را به راحتی می توان با رعایت یک رژیم غذایی برطرف نموده و به دنبال آن از ابتلا به آب مروارید نیز جلوگیری نمود. یکی از مواد مغذی مورد نیاز جهت پیشگیری از این عارضه ویتامین B2 می باشد که به وفور در برنج کینوا خاویار گیاهی موجود است.

کینوا

خرید برنج کینوا

برای تهیه برنج گیاه کینوا با قیمت بسیار عالی می توانید با این مجموعه ارتباط گرفته و از مشاوره های رایگان استفاده نمایید. در صورتیکه فروشگاه دار هستید می توانید با قیمتهای بسیار استثنایی برنج کینوا سفید ایرانی را در لیست محصولات عرضه خود قرار دهید. سلامتی شما اولویت مجموعه است.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: ۰۹۱۵۶۹۹۳۸۴۷
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

13 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *