فروش ویژه یولاف برای تولید محصولات دیابت

کینوا

یولاف گیاهی علفی و یکساله است که دارای سبوس می باشد و یک غله کامل محسوب می شود. یولاف سرشار از مواد مغذی مخصوص فیبر می باشد. فیبر موجود در یولاف در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است. یولاف یکی از غلاتی است که به سبب فیبر بالا برای بیماران دیابتی بسیار توصیه می شود. امروزه محصولات یولاف، مخصوص بیماران مبتلا به دیابت در حال تولید است.

یولاف مورد نظربرای تولید محصولات دیابت دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ فروش ویژه یولاف برای تولید محصولات دیابت در چه مراکزی امکان پذیر است ؟ 

اهمیت یولاف برای دیابت

یولاف، دانه ای سرشار از پروتئین، فیبر، املاح معدنی و . . . می باشد. یکی از غلاتی که در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت توصیه می شود، یولاف است.

یولاف غله ای سبوس دار است، سبوس موجود در یولاف باعث کاهش جذب روده ای مواد قندی می شود. یولاف دارای شاخص‌ گلیسمی ‌پایینی است و با داشتن مقادیر زیادی فیبر در درمان و کنترل قند خون تاثیر دارد. بتاگلوکان نوعی فیبر است که از بالا رفتن قند خون جلوگیری می کند. ارقام اصلاح شده یولاف دارای بتاگلوکان هستند.

انواع محصولات جودوسر و یولاف در ایران

جو دوسر غله ای بدون گلوتن است. گلوتن یک پروتئین می باشد، بعضی از افراد به پروتئین گلوتن موجود در محصولات غذایی حساسیت دارند و سیستم گوارشی آن ها توانایی هضم گلوتن را ندارد، این افراد مبتلا به بیماری سلیاک هستند.

بیماران سلیاکی نمی توانند مواد غذایی دارای گلوتن نظیر محصولات حاصل از گندم و جو را مصرف کنند و باید محصولات بدون گلوتن را جایگزین کنند. محصولات حاصل از یولاف و جو دوسر مناسب برای افراد سلیاکی می باشد و بدون هیچ مشکلی می توانند از مواد غذایی استفاده کنند.

جو دوسر به چند صورت قابل مصرف می باشد. محصولات جو دوسر و یولاف طیف گسترده ای دارد و شامل محصولات زیر می باشد.

جو دوسر ایرانی، جو دوسر وارداتی، جو دوسر با پوست، جو دسر بدون پوست، جو دوسر پرک ریز، جو دوسر پرک درشت، جو دوسر پرک فوری صبحانه، بلغور جو دوسر، سبوس جو دوسر آرد جو دوسر.

جو دوسر

خرید یولاف پرک عمده و بسته بندی

یولاف در انواع مختلفی دیده می شود، نظیر جو دوسر کامل، بلغور جو دوسر، پرک جو دوسر. پرک یولاف شکل فرآوری شده یولاف کامل می باشد که ابتدا بخار پز شده و سپس توسط غلطک هایی، صاف می شود و در نهایت خشک می شود.

یولاف پرک پر مصرف ترین نوع یولاف می باشد. پرک یولاف در ایران به صورت ایرانی و وارداتی وجود دارد و به صورت عمده وجزئی، بسته بندی قابل فروش می باشد.

یولاف در ایران به صورت تولید ایران و وارداتی موجود می باشد. دانه یولاف وارداتی نسبت به نوع ایرانی قیمت بالاتری دارد و برای خرید عمده معمولا توصیه نمی شود.

شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی یولاف پرک را به صورت عمده خریداری می کنند و افرادی که برای مصرف شخصی و‌ خانوار یولاف پرک را مصرف می کنند به صورت بسته بندی و در مقادیر کم خریداری می کنند.

در هنگام خرید یولاف پرک باید به نکاتی از قبیل، کیفیت پرک های یولاف که خیلی ریز و پودر شده نباشند، موجودات و اشیا اضافی داخل پرک یولاف نباشد، در هنگام خرید به صورت بسته بندی پرک یولاف، به علامت سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی دقت فرمایید. اگر به صورت عمده خریداری می کنید از فروشنده بخواهید مجوز های بهداشتی را به شما نشان دهد.

یکی از مواردی که در خرید عمده پرک یولاف برای خریداران عمده حائز اهمیت است، قدرت تامین محصول است که شرکت تولید کننده و یا واردکننده بتواند پرک یولاف را در فاصله زمانی های مشخص تحویل دهد و امکان قرارداد همکاری بلند مدت وجود داشته باشد.

در شرکت ایلیا، یولاف پرک به صورت عمده و جزئی و بسته بندی آماده خدمت رسانی به مشتریان و علاقه مندان به این غله مقوی می باشد. علاقه مندان به خرید یولاف پرک به صورت عمده و بسته بندی با کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.

جو دوسر

تولید محصولات دیابتی با یولاف

یولاف دانه ای است، با کربوهیدرات های پیچیده است و فرآیند هضم قند به کندی صورت می گیرد. یولاف به علت داشتن مقادیر فراوانی فیبر غله ای مناسب برای بیماران دیابتی است.

بتاگلوکان فیبری است که در ارقام اصلاح شده یولاف وجود دارد به این نوع یولاف، یولاف بتاگلوکان گفته می شود. بتاگلوکان از جذب سریع قند جلوگیری می کند و‌ جلوی بالا رفتن قند خون را می گیرد و قند خون را ثابت نگه می دارد. قرار دادن یولاف و ‌یا محصولات یولاف در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت بسیار توصیه شده است.

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی، محصولاتی برای افراد مبتلا به دیابت در حال تولید است. این محصولات با غلاتی که دارای فیبر فراوانی هستند تولید می شود. محصولات دیابتی با یولاف در حال تولید می باشد.

کارخانه جات تولید محصولات یولاف برای افراد دیابتی برای تهیه یولاف مورد نظر خود می توانند با شرکت ایلیامارکت همکاری کنند. شرکت ایلیا آمادگی لازم برای همکاری با کارخانه جات محصولات یولاف را دارا است. تولید کنندگان محصولات یولاف برای افراد دیابتی می توانند با تماس با مجموعه ایلیا شرایط همکاری و اطلاعات لازم را کسب کنند.

کینوا

قیمت خرید آرد یولاف پروتئینی

آرد یولاف یکی از فرآورده های حاصل از دانه یولاف است که از آسیاب کردن دانه های یولاف به دست می آید. آرد یولاف سبب کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون می شود.

با توجه به آرد گندم ضعیفی که در کشور برای تولید نان استفاده می شود، اضافه کردن آردی که غنی از مواد مغذی برای بدن است می تواند تا حدودی نیاز های بدن را تامین کند.

آرد یولاف، آردی مناسب برای افزودن به آرد گندم برای تهیه نان و همچنین محصولات آردی نظیر پاستا و‌ ماکارونی ،کیک ،کلوچه و … می باشد.

قیمت خرید آرد یولاف، با توجه به فاکتور هایی نظیر نوع بسته بندی، شرکت مورد نظر ، کیفیت آرد و . . . متغیر است. برای اطلاع از قیمت آرد یولاف با مجموعه ایلیا در تماس باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *