فروشگاه عرضه انواع جو دوسر سالم پرک

جو دوسر

بهترین و بزرگ ترین فروشگاه عرضه انواع جو دوسر سالم پرک در  ایران کدام فروشگاه است؟ جو دوسر در چه صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ جو دوسر سالم به خاطر داشتن چه ویژگی هایی، جو دوسر سالم گفته می‌شود؟ برای بدست آوردن قیمت جو دوسر سالم از طریق کدام شرکت معتبر اقدام کنیم؟

کاربرد جو دوسر در صنایع غذایی لبنی

جو دوسر در صنایع غذایی لبنی کاربرد فراوانی دارد. علت استفاده از جو دوسر در این صنعت خاصیت غذایی فوق العاده این محصول می‌باشد که باعث افزایش کیفیت و ارزش غذایی محصولات  نهایی می‌گردد. از طرفی استفاده از این دانه ارزشمند در تولیدات لبنی، هم تقاضا برای محصولات را افزایش می‌دهد و هم یک انتخاب سودآور و اقتصادی می‌باشد.

یکی از محصولات فوق العاده در این زمینه، شیر جو دوسر می‌باشد. از کامل‌ترین انواع شیر و از نوع گیاهی محسوب می‌شود که به دلیل داشتن مواد غذایی بسیار زیاد، باعث کاهش مشکلات قلبی و عروقی و همچنین تقویت و سلامت استخوان ها می‌شود. شیر جو دوسر و محصولات لبنی تولید شده از این محصول از آنجایی که حاوی مقدار فراوان جو دوسر هستند، برای گیاهخواران نیز بسیار مناسب است. لاکتوز ندارد، فاقد گلوتن می‌باشد و منبع سرشاری از ویتامین های گروه ب محسوب می‌گردد.

اینگونه محصولات باعث کاهش پوکی استخوان می‌شوند و برای مبتلایان به کم‌خونی و کلسترول خون بسیار مناسب می‌باشند. همچنین جو دوسر طبع معتدل دارد، پس محصولات لبنی حاصل از آن نیز دارای طبع معتدل هستند؛ پس برای مصرف تمام افراد مناسب می‌باشد. کارخانه های تولید محصولات لبنی برای تهیه جو دوسر سالم و بهداشتی می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند.

کینوا جو دوسر

فروش جو دوسر اوتمیل رژیمی و سالم.

جو دوسر یک محصول رژیمی و سالم محسوب می‌شود و سرشار از فیبر است. با ایجاد سیری طولانی مدت، روند کاهش وزن را تسریع می‌بخشد. از طرفی با توجه به اینکه مصرف آن انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، پس برای قرارگیری در رژیم های لاغری یک گزینه سالم و کامل محسوب می‌شود. تولید کنندگان انواع اوتمیل رژیمی برای تهیه جو دوسر حساسیت زیادی به خرج می‌دهند. چرا که تهیه یک محصول سالم، کامل، بهداشتی، ارگانیک و مرغوب از اهمیت زیادی برخوردار است و مستقیما بر روس کیفیت و سلامت محصول نهایی تاثیرگذار می‌باشد.

همچنین فروشگاه‌ها یکی از مراکز معتبر فروش جو دوسر برای تهیه اوتمیل رژیمی محسوب می‌شوند. بنابراین کارخانه های صنایع تبدیلی و فروشگاه ها برای تهیه جو دوسر مرغوب می‌توانند از مجموعه ایلیا کمک بگیرند. این مجموعه، جو دوسر سالم را با مجوز بهداشتی و با قیمت مناسب عرضه کرده و نیاز افراد به این غذای کامل را تامین کرده است. برای کسب اطلاعات مربوط به فروش جو دوسر می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

صبحانه جو دوسر برای لاغری

جو دو سر یک محصول فوق العاده برای تهیه صبحانه های سالم و مقوی می‌باشد. همانطور که می‌دانید صبحانه یکی از اصلی‌ترین وعده های روزانه محسوب می‌شود، پس چه بهتر که از مواد غذایی سالم در این وعده استفاده گردد. افرادی که رژیم های لاغری دارند از جو دوسر صبحانه های کامل تهیه می‌کنند. در نتیجه هم این وعده جذاب را از دست نمی‌دهند و هم یک محصول رژیمی انتخاب کرده‌ند که در روند لاغری به آن ها کمک می‌کند.

صبحانه های حاوی جو دوسر باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردند. این موضوع اشتها را سرکوب کرده و در نهایت از پرخوری جلوگیری می‌شود و از طرفی با توجه به اینکه منبع سرشاری از پروتئین و کربوهیدرات است ویتامین زیادی دارد، انرژی مورد نیاز بدن و ویتامین های لازم را تامین می‌کند. بنابراین استفاده از جو دوسر یکی از بهترین انتخاب ها برای تهیه صبحانه های لاغری و رژیمی می‌باشد.

جو دوسر

جو دوسر سالم مناسب برای بسته بندی چیست؟

جو دوسر باید ویژگی های زیادی داشته باشد تا جو دوسر سالم نامگذاری شود. این محصول پس از برداشت باید در شرایط ویژه کارخانه‌ای فرآوری بشود. در واقع توسط دستگاه های مکانیزه و با حضور کارشناسان متخصص مورد بررسی و فرآوری قرار می‌گیرد. مجموعه ایلیا اولین مجموعه متخصص در ایران می‌باشد که دارای سیب سلامت است و جو دوسر سالم را عرضه می‌کند. این مجموعه دانه های جو دوسر را در شرایط ویژه و مکانیزه و بهداشتی مورد فرآوری قرار می‌دهد و به محصولات مختلف نیز تبدیل می‌کند.

مانند جو دوسر پرک، بلغور جو دوسر، سبوس و … . برای کارخانه های صنایع تبدیلی نیز تهیه جو دوسر سالم و بهداشتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. مجموعه ایلیا دانه‌های جو دوسر را که در شرایط ویژه فراوری می‌کند در بسته‌بندی‌های مناسب و بهداشتی به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین شرکت‌های بسته‌بندی، جو دوسر  سالم و مرغوب را به صورت عمده از مجموعه ایلیا دریافت می‌کنند و در بسته بندی های مناسب با وزن‌های گوناگون به دست مشتریان خود می‌رسانند.

پس جو دوسر تولید شده توسط این شرکت از لحاظ رنگ و طعم، خلوص دانه‌ها و وزن دانه ها، مرغوبیت و سلامت، مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین یک محصول سالم و مناسب و آماده رسیدن به مرحله بسته بندی می‌باشد.

جو دوسر

ویژگی جو دوسر پرک سالم برای تولید گرانولا

گرانولا یک خوراکی محبوب می‌باشد که ترکیبی از انواع مغزها و آجیل، میوه های خشک و غلاتی مانند جو دوسر پرک است. به‌عنوان وعده و میان وعده و همچنین صبحانه مورد مصرف قرار می‌گیرد. یکی از مواد اولیه تولید گرانولا جو دوسر پرک می‌باشد. در تولید گرانولا از جو دوسر پرک سالم استفاده می‌شود.

در واقع جو دوسر پرک مورد استفاده در گرانولا، باید دارای دانه های مرغوب، با کیفیت، درشت، سالم و بهداشتی باشد و در مراحل فراوری تاییدیه کارشناسان متخصص را دریافت کرده باشد. با توجه به اینکه این محصول هم به صورت خام به صورت پخته مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید تمام شرایط کیفی و بهداشتی را داشته باشد تا برای تولید انواع گرانولا استفاده قرار بگیرد.

صنایع و کارخانه های تولید انواع گرانولا برای تهیه جو دوسر پرک سالم می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند و با برقراری قرارداد و یک خرید تضمینی، محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را در کمترین زمان ممکن دریافت و خریداری نمایند. به این ترتیب باعث افزایش کیفیت محصولات نهایی خود خواهند شد.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *