سبوس جو دوسر چطوری مصرف کنیم

سبوس جو دوسر

به نظر شما سبوس جو دوسر چطوری مصرف کنیم که بیشترین بازدهی را برای کاهش وزن داشته باشد؟ آیا جو دوسر بر روی افزایش وزن و چاقی تاثیرگذار است؟ چه محصولاتی از جو دوسر در کشور ما وجود دارد که جایگاه خود را در صنایع گوناگون غذایی و تبدیلی باز کرده‌اند؟

باشگاه های خریدار جو دوسر برای بدنسازی

تغذیه بدنسازان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و عموماً رژیم آن ها باید حاوی مقادیر پروتئین و کربوهیدرات زیاد و چربی کم باشد. در این صورت عضله سازی در حین تمرینات حاصل خواهد شد. بنابراین شناسایی محصولاتی که این ویژگی ها را داشته باشند برای ورزشکاران و باشگاه های بدنسازی از اهمیت زیادی برخوردار است. جو دوسر یک غذای کامل و سالم محسوب می‌شود که برخی، از آن با نام سوپرفود نیز یاد می‌کنند.  

جو دوسر می‌تواند به دلیل خواص مغذی که دارد وارد رژیم‌های مختلف شود. از آنجایی که جو دوسر منبع سرشار از پروتئین، فیبر و کربوهیدرات سالم مورد نیاز بدن می‌باشد یکی از گزینه‌های مناسب برای رژیم های بدنسازی محسوب می‌شود. پس می‌توان گفت باشگاه های بدنسازی زیادی وجود دارند که از خریداران جو دوسر محسوب می‌شوند. این باشگاه ها این محصول را به شکل عمده خریداری می‌کنند و در قالب مکمل های گیاهی سالم و نوشیدنی های مقوی به دست بدنسازان می‌رسانند. باشگاه‌های خریدار جو دوسر می‌توانند این محصول را با کیفیت بالا از مجموعه ایلیا دریافت کنند.

جو دوسر کینوا

انواع محصولات جو دوسر در ایران

جو دوسر یک دانه گیاهی منحصر به فرد است که در اشکال مختلفی در بازار وجود دارد. در واقع به دلیل اینکه این محصول برای پخته شدن به زمان زیادی احتیاج دارد، طی فرآوری های مختلف به محصولات خاص تبدیل می‌شود تا بتواند در دایره گسترده‌تری از صنایع غذایی قرار بگیرد. محصولات مختلفی مانند:

  • سبوس جو دوسر
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه
  • آرد جو دوسر
  • جو دوسر کامل بدون پوست
  •  بلغور جو دوسر
  •  جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک ریز
  • دانه کامل جو دوسر  
  • جو دوسر با پوست و …

از خانواده جو دوسر وجود دارند که به دلیل استفاده در صنایع مختلف، طرفداران زیادی را در ایران برای خود پیدا کرده‌اند. تولیدکنندگان صنایعی که از انواع محصولات جو دوسر استفاده می‌کنند می‌توانند انواع محصولات را از طریق شرکت معتبر ایلیا خریداری نمایند. این مجموعه محصولات جو دوسر را در شرایط مناسب فرآوری کرده و با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می‌کند.

جو دوسر

جو دوسر پرک را چطور مصرف کنیم

جو دوسر پرک حاصل فرآوری های مختلف بر روی دانه جو دوسر می‌باشد. در واقع از طریق  فشرده و بخارپز شدن دانه جو دوسر حاصل می‌شود.  این محصول ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد. جو دوسر پرک به شکل های مختلف مصرف می‌شود و به صورت خام و پخته می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از جو دوسر پرک در انواع سوپ، سالاد، آش امکان پدیر است، همچنین بسیاری از افراد این محصول را با آب، ماست و شیر ترکیب می‌کنند و مصرف می‌نمایند. جو دوسر پرک در صنایع تولید شیرینی، شکلات، بیسکوییت، اوتمیل و … نیز جایگاه ویژه‌ای دارد. یکی از مصارف جذاب جو دوسر پرک تولید انواع اسموتی و نوشیدنی های گیاهی می‌باشد که مصرف آن ها خواص بسیار زیادی را به  همراه دارد. در مجموعه جو دوسر پرک محصول ویژه‌ای است که برای گروه‌های مختلف مناسب است.

طریقه مصرف جو دو سر برای لاغری و چاقی

جو دوسر محصولی سرشار از ویتامین، پروتئین، منگنز، آهن، پتاسیم، فسفر و … می‌باشد. یکی از ویژگی‌های شاخص این محصول سرشار بودن آن از فیبر است. همان طور که می‌دانید مصرف مواد غذایی حاوی فیبر، باعث سیری طولانی مدت می‌شود، در نتیجه سرکوب اشتها را به همراه خواهد داشت.

فردی که مقادیر زیادی از محصولات فیبر دار را مصرف کند، هرگز به سراغ پرخوری نخواهد رفت.  به این ترتیب تمام ترکیباتی که با استفاده از این محصول آماده می‌شود برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می‌باشد. اما این سوال مطرح می‌شود که آیا مصرف جو دوسر برای رژیم های چاقی نیز مناسب است؟ به طور کلی در هر صد گرم جو دوسر ۳۸۹ کالری وجود دارد که می‌توان گفت این مقدار کالری، میزان کمی نیست.

اما از آنجایی که این محصول سرشار از فیبر می‌باشد کالری آن کم کم وارد بدن شده و باعث ایجاد چاقی نخواهد شد. کربوهیدرات و پروتئین موجود در این دانه های مغذی در عضله سازی و ماهیچه سازی تاثیر بسیار زیادی دارد. بنابراین می‌تواند برای رژیم‌های غذایی بدنسازان و ورزشکاران یک انتخاب منحصر به فرد باشد. توجه داشته باشید که مصرف جو دوسر در حین تمرینات ورزشی باعث عضله سازی می‌گردد و هرگز چاقی نامناسب به همراه نخواهد داشت.

کینوا جو دوسر

تولید نان رژیمی با آرد جو دوسر

اگر آرد جو دوسر در شرایط مکانیزه و مناسب تهیه گردد تمام خواص جو دوسر را خواهد داشت. پس از آن جایی که جو دوسر یک دانه گیاهی رژیمی است، پس آرد آن نیز این ویژگی را دارد و برای تولید نان های رژیمی مناسب است. از آنجایی که قیمت آرد گندم در حال افزایش می‌باشد، توجه به محصولات مقرون به صرفه بیشتر شده است.

نانوایی‌ها ترجیح می‌دهند در کنار نان‌های معمولی خود نان های رژیمی نیز تولید کنند تا بتوانند به سودآوری بیشتری دست پیدا کنند. بنابراین به دنبال مرکز معتبری می‌باشند که آرد جو دوسر را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب به دست آن‌ها برساند. در این صورت می‌توانند نان های رژیمی و با کیفیت  تولید کنند. مجموعه ایلیا آرد جو دوسر مورد نیاز نانوایی ها و صنایع تولید نان های فانتزی رژیمی را در دراز مدت تامین کرده و می‌تواند به عنوان معتبرترین و متخصص و مرجع در این زمینه، به خریداران معرفی گردد.

مراکز فروش سبوس جو دوسر برای پخش و بسته بندی

سبوس جو دوسر از آن دسته محصولاتی است که مورد استفاده گروه‌های مختلف افراد قرار می‌گیرد. شرکت‌های پخش بسته بندی نیز برای فروش این محصول نیاز دارند سبوس جو دوسر را از مراکز معتبر فروش این محصول تهیه کنند و در نهایت با بسته بندی های مناسب به نقاط مختلف کشور ارسال نمایند. مرکز متخصص ایلیا امکان فروش عمده را برای شرکت های پخش و بسته بندی فراهم کرده است و محصولی را ارائه می‌کند که دارای مجوز بهداشتی است و تاییدیه های لازم را دریافت کرده است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *