خرید اینترنتی سبوس برنج عمده و بسته‌بندی

سبوس

خرید اینترنتی سبوس برنج عمده و بسته‌بندی از کدام مرکز معتبر امکان‌پذیر است؟ سبوس برنج چیست و چه خواصی دارد؟ از سبوس برنج در تغذیه چگونه استفاده می‌شود؟  فروش سبوس برنج عمده و بسته­‌بندی در کدام سایت اینترنتی انجام می‌­شود؟  قیمت سبوس برنج فله برای شرکت‌های بسته‌بندی چقدر است؟

خرید اینترنتی سبوس برنج بسته‌­بندی

برنج یکی از غلات مهم در تغذیه مردم ایران است. این غله لایه سختی بر روی دانه خود دارد که به آن سبوس می‌گویند. در بازار غلات ایران برنج به‌صورت سفید و بدون سبوس به فروش می‌رسد. بیشتر برنج مصرفی مردم ایران فاقد سبوس است و پوسته سبوس‌دار آن از دانه برنج گرفته شده است. سبوس برنج خواص بسیار زیاد و منحصربه‌فردی دارد و می‌تواند در رژیم‌های درمانی استفاده شود.

سبوس برنج یک ماده غذایی حاوی ویتامین‌های B، E، مواد معدنی مختلف مانند روی، منگنز، سلنیوم، مس، فسفر، آهن و آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب است. چنانچه از سبوس برنج در رژیم غذایی خود استفاده کنید، می‌توانید فشارخون بالا و کلسترول بالا را درمان نمایید. همچنین مصرف سبوس برنج به پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی، جلوگیری از ابتلا به بیماری یبوست، بهبود کیفیت پوست، تقویت مو و جلوگیری از ریزش و سفید شدن مو کمک می‌کند. سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معتبرترین مراکز خرید سبوس برنج بسته‌بندی با قیمت مقرون‌به‌صرفه است. جهت خرید سبوس برنج به‌صورت بسته‌بندی با ما تماس بگیرید.

فروش سبوس برنج عمده

سبوس برنج یکی از مواد غذایی است که در طب سنتی مصارف متعددی دارد. گفته می‌شود که طبع سبوس برنج گرم است، اما مطالعات متعدد نشان داده است که سبوس برنج طبعی معتدل دارد و قابل مصرف برای مزاج‌های مختلف می‌باشد. طب سنتی سبوس برنج را ماده مؤثر در مرطوب کردن پوست، درمان دیابت، جلوگیری از سرطان و لاغری می‌داند. مصرف مداوم سبوس برنج به درمان چین‌وچروک و پیری پوست کمک می‌کند.

سبوس برنج اثر رادیکال‌های آزاد را بر روی پوست از بین می‌برد و به جوان‌سازی و چاقی صورت کمک می‌کند. میزان آب‌رسانی سبوس برنج به پوست زیاد است و سبب پرشدن عضلات صورت می‌گردد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا پیشرو در تولید و فروش سبوس برنج عمده، آماده تأمین سبوس برنج ویژه خریداران عمده این محصول می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

سبوس

سبوس برنج برای مو

از فواید بی‌شمار سبوس برنج می‌توان به اثر مثبت آن بر مو اشاره کرد. سبوس برنج سرشار از ویتامین‌های گروه B است که به تقویت و رشد مو کمک ویژه‌ای می‌کند. ویتامین E موجود در سبوس برنج از ریزش مو و سفید شدن آن در سنین کم جلوگیری می‌نماید. آهن و مس دو ماده‌ی معدنی موجود در سبوس برنج هستند که سبب افزایش گردش خون در پوست سر و تقویت فولیکول‌های مو می‌شوند. از سبوس برنج در طب سنتی برای درمان شوره سر استفاده می‌شود. سبوس برنج می‌تواند یک ماده آب‌رسان قوی برای مو باشد و از ایجاد موخوره جلوگیری کند.

مصرف سبوس برنج قهوه‌ای یک دستورالعمل ویژه در طب سنتی برای افراد دچار ریزش مو و موهای کم‌پشت است. ۲ قاشق غذاخوری سبوس برنج را در ۲ لیتر آب بجوشانید و اجازه دهید سبوس در آب ته‌نشین شود. سپس آبی که با سبوس جوشیده شده را با شامپوی خود مخلوط کنید و موهایتان را با آن بشویید و سپس آبکشی نمایید. این یک درمان مؤثر برای ریزش مو و شوره سر می‌باشد. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مرکز معتبر عرضه سبوس برنج به بازار مواد غذایی ایران می‌باشد. جهت خرید سبوس برنج به‌صورت عمده و بسته‌بندی با ما تماس بگیرید.

سبوس

خرید اینترنتی سبوس برنج درجه یک

سبوس برنج یک ماده غذایی ویژه برای تغذیه کودکان است. سبوس برنج حاوی اسیدهای چرب و پروتئین‌های متعددی است که سبب رشد و تقویت بدن می‌شود. پروتئین موجود در سبوس برنج به رشد ماهیچه و افزایش قد کودکان کمک ویژه‌ای می‌کند. سبوس برنج حاوی فیبر زیاد می‌باشد که از ابتلای کودکان به یبوست جلوگیری می‌نماید. از دیگر اثرات مثبت مصرف سبوس برنج در رژیم غذایی کودکان، کاهش خطر ابتلا به آسم در آن‌ها می‌باشد. حتما قبل از اضافه­‌کردن سبوس برنج به وعده­های غذایی فرزند خود، با متخصص کودکان و نوجوانان مشورت کنید.

سایت شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، بستر اینترنتی مناسب جهت خرید سبوس برنج درجه یک در سراسر کشور و بازارهای جهانی می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از روند ثبت سفارش و خرید اینترنتی سبوس برنج درجه یک با مشاورین مجرب بخش فروش ما تماس بگیرید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده همکاری با شرکت‌های پخش و بسته‌بندی جهت تأمین سبوس برنج فله می‌باشد. جهت استعلام قیمت سبوس برنج فله برای شرکت‌های بسته‌بندی از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت شرکت ایلیا با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *