خرید کینوا فله ای برای کارخانه کیک و کلوچه

کینوا

مراکز خرید کینوا فله ای برای کارخانه کیک و کلوچه را از چه طریق می توان مطلع شد؟ امروزه از کینوا در صنعت غذایی کشور به خصوص در تولید کیک و کلوچه جهت بهبود خواص حسی و رئولوژیکی محصول، به فراوانی استفاده می شود. کارخانه جات تولید کننده این محصولات کینوا را به صورت فله خریداری می کنند.

کارخانه های خریدار کینوا در ایران

امروزه و با گسترش مصرف محصولات سالم و با ارزش غذایی بالا، کارخانه جات با داشتن بخش R@D قوی، به دنبال استفاده از دانه و محصولات فراسودمند و با ارزش هستند. کارخانه هایی از جمله: 

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • ساخت مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده از خریداران کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا هستند.

این مجموعه ها با همکاری با مجموعه ایلیا که تولید کننده و وارد کننده محصولات کینوا در ایران می باشد، علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و قیمت مناسب از خدمات ویژه این مجموعه برای کارخانه جات نیز بهره مند خواهند شد. خدماتی از جمله مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید محصول آزمایشی، امکان استفاده از بخش تحقیق و‌ توسعه و ارائه آنالیز کیفی و‌ کمی محصول. کارخانه جاتی که علاقه مند به همکاری با مجموعه ایلیا هستند می توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و همکاری با کارشناسان مجرب مجموعه در ارتباط باشند.

کینوا

انواع محصولات کینوا

تنوع محصولات کینوا باعث شده است تا خریداران با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. محصولات کینوا شامل :

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • پرک کینوا
  • کینوا حجیم شده می باشد.

تمام این محصولات دارای ارزش تغذیه بسیار بالایی هستند و‌ خریداران با خیالی آسوده می توانند این محصولات را تهیه و مصرف کنند. خرید کینوا فله ای برای صنایع مختلف باید توسط مجموعه های معتبر انجام شود.

 خرید آرد پروتئینی کینوا در تهران

آرد پروتئینی کینوا محصولی جدید و پرطرفدار است. این محصول غنی شده پروتئین می باشد و علاقه مندان در تهران می توانند این محصول را به صورت بسته بندی و فله، در حجم خرد و عمده از مراکز ارائه دهنده آرد پروتئینی کینوا خریداری نمایند. آرد پروتئینی کینوا مناسب برای افزودن به انواع محصولات بیکری، مکمل های مادر و کودک، مکمل های رژیمی و ورزشی می باشد. خریداران هنگام خرید به مجوز بهداشتی و کیفیت آرد توجه کافی داشته باشند.

تولید کیک و کلوچه با آرد کینوا

در حال حاضر در کشور، افزودن درصد معینی آرد کینوا به فرمولاسیون کیک و کلوچه، علاوه بر افزودن به ارزش غذایی و تغذیه ای محصول تولید شده، باعث بهبود ویژگی های محصول پخته شده مانند: عطر، طعم، بافت و مقبولیت مصرف کنندگان نیز می شود.‌ کارخانه های تولید کننده کیک و کلوچه، آرد کینوا مصرفی خود را به صورت عمده از طریق مراکز فروش و عرضه آرد کینوا خریداری می نمایند.

کینوا

قیمت هر کیلو کینوا

کینوا در بازار ایران دارای قیمت های متفاوتی می باشد و این تفاوت قیمت ناشی از عوامل مختلفی نظیر: کشور تولید کننده که ایرانی یا خارجی باشد، قیمت هر کیلو کینوا تولید خارجی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و این قیمت بالا تر از قیمت کینوا ایرانی می باشد. حجم خرید، نوع بسته بندی، کیفیت دانه ها که سالم و بدون شکستگی باشند از جمله عوامل موثر در قیمت کینوا می باشد. قیمت هر کیلو گرم کینوا به صورت عمده کم تر از مقادیر جزئی می باشد. قیمت کینوا دارای نوسان است و به طور مشخص نمی توان قیمت هر کیلوگرم را اعلام نمو‌د. جهت اطلاع از قیمت هر کیلوگرم کینوا، از مراکز فروش و عرضه این محصول، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خرید کینوا ارزان

بسیاری از کارخانه جات و خریداران عمده به دنبال خرید‌ کینوا با قیمت مناسب و ارزان هستند. برای خرید کینوا ارزان باید به نکات مهمی دقت شود تا محصولی فراوری نشده و تقلبی را خریداری نکنند. این نکات شامل: دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت که نشان دهنده سلامت محصول است و تولید محصول در شرایط بهداشتی و سالم انجام شده است، کیفیت دانه ها که درشت، سالم، بدون آفت زدگی باشد، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، از جمله نکات مهم در خرید کینوا ارزان می باشد.

خرید و فروش کینوا

خرید و فروش کینوا در ایران به صورت گسترده ای انجام می شود و مراکز تولید کننده کینوا، محصول تولیدی خود را به خریداران عمده که شامل کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی می باشند، عرضه می کنند. برای خرید کینوا به صورت جزئی می توانید از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، عطاری ها و فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید. برای خرید کینوا فله ای و بسته بندی مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی هستند را انتخاب نمایید.

کینوا

خواص آرد کینوا

آرد کینوا همانند دانه کینوا دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. آرد کینوا، آردی فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئینی است که در بعضی از غلات و دانه ها نظیر گندم و جو وجود دارد. بیماران مبتلا به سلیاک توانایی هضم گلوتن را ندارد و به گلوتن موجود در مواد غذایی حساسیت دارند، از این رو این افراد باید غلاتی فاقد گلوتن از جمله کینوا و محصولات کینوا را مصرف نمایند. کارخانه جات تولید کننده محصولات بیماران سلیاکی ،آرد کینوا را در تولید محصولات خود به کار می برند. آرد کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، امگا۳ و امگا۶، ویتامین B و E، املاح معدنی نظیر: آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، فسفر و سلنیوم می باشد. آرد کینوا در درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی،انواع سرطان، دیابت، یبوست و پوکی استخوان موثر می باشد.

خرید کینوا طلایی

کینوا طلایی همان کینوا سفید است. دانه کینوا سفید با توجه به رنگی که دارد به آن کینوا طلایی نیز می گویند. کینوا طلایی دارای مدت زمان پخت کمی است و پوسته نازکی دارد. این نوع کینوا را می توان از انواع مراکز عرضه کننده محصولات کینوا خریداری نمود. خرید کینوا طلایی به صورت عمده عمدتا برای شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی می باشد. این مجموعه ها برای خرید باید مرکزی معتبر را انتخاب نمایند تا علاوه بر دارا بودن مجوز های بهداشتی، قدرت تامین محصول در بلند مدت را نیز داشته باشد. خرید کینوا طلایی به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. کارخانه جات با توجه به بالا بودن قیمت کینوا خارجی معمولا از کینوا ایرانی که کیفیت مرغوبی دارد استفاده می نمایند.

تامین آرد پروتئینی کینوا برای صنعت غذا

صنعت غذایی کشور، پیش به سوی تولید محصولات فراسودمند و دارای ارزش تغذیه ای برای بدن انسان حرکت می کند. آرد کینوا آردی پروتئینی می باشد و در تهیه انواع محصولات صنعت غذایی کاربرد فراوانی دارد. آرد پروتئینی کینوا اولین بار در شرکت ایلیا که اولین و بزرگ ترین شرکت تولید کننده محصولات کینوا در ایران می باشد، تولید و عرضه شد. این مجموعه پتانسیل تامین آرد پروتئینی کینوا صنعت غذایی ایران را دارد و کارخانه جات می توانند تامین آرد کینوا خود را به مجموعه ایلیا بسپارند.

این مجموعه علاوه بر فروش آرد پروتئینی کینوا، خدمات مشاوره ای نیز به خریداران می دهد. امکان ارسال نمونه و مرجوع محصول در صورت نارضایتی از جمله خدمات این مجموعه به مشتریان می باشد. کارخانه جات صنایع غذایی می توانند جهت تامین آرد پروتئینی کینوا با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. جهت کسب اطلاعات در خصوص همکاری و تامین محصول با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *