تفاوت قیمت رنگ دانه های کینوا

کینوا دارای سه رنگ اصلی می باشد. و این رنگ ها شامل قرمز، سفید و سیاه هستند. این دانه ها از لحاظ ارزش غذایی تفاوتی با یکدیگر ندارد. انواع دانه های کینوا از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند. تفاوت قیمت رنگ دانه های کینوا ناشی از چیست؟ قيمت دانه كينوا را از چه طریق می توان مطلع شد؟

معضلات کینوا وارداتی

کینوا در حال حاضر در کشور به صورت تولید کشور های خارجی و داخلی عرضه می شود .خرید کینوا وارداتی برای خریداران عمده دارای معضلات فراوانی می باشد. قیمت کینوا وارداتی دارای تغییرات قیمتی فراوانی می باشد که برای خریداران عمده، عامل بسیار مهمی است. طیف قیمت کینوا وارداتی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود. قیمت ارز در کشور دارای نوسان است و در نتیجه قیمت کینوا وارداتی نیز ثابت نخواهد بود. از جمله معضلات کینوا وارداتی تامین آن است. تامین کینوا وارداتی ممکن است به علت تاخیر در ارسال محموله از سوی کشور تولید کننده، مشکلات گمرکی و حمل و نقل به تعویق بیفتد. درنتیجه خریدار عمده از جمله کارخانه جات دچار ضرر اقتصادی خواهند شد، زیرا ماده اولیه خط تولید محصولات شان موجود نمی باشد.

خرید کینوا وارداتی معضلات گسترده ای دارد و دسترسی به آن مشکل است. به خریداران عمده از جمله کارخانه جاتی که از کینوا به طور گسترده استفاده می کنند،  پیشنهاد می شود کینوا ایرانی با همان کیفیت و ‌مرغوبیت را خریداری نمایند تا دچار مشکلات ناشی از تامین کینوا وارداتی نشوند .

کینوا

خرید کینوا ایرانی با مجوز بهداشتی

کینوا ایرانی برای اولین بار در شهر اصفهان کشت شد. این کشت موفقیت آمیز بود و کشت کینوا در سایر نقاط ایران انجام شد. کینوا ایرانی دارای کیفیت بالایی می باشد و با نمونه های خارجی قابل رقابت است. علاقه مندان می توانند کینوا ایرانی با مجوز بهداشتی را از مجموعه ایلیا خریداری نمایند. شرکت توسعه تجارت ایلیا اولین و‌ بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. کینوا تولید شده در این مجموعه مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی می باشد. توسعه تجارت ایلیا، کینوا را به صورت عمده و جزئی به علاقه مندان عرضه می کند. برای خرید کینوا می توانید با شماره های کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و پس از دریافت اطلاعات تخصصی برای خرید اقدام نمایید.

تفاوت قیمت دانه های کینوا رنگی

دانه های کینوا رنگی دارای قیمت های متفاوتی هستند. این تفاوت قیمت ناشی از کیفیت دانه، نوع مصرف و‌کاربرد، حجم خرید، کشور تولید کننده که ایرانی یا خارجی باشد، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … می باشد. انواع کینوا رنگی شامل کینوا قرمز، سفید و سیاه از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

قیمت دانه کینوا فله سفید

کینوا سفید یکی از انواع اصلی کینوا می باشد. کینوا سفید به کینوا طلایی نیز معروف است. دانه کینوا سفید مدت زمان پخت کمی دارد و برای افرادی که میخواهند زمان کمی را صرف آماده سازی غذا کنند، مناسب است. همچنین کینوا سفید به صورت فله برای خریداران عمده و جزئی عرضه می شود. قیمت کینوا فله سفید با توجه به کیفیت، کشور تولید کننده و حجم خرید متفاوت است. قیمت دانه کینوا فله سفید را نمی توان به طور مشخصی اعلام نمود زیرا دارای نوسان است و قیمتی ثابت ندارد. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا فله سفید لازم است با مراکز عرضه کننده این محصول در ارتباط باشند.

کینوا

خرید کینوا سیاه و قرمز

کینوا سیاه و قرمز، دونوع از انواع اصلی کینوا هستند که طعم خاصی دارند. دانه سیاه کینوا طعم شیرینی دارد و کینوا قرمز دارای طعمی مشابه فندق است. کینوا قرمز و سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهند و سفت باقی می مانند. برای خرید کینوا سیاه و قرمز باید به نکاتی از قبیل کیفیت دانه ها ( که سالم و بدون آسیب دیدگی ، یکدست و بدون آفت زدگی باشد) ، قیمت،  دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشد، دقت نمایید. خرید کینوا سیاه و قرمز به صورت ایرانی و خارجی، درحجم عمده و خرد از طریق مراکز فروش امکان پذیر است. برای خرید، مراکز معتبر را انتخاب نمایید .

قیمت دانه کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی از خریداران اصلی کینوا هستند. این مجموعه ها کینوا را به صورت فله و تناژ بالا، از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند و سپس در مجموعه خود بسته بندی کرده و به بازار روانه می کنند. قیمت دانه کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی با توجه به عوامل گسترده ای همچون: کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن دانه، حجم خرید، نوع مصرف، شرکت تولید کننده یا واردکننده بستگی دارد.

شرکت های پخش و بسته بندی برای اطلاع از قیمت به روز دانه کینوا، می توانند از طریق مجموعه ایلیا اطلاعات لازم را جویا شوند. قیمت اعلام شده از سوی شرکت ایلیا به علت اینکه تولید کننده و وارد کننده مستقیم دانه کینوا است، مقرون به صرفه خواهد بود. شرکت توسعه سبز تجارت ایلیا، کینوا را با کیفیتی مرغوب و تضمین شده به این شرکت ها عرضه‌ می کند.

خرید دانه کینوا از عطاری

عطاری ها یکی از مراکزی هستند که کینوا را عرضه می کنند. دانه کینوا برای اینکه قابلیت مصرف پیدا کند باید فراوری بر روی آن انجام شود. متاسفانه برخی سود جویان کینوا غیر فراوری شده را با قیمتی پایین از کشاورزان به صورت خام خریداری می کنند و به فروش می رسانند. یکی از مراکزی که امکان فروش کینوا غیر فراوری شده در آن وجود دارد، عطاری ها هستند. باید توجه داشته باشید که برخی از عطاری ها اقدام به فروش کینوا غیر فراوری شده و غیر بهداشتی می کنند و سلامت مصرف کنندگان را به خطر می اندازند .

علاقه مندان به خرید کینوا، هنگام خرید این محصول از عطاری، لازم است مجوز بهداشتی و سیب سلامت را از فروشنده بخواهند. داشتن مجوز بهداشتی و سیب سلامت این اطمینان را به مصرف کنندگان می دهد که محصولی سالم و در شرایط کنترل شده و بهداشتی  را خریداری کرده اند.

کینوا

خرید انواع کینوا عمده و بسته بندی در مشهد

کینوا دارای  انواع مختلفی از محصولات است. این محصولات شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

این محصولات را می توان به صورت عمده و بسته بندی در شهر مشهد از مراکز عرضه کننده خریداری نمود.

شرکت ایلیا یکی از مراکز فروش انواع محصولات کینوا در مشهد می باشد. این مجموعه انواع کینوا را به صورت عمده و جزئی برای علاقه مندان عرضه می کند. مجموعه ایلیا آمادگی همکاری با کارخانه جات و شرکت های خریدار انواع کینوا را دارد. مجموعه ایلیا در شهر مشهد دارای نمایندگی می باشد و علاقه مندان می توانند جهت خرید این محصول از طریق شماره های موجود، با کارشناسان و متخصصان مجموعه ارتباط برقرار کنند و یا برای خرید حضوری به نمایندگی مشهد مراجعه کنند.

تامین کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی از جمله مراکز خرید کینوا هستند. این مجموعه ها کمک شایانی به صرفه جویی در زمان مصرف کنندگان می کنند. خرید از فروشگاه های اینترنتی این امکان را فراهم کرده است که افراد بدون مراجعه حضوری، خرید خود را انجام دهند.‌ فروشگاه های اینترنتی برای تامین کینوا و محصولات کینوا، باید از مراکز عرضه کننده که این محصول را به صورت تولید داخلی و یا خارجی به فروش می رسانند تهیه کنند.

از جمله ویژگی های یک تامین کننده خوب می توان به: تحویل به موقع کینوا در موعد مقرر، ارسال محصولی یکدست در هر پارت سفارش،  قیمت مناسب و به صرفه و کیفیت مرغوب اشاره نمود. دارندگان فروشگاه های اینترنتی بهتر است برای تامین کینوا به مراکز معتبر مراجعه نمایند که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند.

کینوا

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ محصولی محبوب و پرطرفدار که شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ را می توان به صورت کیلویی نیز خریداری نمود. خرید کینوا کیلویی سه رنگ این امکان را به مصرف کننده می دهد که با توجه به نیاز خود مقدار مشخصی از محصول را خریداری نماید. برای خرید کینوا کیلویی سه رنگ  می توانید از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و یا فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید. خرید کینوا کیلویی سه رنگ قیمتی پایین تر از انواع بسته بندی شده دارد زیرا هزینه بسته بندی در آن محاسبه نمی شود. حتما در هنگام خرید کینوا کیلویی از فروشنده تاریخ تولید، تاریخ انقضا و مجوز بهداشتی را بخواهید.

خرید آرد و پرک کینوا در اصفهان

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا می باشد. پرک کینوا نیز حاصل فراوری برروی دانه ها است که دانه صاف می شوند و سپس خشک خواهند شد. آرد و پرک کینوا از پر طرفدار ترین محصولات کینوا است. این دو ‌محصول فاقد گلوتن هستند و برای افزودن به انواع محصولات غذایی بیماران سلیاکی بسیار مناسب می باشند.

آرد و پرک کینوا در اکثر شهرهای ایران از جمله اصفهان به صورت تولید داخلی و‌ خارجی به فروش می رسد. خرید آرد و پرک کینوا در اصفهان به صورت بسته بندی، کیلویی، عمده و جزئی امکان پذیر است. شهر اصفهان از جمله شهرهای صنعتی ایران محسوب می شود و‌ به سبب دارا بودن کارخانه جات صنایع غذایی فراوان، خرید آرد و پرک کینوا در این شهر بالا است. به همین منظور جهت تهیه دانه کینوا می توانند با تولید کنندگان اصلی این محصول در ارتباط باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *