قیمت کینوا ایرانی برای کارخانه تولید نان

کینوا

قیمت کینوا ایرانی برای کارخانه تولید نان را از کجا باید استعلام گرفت؟ کینوا امروزه در ایران به صورت تولید داخلی و وارداتی وجود دارد. در سراسر جهان از کینوا برای غنی سازی انواع محصولات غذایی استفاده می شود.

کارخانه تولید نان از جمله مراکزی می باشد که کینوا در آن مورد استفاده قرار می گیرد. کینوا ایرانی از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد. قیمت کینوا ایرانی با توجه به آیتم های تاثیر گذار تعیین می شود. این آیتم ها نقش بسیار موثری در قیمت کینوا ایرانی دارند.

بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران

کینوا از چندین سال قبل در ایران تولید می شود. تولید کینوا در ایران موفقیت آمیز بوده است.کینوا گیاهی مقاوم به کم آبی و خشکی می باشد. این دانه در ایران در دو‌کشت پاییزه و بهاره تولید می شود.کینوا ایرانی دارای رنگ تیره و کدر می‌باشد.

انواع کینوا ایرانی از لحاظ کیفیتی، پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. خرید کینوا ایرانی برای مصرف کنندگان از لحاظ اقتصادی به صرفه است زیرا قیمتکینوا ایرانی ارزان است و کیفیت مناسبی دارد.

شرکت ایلیا به عنوان بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران شناخته می شود. این مجموعه، کینوا و‌ محصولات کینوا را به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می کند. عمدتا فروش این مجموعه به صورت تناژ است و کارخانه جات و شرکت های علاقه مند به مصرف کینوا می توانند این محصول را از این مجموعه با ضمانت خریداری کنند. کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا را می توانید از طریق تماس با کارشناسان مجموعه خریداری کنید.

کینوا

کارخانه های خریدار کینوا

امروزه با افزایش علاقه مندی افراد جامعه به مصرف محصولات غذایی فراسودمند و با ارزش غذایی بالا، کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی از غلات و دانه هایی همچون کینوا در محصولات خود استفاده می کنند. کینوا دانه ای گیاهی یکساله و شبیه اسفناج است که پنج هزار سال قدمت دارد.

کینوا را می توان به صورت محصولات مختلف از جمله آرد کینوا، پرک کینوا و … در فرمولاسیون انواع محصولات به کاربرد. کارخانه جات با خرید کینوا می توانند ضمن تولید محصولی ارزشمند، نو و مشتری پسند را تولید کنند و بازار فروش خوبی را به دست آورند. از جمله کارخانه جات خریدار کینوا می توان ‌به:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده، اشاره نمود.
  • کارخانه تولید انواع نان رژیمی

کینوا به عنوان یک دانه سرشار از مواد مغذی و معدنی که شامل پروتئین ها، فیبر، ویتامین ها، امگا۳ و امگا ۶ ، کلسیم، منیزیوم، پتاسیم، روی، آهن، فسفر و… شناخته می شود. دانه کینوا دارای کالری کمی می باشد و برای تولید انواع محصولات رژیمی بسیار مناسب است. کارخانه جات تولید کننده انواع نان رژیمی، با استفاده از آرد کینوا می توانند محصولی فراسودمند، جدید و رژیمی را تولید کنند و مشتریان زیادی را جذب خواهند کرد.

امروزه مصرف محصولات رژیمی افزایش یافته و طرفداران زیادی را جذب کرده است. کینوا و آرد کینوا می تواند برای تولید انواع نان رژیمی برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند، بیماران دیابتی و بیماران سلیاکی که توانایی هضم گلوتن را ندارند، استفاده شود. کارخانه جات تولید کننده انواع نان رژیمی با خرید آرد کینوا و دیگر محصولات کینوا علاوه بر افزودن به ارزش غذایی محصول، کیفیت، بافت و طعم محصول را نیز بهبود می بخشند.

کینوا

تامین آرد کینوا پروتئینی

آرد کینوا همانند دانه های کینوا منبع غنی از پروتئین است. این آرد به آرد کینوا پروتئینی معروف است. آرد پروتئینی کینوا را می توان برای تولید و غنی سازی انواع محصولات آردی همچون نان، کیک و کلوچه، ماکارونی، پاستا و … استفاده نمود.

آرد پروتئینی کینوا علاوه بر افزودن به ارزش تغذیه ای محصول، اثرات تکنولوژیکی، رئولوژیکی و حسی موثری نیز بر روی محصول می گذارد. این محصول را همچنین می توان برای غنی سازی سایر آرد ها نیز اضافه نمود. همچنین آرد کینوا پروتئینی در تولید انواع محصولات برای بیماران سلیاکی نیز استفاده می شود.

کارخانه جات و مراکز تولید کننده محصولات غذایی که از آرد پروتئینی کینوا استفاده می کنند، جهت تامین این محصول، به دنبال تامین کننده ای هستند که پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا را داشته باشد و از لحاظ کیفیت و قیمت تضمین شده باشد. شرکت ایلیا به عنوان اولین تولید کننده آرد پروتئینی کینوا در ایران، پتانسیل تامین آرد کینوا را برای مجموعه های علاقه مند دارد. شرکت ایلیا برای این مجموعه ها خدمات ارزنده و ویژه ای در نظر دارد.

این خدمات شامل : امکان استفاده از بخش تحقیق و‌ توسعه، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، مشاوره تخصصی، تامین بلندمدت و عقد قرارداد و…اشاره نمود. مجموعه های علاقه مند می توانند جهت اطلاع از شرایط تامین آرد پروتئینی کینوا از طریق شماره های موجود با کارشناسان در ارتباط باشند.

قیمت کینوا ایرانی برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای از جمله مراکز خرید حضوری کینوا هستند. این فروشگاه مکان مناسبی برای افرادی است که می خواهند به صورت حضوری محصول مورد نظرشان را با کیفیت و مجوز بهداشتی خریداری کنند. کینوا در فروشگاه های زنجیره ای به صورت عمده و‌ جزئی عرضه می شود.

این فروشگاه ها کینوا را به صورت تناژ و عمده از مراکز تولید کننده یا وارد کننده خریداری می کنند. قیمت کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای با توجه به کیفیت محصول، ایرانی یا وارداتی بودن کینوا، حجم خرید، فله یا بسته بندی بودن کینوا، نوع مصرف و کاربرد تعیین می شود. دارندگان فروشگاه های زنجیره ای جهت اطلاع از قیمت کینوا ایرانی یا وارداتی می توانند با مراکز عرضه کننده و فروش در ارتباط باشند.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا قرمز

کینوا قرمز، از رنگ های اصلی کینوا می باشد. کینوا قرمز دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی می باشد. این رنگ کینوا دارای طعمی مشابه فندوق است و‌ بعد از پخت به رنگ قهوه ای درمی آید. کینوا قرمز توسط رستوران ها و هتل های لاکچری خریداری می شود و در انواع سالادها، غذاهای ایرانی و‌فرنگی،‌ خورشت و… استفاده می شود.

کینوا قرمز در کشور به صورت تولید ایرانی و خارجی وجود دارد. کینوا قرمز را می توان به صورت کیلویی نیز خریداری نمود. قیمت هر کیلو کینوا قرمز با توجه به ایرانی یا خارجی بودن دانه کینوا قرمز، درشتی و یکدست بودن دانه ها، حجم خرید، نبود هیچ گونه شی اضافی و ناخالصی، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع کاربرد کینوا قرمز و سایر عوامل تعیین می شود.

خرید انواع کینوا در تهران

کینوا چندین سال قبل در ایران شناخته شد. این ماده با داشتن ارزش تغذیه ای به یکی از سالم ترین غلات جهان تبدیل شده است. دانه کینوا دارای انواع مختلفی می باشد. انواع محصولات کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشد.
  • در شهر تهران به عنوان پرجمعیت ترین شهر ایران، انواع محصولات کینوا به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و‌ فله به فروش می رسد. کینوا در تهران از طریق انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد.
کینوا

تنوع قیمت کینوا در بازار ایران

کینوا در بازار ایران دارای تنوع در محصولات و تنوع در قیمت ها می باشد. تنوع قیمت کینوا در بازار ایران با توجه به آیتم های مختلفی همچون کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن کینوا، نوع بسته بندی، حجم خرید و … بسیار زیاد است. این آیتم ها نقش بسیار موثری در تنوع قیمت دارد.

 قیمت کینوا ایرانی و وارداتی در بازار کشورمان ثابت نیست و دارای نوسان است. علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از تنوع قیمت کینوا و محصولات آن با مجموعه ایلیا در ارتباط باشند. قیمت اعلام شده توسط این مجموعه با توجه به اینکه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا می باشد مقرون به صرفه و ارزان است.

کیفیت محصولات کینوا موجود در شرکت ایلیا درجه یک و مرغوب است. برای اطلاع از قیمت انواع کینوا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا از راهنمایی های مشاوران مجموعه بهره مند شوید.

قیمت عمده کینوا سفید

کینوا با نام خاویار گیاهی یا برنج سفید نیز شناخته می شود. کینوا سفید پر مصرف ترین محصول کینوا می باشد. دانه کینوا سفید را می توان جایگزین برنج نمود.

همچنین کینوا سفید با توجه به اینکه طعم و مزه خاصی ندارد، می تواند در انواع محصولات غذایی و غذاها استفاده شود. دانه سفید کینوا در کشور به صورت عمده توسط مراکز فروش که این محصول را به صورت تولید ایرانی و وارداتی عرضه می کنند به فروش می رسد.

قیمت عمده کینوا سفید از انواع جزئی کمتر است و به ازای هر کیلوگرم هزینه کمتری می پردازند. قیمت عمده کینوا سفید با توجه به کیفیت دانه، نوع مصرف، ایرانی یا وارداتی بودن، شرکت تولید کننده یا وارد کننده و … متغیر خواهد بود. قیمت این محصول باتوجه به شرایط موجود در کشور ثابت نیست و داری نوسان است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت به روز کینوا سفید عمده می توانند با مراکز فروش در ارتباط باشند.

قیمت کینوا فله سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ قرمز، سیاه و سفید می باشد. دانه کینوا سه رنگ محصولی محبوب و پرطرفدار در بین مصرف کنندگان خانگی است. کینوا سه رنگ به صورت فله برای مشتریان عرضه می شود. درهنگام خرید کینوا فله سه رنگ مراکز معتبر را انتخاب کنید و از داشتن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول اطمینان حاصل نمایید.

قیمت کینوا فله سه رنگ از انواع بسته بندی شده ارزان تر است و این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی می باشد و تفاوت در کیفیت محصول نیست.

قیمت کینوا فله سه رنگ با توجه به ایرانی یا وارداتی بودن دانه ها( کینوا وارداتی از انواع تولید شده در داخل کشور گران تر است) ، حجم خرید( خرید به صورت تناژ ارزان تر از مقادیر جزئی می باشد)و کیفیت دانه( دانه های درشت، سالم، تمیز و یکدست قیمتی بالاتر دارد) متفاوت خواهد بود.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *