فروشگاه خرید دانه کینوا سه رنگ و بسته بندی

کینوا

دانه کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سیاه و سفید می باشد. انواع کینوا سه رنگ به صورت بسته بندی و فله به فروش می رسد. کینوا سه رنگ، در حجم عمده و جزئی در فروشگاه های کشور به فروش می رسد. برای خرید دانه کینوا سه رنگ از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت اقدام نمایید.

انواع کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای انواع مختلفی می باشد. با افرایش مصرف کینوا در ایران، انواع مختلفی از کینوا عرضه می شود. انواع کینوا را به صورت عمده، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات خریداری می نمایند. این مجموعه ها با توجه به نوع مصرف و کاربرد، محصول کینوا مورد نظر را خریداری می کنند. هم چنین محصولات دانه کینوا به صورت خرد نیز برای مصارف خانگی در این فروشگاه عرضه و قابل خرید می باشد. انواع کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • انواع کینوا وارداتی
  • دانه کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • دانه های کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک

کینوا حجیم شده، می باشند. افزودن انواع کینوا به فرمولاسیون محصولات غذایی علاوه بر افزودن به ارزش غذایی، باعث بهتر شدن خواص حسی، رئولوژیکی و تکنولوژیکی محصولات می شود.

کینوا

 خرید کینوا غیر بهداشتی از عطاری

تعداد افراد متقاضی خرید دانه کینوا در فروشگاه های کشور در حال افزایش است و افراد زیادی علاقه مند به مصرف کینوا هستند. یکی از مراکز خرید برای کینوا، عطاری می باشد . علاقه مندان به خرید کینوا از عطاری ها هنگام خرید از این مرکز باید مراقب باشند تا کینوا غیر بهداشتی و غیر فراوری شده، خریداری نکند. متاسفانه سودجویان و متقلبان اقدام به فروش کینوا غیر بهداشتی می کنند . این افراد با خرید کینوا خام و غیرفراوری شده از کشاورزان آن را با قیمتی پایین تر و ارزان تر به مشتریان عرضه می کنند. کینوا غیر فراوری شده، غیر بهداشتی و سمی می باشد.

خریداران، هنگام خرید کینوا از عطاری از فروشنده مجوز بهداشتی را بخواهند. علاوه بر دارا بودن مجوز بهداشتی، به تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول نیز دقت فرمایید. دارا بودن مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریداران می دهد که محصولی سالم را خریداری می کنند.

خرید کینوا کیلویی قرمز

کینوا قرمز ، یکی از انواع اصلی کینوا می باشد. دانه کینوا قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کند و برای استفاده در انواع غذاها و دیزاین استفاده می شود. رستوران های لاکچری از خریداران اصلی کینوا قرمز می باشند. خاویار گیاهی قرمز به صورت تولید داخلی و وارداتی به فروش می رسد. این محصول به صورت کیلویی نیز قابل خریداری می باشد . در هنگام خرید کیلویی کینوا قرمز، به تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مجوز بهداشتی و سیب سلامت محصول دقت فرمایید. خرید دانه کینوا کیلویی قرمز از طریق مراکز فروش از جمله فروشگاه های غذای سالم، فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های زنجیره ای و عطاری امکان پذیر است.

کینوا

خرید کینوا سیاه ارزان

کینوا سیاه ، به صورت تولید کشور های خارجی و تولید ایرانی قابل خریداری می باشد. این محصول در حجم عمده و تناژ و هم چنین به صورت جزئی و بسته بندی عرضه می شود. اگر به دنبال خرید کینوا سیاه ارزان هستید باید این محصول را به صورت کیلویی و تولید ایران خریداری نمایید. قیمت خرید کینوا خارجی و بسته بندی بالا می باشد و برای علاقه مندانی که به دنبال خرید کینوا سیاه ارزان هستند، مناسب نمی باشند. کارخانه جات و شرکت های پخش و بسته بندی، با خرید کینوا ایرانی و تناژ می توانند هزینه کمتری را پرداخت نمایند.

فروش ویژه کینوا در فروشگاه های کشور

کینوا در فروشگاه های کشور به صورت های مختلفی به فروش می رسد. خرید و فروش ویژه دانه کینوا در فروشگاه های کشور با قیمتی مناسب عرضه می شود. علاقه مندان می توانند انواع محصولات کینوا را در فروشگاه های کشور به صورت بسته بندی و فله خریداری نمایند . برای خرید کینوا از فروشگاه، مرکزی معتبر را انتخاب نمایید تا محصولی سالم، باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید.

کینوا

قیمت کینوا در شهر شما

قیمت کینوا در شهرهای مختلف ایران متفاوت است. این قیمت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. هزینه کینوا تولید شده در ایران، قیمتی مناسب برای خریداران دارد. قیمت کینوا در شهر های مختلف را می توان از طریق مراکز عرضه کننده موجود در شهرتان جویا شوید . قیمت اعلام شده توسط این مراکز با توجه به کیفیت، نوع بسته بندی، حجم خرید، شرکت تولید کننده یا وارد کننده، نوع کاربرد و مصرف کینوا تعیین می شود.

تفاوت خرید کینوا و دانه چیا

چیا و کینوا هردو از جمله دانه های سرشار از انرژی و ارزش مند هستند. دانه کینوا و چیا برای مصرف در وعده صبحانه بسیار رایج هستد. دانه چیا و کینوا دارای تفاوت های فراوانی می باشد، از جمله تفاوت های اصلی کینوا و چیا؛ در شکل ظاهری می باشند. محصول چیا قهوه ای رنگ می باشد و دانه های ریز و بیضی شکل دارند. کینوا از لحاظ ارزش تغذیه ای،از دانه چیا برتری دارد. خریداری این دو محصول از طریق فروشگاه های کشور امکان پذیر است . خرید کینوا و دانه چیا تفاوت چندانی ندارد و این دو محصول را به صورت کیلویی و بسته بندی  امکان پذیر است.

کینوا

خرید پرک کینوا در تهران

کینوا پرک شکل فرآوری شده کینوا می باشد. کینوا پرک را می توان همراه با شیر، ماست، آجیل و میوه جات به عنوان میان وعده ای سالم مصرف نمود. پرک کینوا به صورت عمده و خرد در تهران و سایر شهرها به فروش می رسد . خرید پرک کینوا برای تهیه انواع مکمل های غذایی بسیار موثر است . خریداران پرک کینوا در تهران، می توانند این محصول را به صورت بسته بندی و فله خریداری نمایند .

خریداران پرک کینوا در تهران می توانند جهت خرید این محصول، از طریق مجموعه ایلیا اقدام نمایند. مجموعه ایلیا تولید کننده و وارد کننده پرک کینوا در ایران می باشد که این محصول را با کیفیت مناسب و قیمتی مقرون به صرفه به خریداران عرضه می کند. شرکت ایلیا دارای مراکز فروش در شهر تهران می باشد. علاقه مندان به خرید پرک کینوا در تهران می توانند به صورت عمده و‌ جزئی این محصول را خریداری نمایند. برای خرید پرک کینوا  از مجموعه ایلیا می توانید از طریق سایت و‌ شماره های موجود سفارش خود را ثبت نمایید.

کینوا عمده با مجوز بهداشتی را از کجا بخریم؟

کینوا به صورت عمده توسط شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع غذایی خریداری می شود. این مجموعه ها برای خرید کینوا، مراکزی را انتخاب می نمایند که دارای مجوز بهداشتی باشند. داشتن مجوز بهداشتی این اطمینان را به خریداران می دهد که محصولی سالم و مطابق با استاندارد جهانی تولید شده است.شرکت ایلیا اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران می باشد. فروش اصلی این مجموعه به صورت عمده است. این مجموعه دارای تمامی مجوزات بهداشتی و سیب سلامت می باشد. مجموعه ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت کینوا را برای خریداران عمده دارد و خریداران می توانند با تماس با مجموعه ایلیا و ارتباط با کارشناسان ،کینوا را به صورت عمده و در تناژ خریداری نمایند.

کینوا

کدام دانه کینوا بهتر است؟

به صورت کلی نمی توان تعیین کرد که کدام نوع دانه کینوا بهتر است . دانه های کینوا با توجه به نوع کاربرد و نوع مصرف برای محصولات مختلفی استفاده می شوند و نمی توان تعیین کرد کدام دانه بهتر است. کینوا به صورت تولید داخلی و خارجی موجود می باشد. دانه های تولید شده در داخل کشور تفاوت چندانی با دانه های وارداتی ندارد. کینوا دارای تنوع مختلفی از دانه ها می باشد و دانه ها از لحاظ ظاهری مانند درشتی، رنگ، اندازه متفاوت می باشند.

قیمت کینوا یک کیلویی چنده؟

قیمت دانه های کینوا با توجه به عوامل تاثیر گذاری تعیین می شود. هزینه هرکیلوگرم به صورت عمده کمتر از قیمت هرکیلوگرم به صورت جزئی می باشد. از عوامل تاثیر گذار دیگری که در قیمت اثر دارند ، می توان به کیفیت دانه ها، ایرانی یا خارجی بودن دانه ها، حجم خرید و . . .اشاره نمود. قیمت کینوا را می توان از طریق مراکز عرضه کننده و فروش این محصول در شهرهای مختلف مطلع شد. قیمت کینوا دارای نوسان است و قیمتی ثابتی را نمی توان برای آن در نظر گرفت.

تامین کینوا سه رنگ عمده برای شرکت پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی با داشتن پتانسیل فراوانی که در فروش محصولات کینوا دارند ، با خرید کینوا سه رنگ به صورت عمده و بسته بندی در مجموعه خود بازار بسیار خوبی را به دست خواهند آورد.

برخی از شرکت های پخش و بسته بندی بازار گسترده مشتریان را در اختیار دارند، این مجموعه ها می توانند برای تامین کینوا سه رنگ، با مجموعه ایلیا که تولید کننده و وارد کننده کینوا سه رنگ در ایران است، همکاری داشته باشند . شرکت ایلیا کینوا سه رنگ را با قیمت و کیفیت تضمین شده به خریداران عرضه می کند. این مجموعه برای خریداران عمده خود از جمله شرکت های پخش و بسته بندی خدمات گسترده ای  این نظیر: مشاوره تخصصی، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، تامین بلند مدت، آمادگی عقد قرارداد، در اختیار شرکت ها قرار می دهد. این مجموعه ها برای خرید کینوا سه رنگ به صورت عمده می توانند با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و سفارش خود را ثبت نمایند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *