قیمت کینوا سفید کیسه ۳۰ کیلویی

کینوا

‎تنوع محصولات کینوا در ایران

کینوا سفید از انواع اصلی کینوا می باشد. کینوا سفید به صورت کیسه ای برای مشتریان عمده به فروش می رسد. کیسه ۳۰ کیلویی کینوا سفید یکی از انواع فروش این محصول به صورت کیسه ای و عمده است. قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. این عوامل تاثیر موثری در قیمت کینوا کیلویی سفید دارند. جهت اطلاع از قیمت کینوا کیلویی سفید از چه طریق می توان اقدام نمود؟

محصولات کینوا در ایران دارای تنوع زیادی می باشند. این تنوع باعث می شود که مشتریان با توجه به ذائقه شان محصول مورد نظر را انتخاب و ‌مصرف نمایند. محصولات کینوا در ایران شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشد.

 این تنوع محصولات به صنعت غذایی کشور کمک می کند که برای غنی سازی محصولات بتوانند از انواع مختلف کینوا استفاده نمایند. این محصولات دارای ارزش تغذیه ای فراوانی می باشند و نقش بسیار مهمی در تامین مواد ضروری بدن را ایفا می کنند. انواع محصولات کینوا همگی فاقد گلوتن بوده و برای بیماران مبتلا به سلیاک توصیه می شود.

شرکت های تولید کننده محصولات غذایی نو و فراسودمند و کارخانه جات صنایع تبدیلی با خرید انواع محصولات کینوا و به کار بردن انواع کینوا با توجه به محصول مورد نظر، ضمن تولید محصولی فراسودمند و با ارزش تغذیه ای بالا، محصولی نو را تولید کرده اند و بازار فروش بسیار خوبی را به دست خواهند آورد.

کینوا

قیمت کینوا فله و تناژ

کینوا امروزه یکی از دانه های جدید است که به سبب خواص تغذیه ای فراوان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کارخانه جات، علاقه مند به افزودن کینوا به فرمولاسیون محصولات خود هستند تا ضمن تولید محصولی سالم و فراسودمند، محصولی نو و بازار پسند را تولید نمایند.

کینوا فله و تناژ دارای قیمت بسیار مناسبی است، زیرا علاوه بر نداشتن هزینه اضافی بسته بندی، حجم خرید نیز بالا است و‌ به ازای هر کیلوگرم قیمتی مناسب تر دارد. قیمت کینوا فله و تناژ با توجه به عوامل تاثیرگذاری از جمله: کیفیت دانه، ایرانی یا وارداتی بودن و نوع مصرف تعیین می شود. این قیمت ثابت نیست و برای اطلاع از قیمت کینوا کیلویی فله و تناژ باید از طریق مراکز فروش اقدام نمایید.

‎کینوا قرمز کیلویی را از کجا بخریم

کینوا قرمز محصولی لاکچری با طعمی مشابه فندوق است که به صورت فراوان توسط رستوران ها و هتل های لاکچری استفاده می شود. این دانه ها بعد از پخت به رنگ قهوه ای تیره درمی آید. کینوا قرمز را می توان به صورت کیلویی خریداری نمود. در هنگام خرید کیلویی کینوا قرمز به داشتن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول دقت نمایید. دارا بودن این مدارک نشان دهنده محصولی سالم و کنترل شده است.

برای خرید کینوا قرمز کیلویی می توان از طریق مراکز فروش موجود در سطح شهر مانند: فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی اقدام کنید.

‎قیمت کینوا ایرانی کیسه ای

با پی بردن به خواص دانه کینوا، گیاه کینوا در ایران نیز به طور گسترده کشت می شود. کینوا تولید شده در ایران دارای کیفیت بسیار مرغوبی می باشد و‌ پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. انواع ایرانی کینوا دارای قیمتی ارزان و‌ مقرون به صرفه است. کینوا ایرانی کیسه ای، قیمت پایینی دارد زیرا به صورت عمده و فله ای خریداری شده است.

قیمت کینوا ایرانی کیسه ای برای خریداران عمده از جمله کارخانه جات صنایع تبدیلی، مقرون به صرفه است. این قیمت از انواع خارجی بسیار ارزان تر است. قیمت کینوا کیلویی ایرانی دارای ثبات نیست و قیمت نوسانی دارد. جهت اطلاع از قیمت دقیق کینوا ایرانی کیسه ای با مراکز فروش و عرضه کننده در تماس باشید.

کینوا

‎خرید کینوا فراوری نشده از عطاری

کینوا جهت مصرف، باید عملیات فراوری بر روی آن انجام شود. فراوری کینوا شامل بوجاری و جداسازی بقایای اضافی و ساپونین زدایی می باشد. ساپونین یک ترکیب سمی است که بر روی پوسته خارجی قرار دارد و برای انسان و حتی دام و طیور قابلیت مصرف ندارد. کینوا فراوری نشده نباید مصرف شود. متاسفانه سود جویان اقدام به فروش کینوا فراوری نشده می کنند و باعث به خطر افتادن سلامت فرد مصرف کننده خواهند شد.

برخی از عطاری ها اقدام به فروش کینوا فراوری نشده می کنند. این عطاری ها کینوا فراوری نشده را به صورت خام از کشاورز خریداری می کنند و با قیمتی پایین تر در مجموعه خود تحت عنوان کینوا فراوری شده به فروش می رسانند.‌ علاقه مندان به خرید کینوا، مراکز معتبر را برای خرید انتخاب نمایند و هنگام خرید کینوا از عطاری ها به داشتن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول و مجموعه توجه نمایند و این مجوز ها را از فروشنده بخواهند تا محصولی سالم و بهداشتی را خریداری کنند.

‎بهترین مارک کینوا

کینوا امروزه در داخل کشور تولید می شود. این محصول در کشور به صورت تولید داخلی و خارجی با مارک های زیادی عرضه می شود. برای انتخاب بهترین مارک کینوا باید به عواملی همچون کیفیت محصول، قیمت، نوع بسته بندی، مشتری مداری و … اشاره نمود.

شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران است. این مجموعه کینوا را به صورت ایرانی و خارجی به فروش می رساند. کیفیت محصول عرضه شده در این مجموعه بالا است. مجموعه ایلیا با دارا بودن کیفیت دانه، درجه و اندازه ذرات درشت به یک مارک درجه یک و معتبر برای کینوا تبدیل شده است.

شرکت ایلیا با تولید کینوا و محصولات کینوا در راستای ترویج و کمک به سبک زندگی سالم و مصرف مواد غذایی فراسودمند قدم برداشته است. کینوا تولید شده در مجموعه ایلیا به صورت عمده و جزئی به مشتریان عرضه می شود و علاقه مندان می توانند این محصول را خریداری نمایند.

کینوا

قیمت برنج کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ متشکل از سه رنگ اصلی کینوا می باشد. برنج کینوا نام دیگر کینوا است. برنج کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار در مصارف خانگی می باشد. قیمت برنج کینوا سه رنگ با توجه به عواملی نظیر:‌ کیفیت دانه ها که شامل یکدست بودن دانه، درشتی دانه ها، سالم بودن دانه، حجم خرید، نوع بسته بندی، ایرانی یا وارداتی بودن محصول، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، تعیین می شود.

این عوامل نقش مهمی در قیمت برنج کینوا سه رنگ خواهند داشت. قیمت این محصول با توجه به عوامل ذیل نوسانی است و نمی توان قیمتی ثابت برای آن در نظر داشت. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت برنج کینوا سه رنگ با مراکز فروش این دانه در تماس باشند.

‎خرید کینوا از فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه های اینترنتی یکی از مراکز خرید کینوا هستند‌. این مراکز این امکان را فراهم کرده اند که مشتریان بدون مراجعه حضوری بتوانند محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. خرید کینوا از فروشگاه های اینترنتی به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. علاقه مندان می توانند کینوا را به صورت فله یا بسته بندی شده از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند.

در هنگام خرید کینوا از فروشگاه های اینترنتی، از دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول اطمینان حاصل نمایید. سیب سلامت نشان دهنده این است که عملیات فراوری محصولات در شرایطی کاملا استاندارد و بهداشتی انجام شده است.

کینوا

تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای

فروشگاه های زنجیره ای از جمله مراکز خرید مطمئن و ‌‌حضوری هستند که در سطح شهر قرار دارند‌. د‌ر این فروشگاه انواع محصولات کینوا تولید داخلی و وارداتی در حجم خرد و عمده به صورت فله و‌ بسته بندی به مشتریان عرضه می شود.‌

این فروشگاه ها جهت تامین کینوا مورد نیاز، می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده کینوا و محصولات کینوا در ایران است. این مجموعه پتانسیل تامین کینوا برای فروشگاه های زنجیره ای در بلند مدت را دارد و این اطمینان را به فروشگاه های زنجیره ای می دهد که محصولی با کیفیت و درجه یک را در موعد مقرر به این فروشگاه ها تحویل دهد.

قیمت تعیین شده از سوی مجموعه ایلیا بسیار مقرون به صرفه و ارزان است زیرا این مجموعه تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا می باشد. دارندگان فروشگاه های زنجیره ای می توانند جهت همکاری و تامین کینوا از طریق شماره های موجود با کارشناسان مجرب و‌ اموزش دیده ایلیا در ارتباط باشند و ‌ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم جهت همکاری و‌ عقد قرارداد را جویا شوند.

‎خرید انواع کینوا از کارخانه تولیدی

انواع کینوا همگی فاقد گلوتن و سرشار از مواد مغذی و‌ معدنی می باشد. کینوا در ایران از چندین سال قبل، کشت می شود و این دانه پرخاصیت در کشور نیز تولید می شود. علاقه مندان برای خرید انواع کینوا می توانند از طریق شرکت ایلیا، تولید کننده انواع کینوا اقدام نمایند‌. این مجموعه به عنوان اولین تولید کننده کینوا در ایران شناخته می‌شود‌.

شرکت ایلیا علاوه بر کمک به اهداف جامعه و جایگزینی دانه ها و‌ غلات فراسودمند به جای غلات معمول، کمک بسیار زیادی به تنوع غذایی بیماران سلیاکی کرد. این افراد نمی تواند مواد غذایی دارای گلوتن را مصرف کنند و به گلوتن حساسیت دارند و باید مواد غذایی فاقد گلوتن از جمله کینوا را مصرف کنند‌.

شرکت های تولید کننده انواع محصولات برای بیماران سلیاک با خرید انواع کینوا از مجموعه ایلیا می توانند از این محصولات در تولید و سبد غذایی محصولات فاقد گلوتن استفاده نمایند و به تنوع سبد غذایی این بیماران کمک کنند. این بیماران با مصرف محصولات تهیه شده از کینوا می توانند لذت مصرف مواد غذایی را داشته باشند. علاقه مندان جهت خرید انواع کینوا از کارخانه تولیدی ایلیا، می توانند از طریق سایت و یا شماره های موجود در سایت اقدام نمایند و‌ خرید خود را انجام دهند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *