تفاوت قیمت جو دوسر و جو پرک در ایران

جو دوسر

به صورت تخصصی تفاوت قیمت جو دوسر و جو پرک در ایران با چه معیار هایی مشخص می‌شود؟ این تفاوت ها به چه علت ایجاد شده است؟ بهترین مجموعه تهیه جو دوسر جو پرک در ایران کدام مجموعه می‌باشد؟ برای استعلام قیمت دانه جو دوسر جو پرک از طریق کدام شرکت اقدام کنیم؟

قیمت جو دوسر پرک کیلویی و بسته بندی

جو دوسر پرک کیلویی و بسته بندی بیشتر برای مصارف خانگی تهیه و عرضه می‌شود. بنابراین خریداران این محصول به شکل بسته بندی و کیلویی بیشتر هایپرمارکت و سوپرمارکت ها هستند. تا بتوانند یولاف پرک را در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه کنند. یولاف پرک در بسته بندی با وزن‌های گوناگون آماده می‌شود و با توجه به مسائل مختلفی از جمله هزینه تولید و قیمت تمام شده محصول، برداشت دانه های جو دوسر، فراوری های بهداشتی کارخانه‌ای، فرآوری های مربوط به تبدیل دانه به جو دوسر پرک، تقاضای موجود در بازار و … تعیین قیمت می‌شود.

مجموعه ایلیا موفق شده است در شرایط مناسب جو دوسر پرک را تهیه کند و بدون حضور دلالان این محصول را به دست خریداران خود برساند. بنابراین قیمت تعیین شده برای این محصول قیمتی مقرون به صرفه و مناسب می‌باشد. خریداران مختلف از جمله هایپرمارکت ها می‌توانند جو دوسر پرک را به شکل کیلویی و بسته بندی با قیمت مناسب و کیفیت عالی از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند. محصولی با مرغوبیت و سلامت بالا به دست مشتریان خود برسانند.

تشخیص و تفاوت قیمت جو دوسر از جو معمولی

جو دوسر و جو معمولی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند که افراد مختلف ممکن است نسبت به آن ها آگاهی نداشته باشند. به لحاظ ظاهری جو دوسر دانه های کشیده ای دارد اما جو معمولی دانه های کوتاه و درشت تری را دارا می‌باشد. جو معمولی و جو دوسر سرشار از مواد غذایی می‌باشند که در موارد مختلف و در انواع وعده و میان وعده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به لحاظ ارزش غذایی مغذی می‌باشند اما در برخی موارد ارزش غذایی جو کامل تر از جو دوسر می‌باشد. برای مثال هر دو منبع پروتئین و فیبر هستند، اما و پروتئین و فیبر موجود در جو معمولی بیشتر از جو دوسر است. جو  بیشتر در تهیه سوپ جو استفاده می‌شود. اما جو دوسر در موارد بسیار مختلف و به شکل های گوناگون مانند پرک جو دوسر، بلغور یولاف و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصرف آن می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن در طول روز را تامین کند.

با توجه به این موارد، قیمت های متفاوتی نیز برای این دو محصول تعیین می‌شود. در واقع با توجه به فراوری های انجام شده بر روی محصولات و خواص غذایی آنها قیمت های متفاوتی دارند.  بنابراین برای استعلام قیمت این دو محصول می‌توانید از طریق کارشناسان مجموعه ایلیا اقدام کنید و اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و تفاوت این دو دانه ارزشمند را دریافت نمایید.

جو دوسر

ارزش غذایی جو دوسر پرک برای بدنسازی

پرک حاصل له و بخارپز شدن دانه جو دوسر می‌باشد که برای گروه های مختلف افراد از جمله بدنسازان یک غذای محبوب و کامل محسوب می‌شود. یکی از اهداف بزرگ بدنسازان تقویت عضلات و ماهیچه سازی می‌باشد و برای تامین این نیاز به مصرف پروتئین و کربوهیدرات احتیاج دارند.

یولاف پرک در بدنسازی اهمیت زیادی دارد چرا که سرشار از انرژی است و می‌‌تواند به رشد عضلات و ماهیچه سازی کمک نماید. به طور کلی بدنسازانی که در رژیم های روزانه خود از مقادیر بالای کربوهیدرات و پروتئین و در مقابل چربی کم استفاده کرده‌اند دریافت کننده نتایج بهتری می‌باشند. پس بسیاری از بدنسازان مصرف جو دوسر پرک را در رژیم های غذایی خود قرار داده‌ند تا بتوانند در حین تمرینات ورزشی خود، به نتایج فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند.

از طرف دیگر پرک منبع سرشاری از فیبر می‌باشد که علاوه بر ایجاد سیری طولانی مدت و سرکوب اشتها و نهایتا کاهش وزن، باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود. فیبر موجود در جو دوسر پرک باعث می‌شود کالری این غذا به آرامی وارد بدن شود. بنابراین به هیچ عنوان چاقی نامناسب ایجاد نخواهد شد و صرفاً با عضله سازی و ماهیچه سازی همراه می‌باشد.

قیمت جو دوسر پرک درشت و ریز

جو دوسر پرک درشت و جو دوسر پرک ریز در مصارف گوناگون با توجه به ماهیتی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال رستوران ها که به ظاهر غذاهای خود اهمیت زیادی می‌دهند، ترجیح می‌دهند جو دوسر پرک درشت را استفاده کنند تا محصولات مشتری پسندی را ارائه نمایند. و در صنایع دیگر مانند تولید غذاهای رژیمی که در آن دانه‌های پرک دیده نمی‌شوند از محصولات ریز استفاده می‌کنند.

به هر نحو خریداران جو دوسر علاوه بر کیفیت بالای این محصول به قیمت آن نیز توجه زیادی می‌کنند. در واقع ترجیح می‌دهند  پرک را از مجموعه ای تهیه کنند که علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت قابل قبولی را نیز ارائه نماید. مجموعه ایلیا با توجه به شرایط بازار و فرآوری هایی که انجام می‌دهد، قیمت های مناسبی را برای جو دوسر پرک تولید شده تعیین می‌کند. بنابراین می‌تواند لذت یک خرید لذتبخش و اقتصادی را برای برای خریداران  خود ایجاد نماید. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت این محصول می‌توانید با طریق کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا در ارتباط باشید.

جو دوسر

تفاوت خریداران جو دوسر و جو پرک

جو دوسر و جو با توجه به ماهیتی که دارند خریداران مختص خود را دارا می‌باشند. به طور کلی جو پرک حاصل فرآوری های انجام شده بر روی دانه جو می‌باشد که فشرده شده است. اما جو دوسر  دانه کاملی است که برای پخته شدن به زمان زیادی احتیاج دارد. سرشار از مواد غذایی است اما طبخ آن زمان بر می‌باشد.

خریداران جو دوسر  بیشتر صنایعی می‌باشند که در زمینه تولید غذاهای آماده مانند سوپ، سالاد، الویه آماده و … فعالیت می‌کنند. خریداران جو پرک در گستره بزرگتری قرار می‌گیرند. چرا که این محصول در زمان کمتری طبخ می‌شود و مصرف آن محدود به سوپ و آش نیست؛ این خریداران می‌توانند تولید کننده انواع سوپ و غذای آماده، غذاهای رژیمی و ترکیبات مختلف باشند. بنابراین خریداران جو دوسر و جو پرک با توجه به صنایع و مصارفی که دارند نسبت به خرید مورد نظر خود اقدام می‌کنند.

فروش جو دوسر فوری صبحانه برای پخش و بسته بندی

بخش پخش و بسته‌بندی محصولات معمولاً شرکت‌های مستقلی می‌باشند که محصولات را به شکل عمده تهیه می‌کنند و در بسته بندی های مختلف به بازار عرضه می‌نمایند. شرکت‌ها برای آماده سازی جو دوسر فوری صبحانه نیاز دارند که این محصول را از مرکز معتبری تهیه کنند. چرا که برای آن ها سلامت جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است و بسته بندی های مناسب با محتویات باکیفیت، مستقیماً بر روی فروش محصولاتشان تاثیرگذار می‌باشد.

مجموعه ایلیا یک مرکز فروش معتبر برای تهیه جو دوسر برای صبحانه می‌باشد که می‌تواند این محصول را به شکل عمده و با کیفیت بالا در اختیار بخش‌های پخش و بسته‌بندی قرار بدهد. مجموعه ایلیا با تنظیم قرارداد می‌تواند ضمانت کیفیت و قیمت را به همراه داشته باشد. بنابراین به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگترین مراکز فعال در زمینه محصولات مرتبط با جو دوسر معرفی می‌شود.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *