قیمت خرید جو دوسر پرک صبحانه برای پخش و بسته بندی

جو دوسر

مجموعه‌ای که بهترین قیمت خرید جو دوسر پرک صبحانه برای پخش و بسته بندی را دارد، دارای چه ویژگی‌هایی است؟ جو دوسر پرک برای مصرف صبحانه چه خواصی دارد و به شکلی قابل مصرف است؟ مصرف جو دوسر پرک چه خاصیتی برای کودکان دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش‌ها، همراه ما باشید.

تولید انواع صبحانه رژیمی با جو دوسر برای ورزشکاران

جو دوسر یک غله با ارزش غذایی بالا می‌باشد که به فراورده‌ها و تولیدات مختلفی تبدیل می‌شود. در واقع استفاده‌های گسترده‌ای از این غذای کامل و سالم می‌توان داشت. این محصول یکی از مناسب‌ترین غذاها برای ورزشکاران می‌باشد که می‌تواند به مکمل‌های مختلف و صبحانه‌های رژیمی تبدیل شود.

جو دوسر به شکل‌های بلغور جو دوسر، سبوس جو دوسر، آرد و همچنین جو دوسر پرک و … تبدیل می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان صبحانه‌های با خاصیت رژیمی تهیه کرد. از آنجایی که این محصول حاوی فیبر فراوان می‌باشد می‌تواند باعث ایجاد سیری طولانی مدت شود و اشتها را سرکوب کند و به این ترتیب روند رژیم لاغری، بهتر انجام می‌شود. از طرفی ویتامین، املاح و مواد معدنی و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

تفاوت جو دوسر با جو پرک

جو دوسر یکی از سالم‌ترین و کامل‌ترین غلات می‌باشد که برای طبخ، به زمان زیادی احتیاج دارد. این دانه سرشار از سبوس و فاقد گلوتن می‌باشد و فیبر و مواد معدنی و ویتامین‌های زیادی را در خود جای داده است. مصرف این محصول برای سلامتی توصیه می‌شود و مصرف آن به کاهش قند خون و کاهش وزن کمک می‌کند. این محصول می‌تواند به فراورده‌های متفاوتی تبدیل بشود که یکی از آنها جو پرک می‌باشد. جو پرک ارزشمند، حاصل فشرده شدن جو دوسر است و به این ترتیب پخت آن به زمان کمی احتیاج دارد.

جو دوسر برای سلامت پوست و مو گزینه بسیار مناسبی است و فیبر فراوان آن باعث بهبود یبوست می‌شود. از آرد جو دوسر در تهیه انواع شیرینی، کلوچه، نان، بیسکویت و … استفاده می‌شود و به لحاظ طب سنتی ویژگی‌های جذابی دارد و برای بهبود مبتلایان به بیماری‌های قلبی و عروقی و برای بهبود کلسترول خون و بهبود زخم‌ها و موارد زیاد دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما به طور کلی جو پرک حاصل انجام فرآوری‌های مختلف بر روی دانه جو دوسر می‌باشد. در واقع جو دوسر تحت فشار بخار، پرک می‌شود و به این ترتیب برای استفاده نیز راحت‌تر است. جو پرک سرشار از مواد غذایی مختلف است که به صورت خام و پخته می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. این مواد غذایی در درمان یبوست،

  •  کاهش وزن،
  •  بهبود دستگاه گوارش
  •  کمک به بهبود و سلامت پوست و مو
  • کاهش فشار خون
  • کاهش قند خون
  • به عنوان مکمل غذایی برای ورزشکاران و بدنسازان و … نقش بسیار گسترده‌ای دارند.
جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک صبحانه فوری برای شرکت‌های بسته بندی

جو دوسر پرک برای تهیه صبحانه فوری، از آنجایی که در زمان کمی آماده می‌شود در زندگی پرمشغله امروز نقش بسیار گسترده‌ای دارد و تقاضای آن روز به روز رو به افزایش است. این محصول توسط شرکت‌های بسته‌بندی خریداری می‌شود و وارد بازار خواهد شد. این شرکت‌ها می‌توانند جو دوسر پرک فوری را از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند.

شرکت تجارت سبز ایلیا تمام محصولات را به مجوزهای بهداشتی و سیب سلامت تهیه می‌کند و پس از آنالیزهای دقیق بهداشتی به دست خریدار می‌رساند. از طرفی از آنجایی که هیچ فرد واسطه‌ای در این میان حضور ندارد، محصولات با قیمت واقعی به دست این شرکت‌های بسته بندی خواهد رسید. تمام خریداران می‌توانند برای تهیه جو دوسر پرک صبحانه فوری، نسبت به عقد قرارداد با مجموعه ایلیا اقدام کنند و با تضمین کیفیت و قیمت، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

خرید جو دوسر پرک بسته بندی برای مصارف لاغری

امروزه غذاهای رژیمی و مکمل‌های لاغری نقش گسترده‌ای در تمام دنیا دارند. پس چه بهتر که این محصولات با مواد غذایی سالم و گیاهی تهیه شوند و از مصرف انواع شیمیایی آن‌ها، خودداری گردد. بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی و کارخانه‌های تهیه غذاهای رژیمی علاقه‌مند به استفاده از جو دوسر پرک در محصولات خود شده‌اند، چرا که هم روند لاغری را به خوبی انجام می‌دهد و هم همه ویتامین‌ها، املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند.

تمام این خریداران می‌توانند جو دوسر پرک را با بسته بندی‌های بهداشتی و سالم از مجموعه ایلیا دریافت کنند. این مجموعه امکان خرید اینترنتی را نیز برای تمام مصرف کنندگان در سرتاسر کشور فراهم کرده است و تمام خریداران می‌توانند این محصول را دریافت کنند و در تهیه محصولات رژیمی خود مورد استفاده قرار بدهند. گفتنی است هایپر مارکت‌ها نیز می‌توانند جو دوسر پرک بسته بندی را با عقد قرارداد از مجموعه ایلیا دریافت کنند. شرکت ایلیا با افتخار تمام محصولات را با سیب سلامت و تضمین کیفیت و البته با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار می‌کند.

جو دوسر

تولید مکمل‌های صبحانه مغذی با جو دوسر پرک برای کودک

تغذیه کودکان جزو مواردی است که روز به روز از اهمیت بیشتری برخوردار است. با افزایش سطح مصرف غذاهای ناسالم در تمام دنیا نگرانی‌ها در مورد سلامت کودکان نیز بیشتر می‌شود. بنابراین بسیاری از کارخانه‌های صنایع تبدیلی و کارخانه‌های تهیه غذای کودک به دنبال تهیه مکمل‌ها و صبحانه‌های مغذی هستند که برای کودکان سالم باشد و سلامت آنها را تضمین کند.

جو دوسر پرک یکی از مواردی است که در تهیه این صبحانه‌ها و مکمل‌های مغذی بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند سلامت محصول تولیدی را تضمین کند. بنابراین کارخانه‌های صنایع تبدیلی می‌توانند با تهیه جو دوسر پرک از مجموعه‌های معتبری مانند ایلیا، نسبت به تهیه مکمل‌های صبحانه مغذی اقدام کنند. همچنین فیبر سرشار آن، از ایجاد یبوست که یکی از مشکلات شایع در کودکان است جلوگیری می‌کند.

خرید جو دوسر پرک صبحانه برای شرکت‌های پخش در کشور

تمام شرکت‌های پخش در کشور که تمایل به خرید جو دوسر پرک صبحانه دارند، می‌توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با مشاوران و کارشناسان شرکت ایلیا در ارتباط باشند و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. جو دوسر پرک دارای قیمت‌های مختلفی می‌باشد که توسط این مجموعه عرضه می‌گردد، اما قیمت‌های تهیه شده توسط مجموعه ایلیا به دلیل حذف افراد واسطه و پورسانت‌های معامله، با قیمت مطلوب و واقعی عرضه می‌شود.

بنابراین توصیه ما در رابطه با خرید محصولات این است که نسبت به اعتبار مجموعه مورد نظر اطمینان حاصل کنند. مجموعه ایلیا با افتخار محصولات بهداشتی و ارگانیک خود را با تضمین قیمت و بدون هیچ فرد واسطه‌ای به دست مصرف کنندگان می‌رساند. این مجموعه امکان خرید جو دوسر پک مورد استفاده برای صبحانه را در بسته بندی‌های بهداشتی را برای تمام شرکت‌های پخش فراهم کرده و این خریداران می‌توانند محصول مورد نظر خود را به صورت حضوری و همچنین اینترنتی تهیه کنند. برای انتخاب بسته مورد نظر خود می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید. این مجموعه امکان خرید لذت بخش در زمان کوتاه و با صرفه اقتصادی را برای همه فراهم کرده است.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *