خرید کینوا برای کارخانه مواد غذایی

کینوا

مصرف کینوا در سال های اخیر به طور چشم گیری افزایش یافته است و کارخانه های مواد غذایی برای تولید محصولات فراسودمند، از مشتریان اصلی این دانه ارزشمند هستند. خرید کینوا برای کارخانه های مواد غذایی از طریق مراکز عرضه کننده کینوا و محصولات آن امکان پذیر است.

کارخانه های خریدار کینوا در ایران

کارخانه های زیادی در ایران خریدار کینوا هستند. این کارخانه جات همگی در جهت تولید محصولی فراسودمند و جدید  از کینوا در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می کنند تا علاوه بر تولید محصولی سالم، بازار خوبی از فروش این محصولات نیز به دست آورند. این کارخانه جات شامل:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • صنایع لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • صنایع تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده می باشند.

هریک از این مجموعه ها از کینوا و یا محصولات حاصل از فراوری کینوا، برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

کینوا

لیست محصولات کینوا

محصولات کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشند.  

هر یک از این محصولات را می توان به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع تبدیلی و یا شرکت های پخش و بسته بندی و به صورت خرد برای مصارف خانگی خریداری کرد. محصولات کینوا همگی دارای خواص شگفت انگیزی از جمله داشتن تمام اسید آمینه های ضروری بدن، فیبر، آهن، پتاسیم، فسفر، سلینوم و … می باشند.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ شامل سه رنگ اصلی کینوا می باشد. کینوا سه رنگ که شامل کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد، به صورت کیلویی نیز در حجم عمده و خرد به علاقه مندان عرضه می شود. در هنگام خرید کینوا سه رنگ کیلویی از فرآوری بودن دانه ها اطمینان حاصل کنید زیرا کینوا فراوری نشده غیر قابل مصرف و سمی می باشد. از مراکز معتبر خرید انجام دهید، کیفیت و درشتی و عدم شکستگی دانه را بررسی کنید، از فروشنده مجوزات بهداشتی و سیب سلامت محصول را بخواهید.

کینوا

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید یکی از کاربردی ترین انواع کینوا می باشد. کینوا سفید در بازار دارای قیمت های متفاوتی می باشد. این تفاوت قیمت ناشی از عواملی همچون ایرانی و یا وارداتی بودن کینوا سفید، که کینوا سفید وارداتی قیمتی بالا تر از انواع تولید شده در کشور دارد، کیفیت دانه ها که درشت، سالم و بدون شکستگی باشند، حجم خرید، شرکت تولید کننده و یا وارد کننده، از عوامل موثر در تعیین قیمت کینوا سفید می باشد. خرید کینوا  فله سفید از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است زیرا هزینه بسته بندی در قیمت آن لحاظ می شود. در هنگام خرید کینوا سفید فله، از مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت هستند خرید خود را انجام دهید.

خرید کینوا سیاه ارزان

کینوا سیاه، نوعی از کینوا است که بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کند. از کینوا سیاه برای استفاده در انواع غذا ها و سالاد ها استفاده می شود. کینوا سیاه تولید شده در ایران قیمتی ارزان و‌ مقرون به صرفه برای خریداران دارد. کینوا سیاه را می توان به صورت بسته بندی و فله از انواع فروشگاه های عرضه کننده خریداری کرد.

خریداران عمده کینوا سیاه که قیمت برای آن ها فاکتور مهمی می باشد، کارخانه جات تولید کننده محصولات فراسودمند با کینوا هستند. این مجموعه ها  به دنبال خرید کینوا سیاه ارزان برای افزودن به فرمولاسیون محصولات خود هستند تا علاوه بر تولیدی محصولی سالم، قیمت مناسبی نیز برای مصرف کننده داشته باشد.

فروش آرد کینوا تناژ

آرد کینوا یکی از فراورده های حاصل از کینوا می باشد که در صنایع غذایی کاربرد فراوان دارد. شرکت های تولید کننده محصولات غذایی جهت افزودن به ارزش غذایی محصولات خود از آرد کینوا استفاده می کنند. آرد کینوا را می توان با آرد های دیگر نظیر گندم و‌ جو اختلاط کرد. آرد کینوا در حجم عمده و تناژ برای کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی عرضه می شود.

شرکت ایلیا از مراکز عرضه کننده آرد کینوا در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت عمده و تناژ می باشد. این مجموعه اولین تولید کننده آرد کینوا در ایران می باشد که آردی با کیفیت و مرغوب را به شرکت ها و کارخانه جات ارائه می دهد. خریداران آرد کینوا از خدمات ارزنده ای برخوردار خواهند بود. این خدمات نظیر: ‌امکان ارسال نمونه و ‌تولید محصول آزمایشی، مشاوره تخصصی ودارای قیمت مقرون به صرفه به علت این که تولید کننده مستقیم آرد کینوا، می باشد. کارخانه جات علاقه مند به همکاری با مجموعه ایلیا می توانند این محصول را مستقیما خریداری نمایند. جهت برقراری ارتباط می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان مجرب مجموعه ارتباط بگیرید.

کینوا

خرید کینوا اصفهان و سایر شهر ها

کینوا تولید شده در اصفهان از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است. اصفهان در کاشت و تولید کینوا در کشور پیشرو بوده است. کینوا در اصفهان و سایر شهرهایی که پتانسیل کشت این محصول را دارند کشت می شود. خرید کینوا به صورت عمده و جزئی در اصفهان و سایر شهرها امکان پذیر است. خریداران کینوا برای خرید باید مراکز معتبر را انتخاب نمایند که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند.

مشکلات خرید کینوا خارجی

کینوا در ایران به صورت تولید کشور های خارجی نیز عرضه می شود. خرید کینوا خارجی دارای معضلاتی می باشد که در ادامه بحث اشاره خواهیم کرد. کینوا خارجی از لحاظ قیمتی، گران تر از انواع تولیدی در داخل می باشد. همچنین کینوا خارجی دارای نوسان قیمتی می باشد و این امر باعث شده کارخانه جاتی که از کینوا برای بالا بردن ارزش غذایی استفاده می کنند کینوا تولید شده در داخل کشور را ترجیح دهند. از مشکلات دیگر کینوا خارجی بحث تامین آن می باشد. خریداران کینوا خارجی نمی توانند اطمینانی از بابت تامین کینوا داشته باشند زیرا ممکن است وارد کننده با توجه به مشکلات ارزی و گمرکی دیگر تمایلی به واردات نداشته باشد و یا کشور صادر کننده، محصول را ارائه ندهد.

تامین تناژ محصولات کینوا برای کارخانه ها

کینوا دارای محصولات گسترده ای می باشد و کارخانه جات برای تولید محصولی فراسودمند و جدید، از کینوا و محصولات آن در فرمولاسیون محصولات خود استفاده می کنند. کارخانه جات تولید کننده محصولات غنی شده با کینوا، برای تامین این محصول می توانند با مجموعه ایلیا که اولین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده کینوا در ایران است همکاری کنند. مجموعه ایلیا در زمینه تولید محصولات کینوا تخصص دارد و این محصولات را به صورت تضمین شده در اختیار کارخانه جات قرار می دهد. این مجموعه پتانسیل تامین بلند مدت محصولات کینوا برای کارخانه جات را دارد. کارخانه جات جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه همکاری و تامین محصولات کینوا می توانند با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *