خرید و فروش آرد جو دوسر تناژ برای صنایع تبدیلی غذایی

کینوا

بهترین مجموعه برای خرید و فروش آرد جو دوسر تناژ برای صنایع تبدیلی غذایی کدام است؟ انواع جو دوسر با قیمت مناسب را از کدام شرکت تهیه کنیم؟ آرد تهیه شده از جو دوسر چه خواصی دارد و چه صنایعی از این محصول برای تولیدات خود استفاده می‌کنند؟

ارزش غذایی و  خواص آرد جو دوسر

جو دوسر که با نام یولاف نیز شناخته می‌شود یک گیاه ارزشمند از خانواده گندمیان می‌باشد. به دلیل ارزش غذایی بالای این محصول در سبد غذایی افراد قرار گرفته و جزء مواد غذایی محبوب به حساب می‌آید. دانه جو دوسر در اشکال مختلف قابل استفاده می‌باشد که یکی از آنها آرد است. از آنجایی که جو دوسر یک محصول مغذی است و برای بیماران مبتلا به دیابت نیز بسیار مناسب است، آرد تهیه شده از این محصول از ارزش غذایی بالایی برخوردار می‌باشد. آرد جو دوسر حاصل پودر شدن دانه جو دوسر می‌باشد و موارد استفاده بسیار گسترده‌ای دارد.

به طور کلی این آرد سرشار از فیبر است که باعث ایجاد سیری طولانی مدت و در نتیجه کمک به لاغری و کاهش وزن می‌شود. همچنین منبع غنی از پروتئین می‌باشد. این محصول باعث کاهش کلسترول خون می‌گردد و برای دردهای سنگ کلیه بسیار موثر است. مصرف آرد تهیه شده از جو دوسر باعث تامین انرژی بدن می‌گردد و به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند. از آرد جو دوسر در تهیه انواع نان و کیک و شیرینی و حلوا و … استفاده می‌شود.

انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر در انواع مختلف ایرانی و وارداتی در بازار یافت می‌شود که دارای کیفیت و برند‌های متفاوتی می‌باشند. در گذشته جو دوسر وارداتی از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار بود و در نتیجه تقاضای بیشتری داشت. اما طی سالیان اخیر با افزایش کشت جو دوسر در داخل کشور و بررسی‌های کارشناسانه، کیفیت این محصول روز به روز بیشتر شد به نحوی که هم اکنون با نمونه‌های وارداتی در حال رقابت می‌باشد و از لحاظ کیفی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

مزیت بسیار مهم جو دوسر ایرانی نسبت به انواع وارداتی این است که برای نگهداری آنها از مواد نگهدارنده استفاده نمی‌شود، چرا که همواره در دسترس هستند و نیازی به نگهداری در انبار در زمان طولانی ندارند. اما انواع وارداتی جو دوسر برای جلوگیری از فاسد شدن، حاوی مواد‌ نگهدارنده می‌باشند.

همچنین برای وارد شدن به کشور مبالغ مختلفی از جمله هزینه گمرک و واردات شامل حال آن‌ها می‌شود که قیمت بیشتری دارند. اما جو دوسر ایرانی با قیمت مناسب‌تری به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. مجموعه ایلیا انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی را با مجوزهای بهداشتی و همچنین سلامت کامل و تضمین کیفیت به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.

کینوا

تولید محصولات فراسودمند با جو دوسر

به طور کلی جو دوسر یک محصول سودآور و اقتصادی می‌باشد، به نحوی که سطح زیر کشت گسترده‌ای را در سراسر کشور به خود اختصاص داده است. خاصیت ارزشمند این دانه در این است که محصولات متفاوتی با استفاده از آن قابل تهیه می‌باشد. محصولاتی مانند آرد جو دوسر، جو دوسر پرک و سبوس جو دوسر. این محصولات در صنایع تبدیلی قابل استفاده می‌باشند و با استفاده از آن محصولات با ارزش غذایی بالا می‌توان تهیه کرد.

به طور کلی محصولات فراسودمند به محصولاتی گفته می‌شود که در کنار این که انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کنند و پروتئین، کربوهیدرات، چربی کافی و سالم به بدن می‌رسانند، می‌توانند باعث افزایش سطح سلامت بدن شوند و از بروز بیماری تا حد زیادی جلوگیری کنند. با استفاده از آرد جو دوسر میتوان محصولات فراسودمند تهیه کرد که مورد توجه مصرف‌کنندگان قرار بگیرد. همانطور که بسیاری از کارخانه‌های صنایع تبدیلی به سمت این موضوع رفته و محصولات با ارزش غذایی بالایی را با استفاده از آرد جو دوسر تهیه می‌کنند.

کینوا

کارخانه‌های خریدار آرد جو دوسر تناژ و عمده

همانطور که گفتیم جو دوسر یک محصول ارزشمند است که مصارف مختلفی دارد. کارخانه‌های تهیه کیک شیرینی، کارخانه‌های تهیه نان‌های فانتزی و صنعتی، نانوایی‌ها و همچنین تهیه غذاهای مختلف، از آرد جو دوسر استفاده می‌کنند. بنابراین کارخانه‌ها به دنبال مجموعه‌ای می‌باشند که آرد جو دوسر را به صورت تناژ با کیفیت بالا در اختیار آنها قرار بدهد.

خوشبختانه مجموعه ایلیا در سال‌های اخیر موفق شده است آرد سالم با تضمین کیفیت را همراه با تاییدیه بهداشتی به دست مصرف‌کنندگان برساند. این مجموعه می‌تواند به مقدار بالا و به صورت تناژ محصولات را به دست مصرف‌کنندگان برساند و رضایت آنها را جلب کند. خریداران آرد جو دوسر تناژ برای تهیه و خرید و فروش این محصول می‌توانند از طریق شماره‌های معرفی شده در سایت ایلیا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشد و محصولی با کیفیت بالا دریافت کنند. طبیعتاً تهیه جو دوسر بهداشتی و سالم و با کیفیت، در نتیجه نهایی محصول آن‌ها نیز تاثیرگذار می‌باشد.

جو دوسر

فروش جو دوسر درجه یک غیر تراریخته

منظور از محصولات تراریخته محصولاتی است که دچار دستکاری‌های ژنتیکی شده‌اند و این به این معنی است که تغییراتی در ساختار آنها ایجاد می‌شود. اگرچه با این اتفاق گیاه مورد نظر از حمله آفات در امان است و دچار بیماریهای گیاهی نمی‌شود، اما مصرف این غذاها برای انسان مضر است و در موارد شایع باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند سرطان می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد از جمله تولیدکنندگان بخش‌های تبدیلی به دنبال آرد جو دوسر غیر‌تراریخته هستند تا بتوانند محصولات با کیفیتی تهیه کنند.

مجموعه ایلیا این محصول را به صورت غیر تراریخته و با کیفیت بالا آماده‌سازی کرده و با دارا بودن تاییدیه‌های بهداشتی و سیب سلامت به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. این مجموعه امکان تهیه محصولات جو دوسر را به صورت اینترنتی نیز فراهم کرده و خریداران با برقراری قرارداد می‌توانند لذت یک خرید موفق را تجربه کنند.

تامین و فروش آرد جو دوسر سبوس دار در کشور مراکز مختلفی برای تهیه محصولات مرتبط با جو دوسر در کشور وجود دارد. اما با توجه به اینکه بسیاری از آنها از امکانات مکانیزه و بهداشتی استفاده نمی‌کنند، نمیتوان به راحتی به همه آنها اعتماد کرد. یکی از این راه‌های اعتماد، دارا بودن سیب سلامت می‌باشد. مجموعه ایلیا به عنوان تنها مجموعه که دارای سیب سلامت است و فرآوری‌های انجام شده را کاملا به صورت کارخانه‌ای انجام می‌دهد، موفق شده است جو دوسر سبوس‌دار را در سراسر کشور برای تولیدکنندگان مختلف تامین نماید.

این مجموعه محصولات را با آنالیز دقیق بهداشتی و مجوز بهداشتی آماده‌سازی می‌کند و با شرایط آسان به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند. از آنجایی که تمام مراحل فراوری محصولات، به طور‌کامل توسط مجموعه ایلیا انجام می‌شود و افراد واسطه‌ای در این میان حضور ندارند، محصولات با قیمت واقعی و مقرون به صرفه به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *