استعلام قیمت آرد کینوا در ارومیه

آرد کینوا

برای استعلام قیمت آرد کینوا در ارومیه از چه طریق می توان اقدام نمود؟ کارخانه جات صنایع تبدیلی برای تامین آرد کینوا مورد نیاز از طریق چه مرکزی می توانند آرد کینوا را خریداری کنند؟ آیا آرد کینوا برای لاغری موثر است؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آرد کینوا از چندین سال قبل در ایران و در شهرهای مختلف عرضه می شود. شهر ارومیه یکی از شهرهای صنعتی ایران است که کارخانه جات تولید کننده زیادی در این شهر وجود دارند. آرد کینوا با توجه به آیتم های تاثیرگذاری، قیمت های متفاوتی دارد.

انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای محصولات متنوعی می باشد. محصولات کینوا برای هر ذائقه و سلیقه ای قابل استفاده است. محصولات کینوا در ایران شامل:

  • انواع ایرانی کینوا
  • انواع وارداتی کینوا
  • دانه سفید کینوا
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده، می باشد.

این محصولات را می توان به صورت عمده، جزئی، فله و بسته بندی از مراکز فروش خریداری نمود. محصولات کینوا محدودیت مصرف ندارند و برای هر سنی مناسب می باشند. انواع محصولات کینوا را می توان از فروشگاه های موجود در سراسر کشور خریداری نمود.

کینوا

چالش های آرد کینوا وارداتی

آرد کینوا به صورت ایرانی و وارداتی در کشور عرضه می شود. خرید آرد کینوا وارداتی با چالش های زیادی همراه است. قیمت آرد کینوا وارداتی از آرد کینوا تولید داخلی گران تر است و این تفاوت قیمت ناشی از قیمت ارز است. قیمت آرد کینوا با توجه به قیمت ارز تعیین می شود.

از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما بالا و نوسانی است، قیمت آرد کینوا نیز بالا خواهد بود. آرد کینوا وارداتی و ایرانی از لحاظ کیفیتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. آرد کینوا ایرانی از لحاظ کیفیتی در سطح بالایی قرار دارد و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد و ارزان تر از انواع وارداتی می باشد.

یکی دیگر از چالش های آرد کینوا وارداتی، تامین این محصول است. تامین آرد کینوا وارداتی ممکن است با مشکلاتی نظیر عدم ترخیص در گمرک، تاخیر در ارسال بار از سوی کشور تولید کننده، عدم دسترسی آسان و … مواجه باشد. به طور کلی خرید آرد کینوا ایرانی ارزان تر است و دسترسی به آن آسان می باشد.

آیا کینوا لاغر می کند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. کینوا با دارا بودن فیبر محلول در آب، در معده حجیم می شود و باعث ایجاد سیری طولانی مدت در فرد می شود و از گرسنگی، افزایش وزن و پرخوری جلوگیری می کند. کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. همچنین کینوا دارای کربوهیدرات های پیچیده است که به سرعت هضم نمی شود و انرژی فرد را تامین می کند.

آرد کینوا چه طعمی دارد؟

آرد کینوا حاصل آسیاب دانه های کینوا سفید می باشد. کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد و برای همه افراد با هر ذائقه ای مناسب می باشد. آرد کینوا سفید در تولید انواع محصولات غذایی برای بیماران سلیاکی و دیابتی استفاده می شود. آرد کینوا را می توان به صورت ترکیبی با سایر آرد ها استفاده نمود و از خواص تغذیه ای آن استفاده نمود.

کینوا

فروش آرد کینوا کیسه ای در ارومیه

آرد کینوا کیسه ای توسط خریداران عمده و افرادی که مصرف بالایی دارند، خریداری می شود. آرد کینوا کیسه ای در ارومیه از قیمت ارزان تری نسبت به انواع جزئی برخوردار است. علاقه مندان برای خرید آرد کینوا کیسه ای می توانند از طریق شرکت ایلیا اقدام کنند. این مجموعه آرد کینوا را به صورت تولید داخلی و خارجی عرضه می کند.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و خریداران می تواند آرد کینوا کیسه ای را در شهر ارومیه از شرکت ایلیا خریداری نمایند. برای خرید آرد کینوا از طریق سایت و ‌یا شماره های موجود اقدام کنید.

قیمت آرد کینوا غیر تراریخته در ارومیه

آرد کینوا غیر تراریخته محصولی است که حاصل آسیاب دانه های کینوا غیرتراریخته می باشد. دانه کینوا غیر تراریخته در شرایط کاملا طبیعی رشد نموده است و هیچگونه ماده شیمیایی به آن افزوده نشده است. قیمت آرد کینوا غیر تراریخته در ارومیه با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود، از جمله آیتم های موثر در قیمت آرد کینوا غیر تراریخته می توان به :ایرانی یا خارجی بودن، کیفیت، نوع بسته بندی، حجم خرید و … اشاره کرد .

آرد کینوا سفید برای پخش

شرکت های پخش از خریداران عمده آرد کینوا سفید می باشند. شرکت های پخش آرد کینوا سفید را به صورت عمده از مراکز تامین کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی کرده و در بازار پخش خواهند کرد .این مجموعه ها پتانسیل خوبی برای فروش آرد سفید کینوا دارند.

کینوا

تولید انواع نان و شیرینی رژیمی با کینوا

کینوا یک غله رژیمی محسوب می شود و در تولید انواع محصولات رژیمی به کار می رود. بسیاری از افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت می دهند و قصد لاغری دارند و افراد دیابتی، برای استفاده از شیرینی و نان محدودیت دارند، زیرا این محصولات دارای کربوهیدرات های ساده است که موجب افزایش قند خون می شود.

از کینوا برای تولید انواع نان و شیرینی رژیمی می توان استفاده نمود. کینوا دارای فیبر و کربوهیدرات پیچیده است و برای تولید نان و شیرینی رژیمی بسیار کاربردی است.

تامین آرد کینوا در کشور

آرد کینوا یکی از آرد های بدون گلوتن و رژیمی محسوب می شود که در تولید انواع محصولات می توان از آن استفاده نمود. آرد کینوا توسط مراکز تامین کننده برای کارخانه جات و شرکت ها تامین می شود. شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا در ایران است.

آرد کینوا تولید شده در این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است و پتانسیل رقابت با نمونه های خارجی را دارد. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا را برای خریداران دارد و این اطمینان را به آن ها می دهد که محصولی با کیفیت و ارزان قیمت را عرضه کند.

شرکت ایلیا خدمات ویژه ای برای کارخانه جات و شرکت های تامین کننده در نظر دارد، از جمله این خدمات می توان به: امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه مجموعه، امکان مرجوع محصول درصورت نارضایتی و… اشاره کرد. مجموعه های علاقه مند برای اطلاع از شرایط همکاری و عقد قراداد با شماره های موجود در تماس باشند.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.
تلفن: 09156993847
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *