آموزش کشت بذر کینوا در گرگان

کینوا

آیا با بزرگ ترین مرکز عرضه کینوا و محصولات آن در کشور آشنا هستید؟ کدام مرکز در کشور مشاوره های تخصصی در زمینه کشت کینوا در استان گلستان ارائه می‌کند؟ جهت دریافت آموزش کشت بذر کینوا در گرگان به صورت رایگان، می‌توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران تماس بگیرید و محصول تولیدی خود را به صورت تضمینی به فروش برسانید.

خرید تضمینی محصول با بالاترین قیمت

یکی از دغدغه های بزرگ کشاورزان در رابطه با کشت بذر کینوا این است که محصول برداشت شده را از چه طریق به فروش برسانند. این مرکز ضمن ارائه خدمات ویژه، دانه های کینوا برداشت شده را با بهترین قیمت از کشاورزان خریداری می‌کند و اجازه ضرر و زیان برای آن ها را نخواهد داد. یکی از مزایای این مرکز، عقد قرارداد با کشاورزان است و از این طریق باعث اطمینان خاطر آن ها خواهد شد.

کشت کینوا در بندر ترکمن

کینوا یک گیاه پر سود و کم دردسر برای کشاورزان گلستانی و ساکن در بندر ترکمن است. این محصول برای کشت در بندر ترکمن یک گزینه مناسب است و کلیه کشاورزان می‌توانند آموزش های لازم را از طریق این مرکز متخصص  دریافت نمایند.

کینوا

کشت کینوا در اق قلا

کلیه کشاورزان ساکن در اق قلا برای انتخاب و سرمایه گذاری بر روزی کینوا می‌توانند با کارشناسان متخصص این مرکز تماس بگیرند و اطلاعات رایگان و تخصصی در این زمینه دریافت کنند. به طور کلی کینوا یک گیاه سازگار و قانع است.

مشاوره و تولید حرفه ای کینوا زیر نظر شرکت ایلیا

یکی از مزیت های بزرگ مجموعه ایلیا این است که به طور تخصصی در زمینه تولید کینوا در کشور فعالیت می‌کند. به همین منظور می‌تواند مشاوره های تخصصی در این زمینه ارائه کند. این مرکز از زمان کشت بذر تا برداشت دانه ها بر روی محصولات نظارت داشته و به تولید محصولات سالم و مناسب کمک می‌کند.

به طور کلی این مرکز متخصص بزرگ ترین و تخصصی ترین مرکز عرضه و تولید کینوا در کشور است و تمامی امور فراوری و تولید را با اطلاعات تخصصی و دقیق انجام می‌دهد. برای ارتباط با کارشناسان این مرکز، می‌توانید از راه های ارتباطی مندرج در سایت کمک بگیرید.

آموزش کشت بذر کینوا در گرگان

بذر کینوا متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که با هدف تولید دانه هایی بسیار مغذی کشت می‌شود. پس از کشت بذر کینوا، گیاهی مشابه گیاه سلمه تره رشد می‌کند که دانه های آن برای مصارف مختلف، برداشت می‌شوند.

بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدت، نیاز آبی کم و سودآوری قابل توجهی دارد. سودآوری حاصل از کشت بذر کینوا، در صورت فراهم کردن شرایط محیطی مطلوب، تا دوبرابر گندم و برخی غلات می‌رسد. کشت بذر کینوا در گرگان نیز سودآور است و با محصولی خوبی همراه می‌باشد.

کینوا

زمان کشت و عملکرد بذر کینوا در گرگان

انتخاب زمان مناسب برای کشت بذر کینوا در گرگان، اهمیت زیادی دارد. زیرا علاوه بر افزایش درصد سبز،  باعث می‌شود که در زمان داشت از بارش های زمستانه استفاده شود. در این صورت تعدا دفعات آبیاری نیز کاهش می‌یابد.

همچنین عملکرد نهایی محصول را افزایش داده و مانع از مشکلات ممکن، در زمان برداشت مکانیزه محصول بذر کینوا می‌گردد. جهت اطلاع از زمان دقیق کشت بذر کینوا در گرگان و شهرهای مختلف کشور، می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. این مجموعه تجربه کشت بذر کینوا در اغلب نقاط کشور را دارد و مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

جهت کشت بذر کینوا در گرگان، نیاز به شخم، دو نوبت دیسک و کودپاشی و ۱۰-۸ کیلوگرم بذر در هر هکتار می‌باشد. کشت بذر کینوا در گرگان مشابه سایر شهرها، به روش های سنتی و مکانیزه انجام می‌شود. بذر کینوا به تنش های شوری و خشکی مقاومت بالایی دارد و میزان آب کمی برای آبیاری نیاز دارد.

آبیاری و کود دهی کشت بذر کینوا

میزان آب مورد نیاز بذر کینوا در مدت زمان رشد آن، ۵-۷ مرتبه به فاصله هر ۱۵-۱۰ روز می‌باشد. البته در گرگان که بسیار پرباران است، این مقدار کاهش می‌یابد. حداقل عملکرد بذر کینوا، ۲ تن در هکتار و حداکثر عملکرد آن ۵/۵ تن در هکتار است.

جهت افزایش عملکرد بذر کینوا از کودهای آلی و شیمیایی مانند سوپر فسفات تریپل به همراه پتاس یا NPK می‌توان استفاده نمود. جهت کشت بذر کینوا، اطلاع از زمان کاشت مناسب، روشهای صحیح داشت و برداشت کینوا در گرگان، می‌توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

کینوا

انبارمانی محصول بذر کینوا

شهرهای گالیکش، گرگان، مینودشت، بندرترکمن، آزاد شهر و… از جمله شهرهایی است که با همکاری این مجموعه بذر کینوا را کشت می‌کنند. نکته مهم درباره کشت بذر کینوا در گرگان این است که با توجه به رطوبت بالای محیط، محصول نهایی پس از برداشت، باید کیسه گیری شود. زیرا انبار داری محصول بذر کینوا، باعث افت رطوبت دانه و کاهش کیفیت آن می‌شود.

همچنین رطوبت بالای محیط باعث رشد کپک و انواع قارچ شده و به محصول برداشت شده خسارت می‌زند. بنابراین در حداقل زمان ممکن پس از برداشت، محصول کینوا باید برای شرکت ارسال گردد.

رطوبت دانه کینوا پس از برداشت و در زمان نگهداری در انبار باید بین 10 تا 12 درصد باشد. رطوبت بالا موجب رشد قارچ ها، باکتری ها، حشرات و جوانه زنی بذرها می شود. جهت اطلاع از نحوه برداشت صحیح محصول بذر کینوا و اطلاع از مسائل مهم مربوط به کاشت، داشت و برداشت بذر کینوا در گرگان، با ما در ارتباط باشید.

فروش تضمینی محصول بذر کینوا در گرگان

این مجموعه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی با هدف ترویج کشت بذر کینوا گرگان و شهرهای مختلف کشور، فعالیت می‌نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز عرضه بذر کینوا در ایران، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز، قرار می‌دهد.

همچنین در جهت آگاهی بخشی در زمینه کشت بذر کینوا، آموزش کشت بذر کینوا در گرگان و دیگر نقاط کشور را به صورت رایگان ارائه می‌نماید. بعلاوه مجموعه ما، پس از عقد قرارداد خرید و فروش محصولات بذر کینوا را به صورت کاملاً تضمینی انجام می‌دهد.

جهت دریافت آموزش کشت بذر کینوا در گرگان و هر استانی که سکونت دارید و برای اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *