خرید عمده جو دوسر پرک برای شرکت پخش

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک عمده را چه صنف هایی انجام می دهند؟  آیا از خواص جو دو‌سر پرک اطلاعی دارید؟ جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟ کدام مرکز جو دوسر پرک صبحانه دانیما را عرضه کرده است؟  آیا شناختی از تفاوت جو دوسر با جو پرک دارید؟ شرکت پخش و بسته بندی خرید عمده جو دوسر پرک برای مصارف خود را از کجا انجام دهند؟

خرید جو دوسر پرک عمده را چه صنف هایی انجام می دهند؟

مصرف جو دو‌سر پرک فواید بسیاری برای تمامی افرادی دارد که مداوم این محصول را همانند دیگر محصولات غذایی، هر روز مورد استفاده قرار می‌دهند. این محصول که مورد استفاده و مصرف برخی از مصرف‌کنندگان است، به دو شکل عمده و خرد یا جزیی توسط مراکز پخش و توزیع خریداری شده و در بازار عرضه می‌شود.

کارخانه‌های فرآوری، بسته‌بندی، کارخانجات صنایع غذایی، تبدیلی و تکمیلی و فروشگاه‌های عرضه‌کننده غلات دیگر خریداران عمده جو دو‌سر پرک هستند، که جو دو‌سر پرک را به‌صورت انواع محصولات مشتق شده از آن تبدیل می‌کنند. این صنایع و کارخانه‌جات محصول حاصله را تحت بسته‌بندی‌های متنوع  و  با  برند شرکت به فروشگاه‌ها و مراکز توزیع و پخش عرضه کرده تا از این طریق با قیمت مناسب و تخفیفات ویژه رضایت آن‌ها داشته باشند.

برای خرید عمده جو دو‌سر پرک، این مراکز و کارخانه‌جات باید خرید خود را به‌صورت حضوری و یا با ابزارهای اینترنتی انجام دهند که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. در هر حال خریدار و هر یک از  عمده فروشی‌های محصولات غذایی، فروشگاه‌های اینترنتی عرضه محصولات متنوع غذایی و کارخانجات تبدیلی و تکمیلی و … می‌توانند برای تهیه جو دوسر پرک بدون محدودیت سفارش، خرید عمده و تناژ خود را با بهترین کیفیت از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

کارخانه کینوا

خواص جو دوسر پرک

جو دوسر پرک یکی از دانه های ضامن سلامت روی زمین است. این دانه فاقد گلوتن بوده و منبع غنی از انواع ویتامین، فیبر، مواد معدنی و پروتئین به‌شمار می‌رود. از مزایای جو دوسر پرک برای سلامتی می‌توان به کاهش وزن، فشار خون، قند خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی اشاره نمود. جو دو‌سر پرک می‌توانید را در شیر پخته و مانند فرنی خورد کنید. یا اینکه از آن محبوب‌ترین صبحانه جهان، یعنی اوتمیل را تهیه کنید.

اگر جو دوسر پرک را به شکل اوتمیل و یا کورنفلکس استفاده می‌کنید یا اینکه آن را در سوپ، نان یا شیرینی بریزید تفاوتی از لحاظ فوائد که برای بدن ندارد. وجود بتاگلوکان در جو دوسر پرک چسبندگی غذایی را افزایش داده و جذب چربی بد خون (LDL) و کلسترول را کاهش می‌دهد.  به نظر می‌رسد که جو دوسر پرک از دیابت نوع 2 نیز پیشگیری می‌کند. دیابت یا همان افزایش غیر‌نرمال قندخون، معمولاً در نتیجه کاهش حساسیت به هورمون انسولین ایجاد می‌گردد. مقادیر مناسب بتاگلوکان موجود در جو دوسر پرک پخته، واکنش‌های گلوکز و انسولین را بعد از وعده غذایی سرشار از کربوهیدرات تعدیل می‌کند.

یک مزیت دیگر جو دوسر پرک نداشتن گلوتن است. از این رو این برای افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک (حساسیت به گلوتن) هستند یک انتخاب جایگزینی مناسب برای گندم است. همچنین به دلیل درصد فیبر  بالا جو دوسر پرک احساس سیری طولانی مدت ایجاد کرده و اشتها را کاهش می‌دهد. از این رو برای کاهش وزن نیز بسیار مناسب است. 

جو دوسر

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟

با گسترش زندگی شهری و به ‌وجود آمدن مراکز خرید گسترده در این شهرها، امروزه خرید بسیاری از محصولات  کار بسیار آسانی است. با سرزدن به فروشگاه‌های غلات و مراکز زنجیره‌ای در سطح هر شهر می‌توان بهترین نوع جو دو‌سر پرک را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب تحت برند‌های متنوع خریداری نمود. این کار زمانی بسیار ساده شد که اینترنت و خرید آنلاین در زندگی جامعه بشری به‌وجود آمد. در این خرید بدون حضور شخص در محل و تنها با چند کلیک و جستجوی مختصر و مشاهده انواع فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده محصول می‌توان از فضای رقابتی موجود استفاده کرد. وجود قیمت شناور جو دو‌سر پرک و عدم محدودیت حجم سفارش یکی دیگر از مزایایی این خرید است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از بزرگترین واردکنندگان جو دوسر در کشور و تنها تولید کننده جو دوسر بدون پوشینه در ایران می باشد. این مجموعه در زمینه غلات فرا سودمند به خصوص کینوا و جو دوسر بسیار پیشرو بوده و توانسته است در کنار توسعه تولید، تامین بار تناژ در طول سال برای کارخانه جات مختلف صنایع تبدیلی نیز داشته باشد. به دلیل تولید کننده بودت این مجموعه قیمت محصولات بسیار مناسب و رقابتی می باشد.  

جو دوسر پرک صبحانه دانیما

محصول جو دوسر پرک صبحانه با بهترین متد‌های تولیدی توسط مجموعه ایلیا با کیفیت و قیمت مناسب و تحت برند دانیما برای تمامی افراد قابل خریداری است. این محصول در انواع بسته‌بندی های متنوع و شکیل موجود است. محصولات جو دوسر با کیفیت بسیار عالی در حجم های مختلف تناژ و عمده برای کارخانه جات بسته بندی و شرکت های پخش و به صورت بسته بندی به هایپر‌های مارکت‌ها قابل عرضه می‌باشد.

جو دوسر

تفاوت جو دوسر با جو پرک

تفاوت جو دوسر و جو  پرک در این است که جو پرک یکی از انواع فرآورده‌های جو است که تحت فشار بخار ( به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قرار گرفته) و عبور از بین دو غلطک فولادی تیغه‌ای جهت افزایش بهره‌وری دانه برای تبدیل به پرک عبور داده شده است. با این روش هضم و جذب نشاسته افزایش می‌یابد. با توجه به این که جو پرک قبلا بخارپز شده امکان استفاده از آن به شکل خام و نپخته وجود دارد.

تفاوت دیگر جو دو‌سر و جو پرک در این است که جو دو‌سر فاقد گلوتن بوده و برای کسانی که حساسیت به گلوتن غلات را دارند در تهیه غذای آن‌ها بسیار مفید است ولی جو برای مصرف این اشخاص مضر است.

 طریقه مصرف جو دوسر با توجه به مزه دلپذیر آن و سازگاری با سایر مواد غذایی بسیار ساده است. از نظر شیوه مصرف، افراد ترجیح می‌دهند جو دوسر را به‌صورت پرک در وعده صبحانه استفاده نمایند، اما مصرف جو در بین مردم بیشتر در تهیه خورش یا سوپ جو  است.

خرید عمده جو دوسر پرک برای شرکت پخش و بسته بندی

خرید عمده جو دوسر پرک برای شرکت پخش و بسته بندی به دو صورت حضوری و اینترنتی در سراسر کشور قابل انجام است.

مجموعه توسعه و تجارت سبز ایلیا با داشتن 2000 هکتار زمین کشاورزی در استان های مختلف توانسته است برای اولین بار در کشور تناژ بالایی از جو دوسر را کشت نماید. محصول تولیدی این شرکت از ارقام وارداتی می باشد که پروسه اصلاح و بومی سازی را طی کرده است و برای اولین بار در هکتار های بالا در ایران کشت شد.

محصول جو دوسر بعد از برداشت به کارخانه فراوری منتقل شده و پروسه فراوری را طی می کند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برای خرید عمده کارخانه های بسته بندی و شرکت های پخش و کارخانه های صنایع تبدیلی در سراسر کشور محصول جو دوسر پرک را با کیفیت عالی در حجم های بالا و تناژ  به عرضه می کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *