مراکز فروش مستقیم جو دوسر خوراکی در ایران

جو دوسر

تخصصی ترین مراکز فروش مستقیم جو دوسر خوراکی در ایران به چه صورت قابل دسترس می‌باشد؟ قیمت انواع جو دوسر وارداتی به چه صورت تعیین می‌شود و چرا نمونه های وارداتی، گران تر از محصولات داخلی هستند؟ برای استعلام قیمت آرد جو دوسر پروتئینی خوراکی به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟ مصرف جو دوسر برای مصارف بدنسازی چه خواصی دارد؟

فرق جو پرک با جو دوسر پرک خوراکی

جو پرک و جو دوسر پرک دو محصول متفاوت از یکدیگر می‌باشند که شناخت تفاوت این دو محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. جو دوسر پرک منبع پروتئین و بتا گلوکان و مواد معدنی است. از دانه جو دوسر حاصل می‌شود و برای تهیه صبحانه های متفاوت، انواع شیرینی، نان، گرانولا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول در صنایع غذایی جایگاه ویژه‌ای دارد و سودآور و مقرون به صرفه است. جو دوسر پرک به شکل خام و پخته قابل مصرف است، بنابراین در صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.  جو پرک سرشار از منگنز و فیبر رژیمی می‌باشد برای تهیه سوپ، ماءالشعیر، نان و …  استفاده می‌شود و بسیار مغذی می‌باشد. این محصول از دانه جو حاصل می‌شود و برای کاهش فشارخون و کنترل دیابت بسیار مناسب است.

به طور کلی جو پرک و جو دوسر پرک برای قرارگیری در رژیم های روزانه غذاهای سالم و کامل محسوب می‌شوند و با توجه به خواص و ویژگی هایی که دارند، در صنایع متفاوت نقش آفرینی می‌کنند.

جو دوسر

قیمت انواع جو دوسر پرک آلمانی و انگلیسی ارگانیک

جو دوسر پرک هم به صورت وارداتی و هم به شکل ایرانی در بازار وجود دارد. نمونه های وارداتی از کشورهای مختلف اروپایی مانند آلمان و انگلستان وارد کشور می‌شوند. این محصولات مرغوبیت زیادی دارند. مجموعه ایلیا انواع جو دوسر پرک وارداتی با بهترین ارقام را جمع آوری کرده و به صورت ارگانیک به دست خریداران می‌رساند.

این مجموعه موفق شده‌است قیمت مناسبی را برای محصولات در نظر بگیرد، چرا که اجازه ورود هیچ فرد دلالی را به پروسه تولید نمی‌دهد. به طور کلی قیمت جو دوسر پرک وارداتی به دلیل شامل شدن هزینه واردات و گمرک بیش از نمونه های داخلی است. بنابراین مجموعه ایلیا قیمت انواع جو دوسر پرک آلمانی و انگلیسی را در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن در نظر گرفته است.

طریقه مصرف و خواص جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر یک دانه سالم است که سرشار از فیبر می‌باشد. مصرف مواد غذایی حاوی فیبر باعث کاهش وزن به شکل اصولی می‌گردد. از طرفی با توجه به اینکه سرشار از پروتئین و کربوهیدرات سالم است، انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و در یک برنامه غذایی مرتب باعث عضله سازی و ماهیچه سازی می‌گردد.

بنابراین یک رژیم بسیار مناسب و مغذی برای بدنسازان می‌باشد. این افراد جو دوسر را به صورت مکمل و ترکیبات خاص استفاده می‌کنند به این ترتیب مواد غذایی مورد نیاز بدنشان تامین می‌شود. گفتنی است بدنسازان یک الی دو ساعت قبل و بعد از تمرینات خود نباید از مصرف غذاهای با چربی و قند بالا استفاده کنند، چرا که با افزایش سوخت و ساز بدن، جذب این مواد افزایش پیدا می‌کند و باید مواد غذایی با کالری قند و چربی کم مصرف شود، در این صورت جو دوسر می‌تواند بهترین گزینه باشد. این محصول به صورت نوشیدنی، مکمل های پودری، غذاهای سالم و مقوی و … می‌تواند تهیه و در اختیار بدنسازان قرار بگیرد.

جو دوسر کینوا

مراکز فروش مستقیم جو دوسر با پوست و بدون پوست تناژ

جو دوسر هم با پوست و هم بدون پوست در بازار وجود دارد که هر کدام در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواردی مانند کارخانه‌جات صنایع تبدیلی، خریدار جو دوسر با پوست می‌باشند تا با اجرای فرایند جداسازی پوسته، هر دو محصول را به بازار عرضه می‌کنند. جو دوسر بدون پوست برای تهیه انواع غذاهای آماده و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کارخانجات مختلف که از انواع جو دوسر استفاده می‌کنند خریداران این محصولات به شکل تناژ می‌باشند. چرا که از این طریق، یک خرید مقرون به صرفه‌ خواهند داشت و با تهیه مواد اولیه سالم، کیفیت تولیدات خود را افزایش می‌دهند. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا یک مرکز متخصص در زمینه فروش مستقیم جو دوسر با پوست و بدون پوست می‌باشد که می‌تواند محصولات مورد نیاز صنایع مختلف در سراسر کشور را به صورت تناژ تامین نماید.

این خریداران به طور مستقیم می‌توانند با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و بدون حضور افراد واسطه، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. از آنجایی که شرکت ایلیا مجهز به امکانات مکانیزه است و دارای سیب سلامت می‌باشد، یک مرکز معتبر و مناسب برای تهیه جو دوسر است.

محل فروش سبوس جو دوسر درجه یک

تولیدکنندگانی که از سبوس جو دوسر در تولیدات خود استفاده می‌کنند به دنبال یک محل معتبر برای فروش این محصول با کیفیت و درجه یک می‌باشند. در واقع انتخاب یک محل معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است، چراکه مراکز زیادی وجود دارند که سبوس جو دوسر را عرضه می‌کنند، اما بسیاری از آن ها مجوزهای بهداشتی ندارند و یا با امکانات تخصصی، فرآوری سبوس جو دوسر را انجام نمی‌دهند.

در نتیجه نمی‌توانند این محصول را به شکل درجه یک عرضه کنند. مجموعه ایلیا سالیان زیادی است که در زمینه محصولات مرتبط با جو دوسر فعالیت می‌کند و موفق شده است محصولاتی را عرضه کند که به لحاظ کیفیت با نمونه‌های خارجی در رقابت هستند.  خریداران مختلف سبوس جو دوسر درجه یک می‌توانند از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

جو دوسر

قیمت ویژه آرد جو دوسر پروتئینی خوراکی

آرد جو دوسر طی فرآوری های تخصصی از دانه جو دوسر حاصل می‌شود. این محصول سرشار از پروتئین است و در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارخانجات صنایع تبدیلی با استفاده از آرد جو دوسر پروتئینی، محصولاتی سالم و کامل تولید می‌کنند. استفاده از آرد جو دوسر یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه می‌باشد.

از طرفی استفاده از این آرد، کیفیت محصول نهایی را افزایش می‌دهد که نتیجه آن، تقاضای زیاد از طرف بازار است. تهیه آرد جو دوسر با قیمت مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد و تولیدکنندگان به سودآوری بیشتری دست پیدا می‌کنند. مجموعه ایلیا این آرد را با امکانات تخصصی تهیه کرده و با قیمت ویژه عرضه می‌کند.

این مجموعه قیمت محصولات را با توجه به تقاضای بازار، قیمت تمام شده در فراوری های مختلف و … تعیین می‌کند و در نهایت محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه می‌نماید. خریداران آرد جو دوسر پروتئینی خوراکی، می‌توانند برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس بگیرند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *