قیمت بسته بندی انواع جو دوسر برای فروشگاه

جو دوسر پرک

قیمت جو دوسر فله چقدر است؟ خرید جو دوسر پرک عمده توسط کدام مراکز صورت می ‌گیرد؟ جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم؟ استعلام قیمت جو دوسر ایرانی و خرید جو دوسر خارجی دانیما در بازار را از کدام مرکز بگیریم؟ قیمت بسته بندی جو دوسر برای فروشگاه های مختلف در سطح کشور بر چه اساس تعیین می ‌شود؟

قیمت جو دوسر فله

جو دو‌سر فله‌ ای در بیشتر میادین و بازار‌ ها خرید و فروش شده، و محصول در هر وزنی بسته به سلیقه مشتری عرضه می‌ شود. فروش فله این محصول دارای قیمت مناسب ‌تر است، و بر مبنای وزن یک کیلو‌گرم محاسبه می ‌گردد. بازار فروش جو دو‌سر فله ‌ای در کشور دایر بوده و خدمات خود را به ‌صورت اینترنتی و مستقیم و یا حضوری به مشتریان خود ارائه می ‌دهند.

در خرید حضوری مشتری کیفیت محصول را مشاهده و سپس اقدام به خرید می‌ کند. برای یافتن تازه ترین قیمت جو دو‌سر فله‌ ای و نرخ آن بهتر است که سری به سایت‌ های اینترنتی بزنید. در این سایت‌ ها جو دوسر با کیفیت متنوع توسط شرکت ‌های مختلف با نرخ متفاوت به فروش می‌ رسد. در این خرید، محصول با قیمت ارزان ‌تری در اختیار مشتریان قرار گرفته و خریداران محصول را از تولید ‌کننده و عرضه‌ کننده اصلی بدون وجود واسطه و محدودیت سفارش خریداری می ‌نمایند.

کلیه مراکز و خریداران جو دو‌سر فله ‌ای، رستوران ها، اشپز خانه ها و غذا خوری ها، هتل ‌ها بیمارستان‌ ها، مدارس شبانه روزی، موسسات و سازمان های خصوصی و دولتی،..  می ‌توانند بهترین جو دو‌سر فله را در کوتاه‌ ترین زمان و با کیفیت مرغوب متناسب با حجم مورد نیاز خود با قیمتی مناسب از گروه ایلیا خریداری نمایند.

خرید جو دوسر پرک عمده

فروش عمده جو دو‌سر پرک توسط شرکت‌ های تولید‌ کننده، نمایندگی‌ ها و مراکز فعال در این زمینه به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم صورت می ‌پذیرد. این مراکز با بسترسازی مناسب جو دو‌سر پرک را به فروشگاه ‌ها، هایپر‌مارکت ‌ها، عطاری‌ ها، رستورا‌ن ‌ها، سالاد‌بار‌ ها و مراکز عرضه‌ کننده متنوع محصولات غذایی و خشکبار و همچنین کارخانه جات صنایع غذایی، بسته ‌بندی، توزیع و پخش با قیمت مناسب ارائه می ‌دهند.

در خرید مستقیم هر کدام از این خریداران می‌تواند کیفیت محصول را بررسی نموده و بعد اقدام به خرید نمود. قبل از خرید خرید جو دوسر پرک عمده شناسایی مراکز عرضه ‌کننده محصول قابل اهمیت است و متقاضیان باید با پیش آگاهی گام به عرصه خرید نمایند.

در صورتی‌ که امکان خرید حضوری برای این مراکز فراهم نبوده می ‌توانند از فضای دیجیتال و اینترنت بهره برده و کار خرید را در بستر اینترنت انجام دهند. در این فروش واسطه ‌ای بین خریدار و فروشنده نبوده و در واقع با حذف واسطه کار به‌ صورت بهتر انجام می‌ شود. این خرید مستقیم باعث کاهش قیمت نهایی محصول شده، از بین بردن محدودیت مسافتی و عدم محدودیت در سفارش می‌ شود. به جهت این دلایل مراکز توزیع و پخش ترجیح می ‌دهند خرید خود را بیشتر به ‌صورت عمده از طریق آنلاین انجام دهند. کلیه کارخانه جات صنایع غذایی، تبدیلی، بسته ‌بندی، توزیع و پخش و سایر مراکز عرضه‌ کننده محصولات غذایی در سطح شهر‌ها می ‌توانند خرید جو دوسر پرک عمده را از مجموعه ایلیا با کیفیت و قیمت مناسب انجام دهند.

جو دوسر پرک را از کجا تهیه کنیم

با پیشرفت ‌های صنایع مختلف و  به‌ وجود آمدن مراکز گسترده خرید و انبار‌داری در سطح شهر‌ ها، امروزه کار خرید محصولات غذایی کار بسیار آسانی است. با مراجعه حضوری به فروشگاه ‌های غلات، هایپر‌مارکت‌ ها و مراکز زنجیره ‌ای در سطح جامعه می‌ توان بهترین نوع جو دو‌سر پرک را خریداری کرد.

این کار دیر‌زمانی است که با وجود اینترنت و خرید آنلاین در زندگی جامعه بشری آسان شده است. در این خرید بدون حضور شخص در محل و بدون محدودیت با جستجو در فضای اینترنت و مشاهده انواع فروشگاه ‌های اینترنتی عرضه ‌کننده محصول می ‌توان از فضای رقابتی موجود استفاده کرد. شناور بودن قیمت ‌ها، امکان مقایسه کیفیت و نوع بسته ‌بندی جو دو‌سر پرک و عدم محدودیت مکان و زمان از دیگر مزایای این خرید است. خرید تضمینی، مطمئن و با کیفیت درجه یک جو دوسر پرک را با ارتباط با کارشناسان مجموعه ایلیا خریداری نمائید.

برای دریافت قیمت بسته بندی جو دوسر می توانید با سایت فروشگاهی ایلیا مارکت مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایید.

قیمت جو دوسر ایرانی دانیما در بازار

 با توجه به شیوه نوین زندگی و تغییر سبک غذایی مردم تقاضا برای مصرف غذا‌های فرا‌سودمند افزایش پیدا کرده است. جو دو‌سر و فرآورده ‌های گوناگون تهیه شده از آن‌ ها برای متقاضیان در بازار موجود می‌ باشد. برای خرید محصول می ‌توان به سراغ تولید‌ کننده داخلی و خارجی رفت. این شرکت‌ ها محصول را طبق بسته ‌بندی و برند خود و با قیمت‌ های متنوع به بازار عرضه می ‌کنند. با توجه به نوسانات ارز و مسائل گمرک و حمل بار قیمت نمونه خارجی بالا‌تر از نمونه ایرانی است.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا، محصول جو دو‌سر ایرانی را تحت برند دانیما با داشتن استاندارد کیفیت کشور و با تائیدیه سلامت از وزارت بهداشت ارائه نموده است. این محصول با بسته‌ بند‌های متنوع 300 و 500 گرمی و 1 کیلوگرمی وجود دارد.

جو دوسر پرک

خرید جو دوسر خارجی دانیما

مجموعه ایلیا جو دو‌سر خارجی را با استفاده از رقم و واریته‌ های نمونه ‌های خارجی محصول در کشور پرورش داده است. کلیه مراحل از کشت تا برداشت، بوجاری و فرآوری زیر نظر کارشناسان مجرب مجموعه صورت می ‌گیرد. این گروه تائیدیه‌ های بهداشتی و استاندارد را از مراکز مربوطه در کشور کسب نموده و امکان خرید جو دوسر خارجی برند دانیما را برای خریداران فراهم کرده است.

قیمت بسته بندی جو دوسر برای فروشگاه های مختلف در سطح کشور

با اثبات خواص و مزایای این محصول میل مصرف‌ کنندگان به گنجاندن آن در رژیم غذایی و میان ‌وعده‌ ها افزایش یافته است. بنابراین انواع مختلف محصولات جو دوسر و مشتقات آن‌ها را می ‌توان در ویترین و قفسه فروشگاه ‌ها مشاهده نمود. قیمت این محصولات با توجه به برند شرکت، استاندارد‌ های کمی و کیفیتی و تنوع بسته ‌بندی می ‌باشد. محصولات جو دو‌سر بسته ‌بندی شده متقاضی بالایی داشته و بازار خرید آن در دنیای کنونی داغ است.

مراکز ارائه‌ دهنده انواع مواد غذایی شامل سوپر‌مارکت‌ ها، فروشگاه‌ های زنجیره ‌ای مختلف در سطح کشور و مراکز فروش مواد‌ غذایی سالم اقدام به عرضه انواع جو دو‌سر ایرانی و خارجی در اشکال، برند و بسته ‌بندی متنوع می ‌نمایند. قیمت هر کدام بر اساس ارزش افزوده و هزینه‌ های به‌ کار رفته برای فرآوری و تولید انواع محصولات متغیر است. البته قیمت نمونه خارجی از نمونه‌ های ایرانی گران‌ تر است.

متقاضیان انواع جو دو‌سر را می ‌توانند در بسته ‌بندی ‌های متنوع و با سایز و حجم دلخواه خود از مجموعه ایلیا به‌ صورت تضمینی و مطمئن خریداری نمایند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *