قیمت هر کیلو کینوا سیاه سفید قرمز

کینوا

آیا با راه های استعلام قیمت کینوا در کشور آشنا هستید؟ کدام مرکز این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار خریداران قرار می‌دهد؟ بعد از معرفی کینوا و انواع مختلفش در رنگ های سیاه، سفید، قرمز و آشنایی با خواص و ارزش غذایی ویژه هر کدام نوبت به بررسی قیمت هر کدام می‌رسد. برای تعیین قیمت هر کیلو کینوا سیاه سفید قرمز موارد زیر را باید در نظر گرفت:

میزان و نحوه فرآوری کینوا

  • مکانیزه بودن دستگاه‌های پاکسازی و ضریب خلوص کینوا پاک شده
  • میزان درشتی کینوا
  • میزان یکدستی کینوا
  • کیفیت و مرغوبیت دانه کینوا
  • دارا بودن مجوزها و استانداردهای بهداشتی کینوا و سیب سبز سلامت
  • هزینه تمام شده پروسه تولید محصول نهایی در هر بخش

بعد از بررسی موارد بالا نوبت به انتخاب برند با قیمت مناسب می‌رسد. در انتخاب برند باید برندی را انتخاب نماییم که محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب و غیر تراریخته به مشتری ارائه نماید و دارای مجوزهای بهداشتی در این زمینه باشد. اگر قصد استعلام قیمت هر کیلو کینوا سیاه، سفید و قرمز را از برند دانیما دارید به شما پیشنهاد می‌نماییم با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید، تا اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنید.

کینوا

قیمت برنج کینوا سفید

برنج کینوا سفید در کشور کشت می‌شود و یک جایگزین مناسب برای برنج با طعم مزه‌ای شبیه به آن است. ویژگی های برنج کینوا سفید به شرح زیر است:

  • دارای پروتئین ۲ برابر گندم.
  • بصورت پروتئین گیاهی و راحت الهضم و جذب است.
  • مواد معدنی موجود در برنج کینوا ۳ برابر گندم می‌‌باشد که به رشد طبیعی بدن کمک می‌کند. ‎
  • گرما و انرژی بدن را حفظ می‌نماید لذا مناسب استفاده درتمام رده‌های سنی از کودکان، زنان باردار تا سالمندان می‌باشد.
  • در مقایسه با سایر غلات، نشاسته‌ی آن‌ها را دارا است و از طرفی حاوی پروتئین موجود در حبوبات است و به عبارتی خاویار گیاهی کاملی است.
  • سرعت هیدرولیز پروتئین‌های برنج کینوا نسبت به پروتئین‌های گندم، توسط باکتری‌های دستگاه گوارش انسان بیشتر است.
  •  این دانه شگفت انگیز تنها گیاهی است که دارای تمام اسیدآمینه‌های ضروری بدن انسان است.
  • رژیمی است چرا که مواد مغذی بسیاری را وارد بدن می‌نماید اما فرد را چاق نمی‌کند. مناسب رژیم‌های لاغری و
  • غذای مناسب گیاه‌خواران است.

برنج کینوا با ویژگی‌هایی که در بالا توضیح داده شد یک شبه غله بسیار مغذی با ارزش غذایی بالاست که اغلب قیمت مناسبی را دارد و برای قرار گرفتن در سبد غذایی خانوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استعلام قیمت می‌توانید با واحد فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

قیمت کینوا فله و عمده سیاه و قرمز

در خرید کینوا فله و عمده برای کینوا سیاه و قرمز باید به بررسی برخی مواردی که در زیر لیست شده است بپردازیم:

  • دانه خوراکی کینوا سیاه و قرمز قبل از مصرف نیاز به آماده‌سازی دارد و ما به راحتی این آماده سازی را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.
  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد. پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.
  •  در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوبی را تجربه کنید.
  • خرید باید از مرکزی که دارای مجوزهای بهداشتی است صورت گیرد.
  • کینوا سیاه و قرمز با توجه به خواص بی‌نظیری که دارند مورد استقبال و استفاده در چرخه تولید کارخانجات و مجموعه‌های تولید مواد غذایی فراسودمند هستند. لذا قیمت کینوا فله و عمده سیاه و قرمز یکی از آیتم‌های مورد بررسی برای مسئول خرید این مجموعه‌ها می‌باشد که باید بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را دارا باشد.
  • اگر قصد خرید کینوا فله و عمده سیاه و قرمز را دارید باید توجه داشته باشید با توجه به این‌که کینوا سیاه و قرمز کمیاب‌تر است قیمت بالاتری را نسبت ‌به کینوا سفید دارند. برند دانیما از شرکت ایلیا کینوا فله و عمده سیاه و قرمز غیر تراریخته را با مجوزهای بهداشتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این برند تنها برندی است در کشور که دارای سیب سبز سلامت است. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش با واحد فروش سایت این مجموعه  ارتباط برقرار نمایید.
کینوا

قیمت کینوا برای فروشگاه های اینترنتی

امروزه فروشگاه های اینترنتی نقش بسیار پررنگ و به سزایی را در کشور ایفا می‌کنند و روز به روز در حال پیشرفت هستند. بسیاری از این فروشگاه ها در زمینه عرضه محصولات خوراکی مانند کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کنند. بنابراین باید کینوا را به صورت عمده از طریق یک مرکز متخصص خریداری کنند. از نظر فروشگاه های اینترنتی کینوا خریداری شده باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد. مانند:

  1. کیفیت درجه یک
  2. قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  3. دانه های سالم به لحاظ ظاهری
  4. محصولات دارای مجوز های بهداشتی

طبیعتا تمامی این موارد بر روی قیمت محصول تاثیرگذار است. فروشگاه های اینترنتی در سراسر ایران می‌توانند برای استعلام قیمت کینوا با مشاوران بخش فروش این مرکز تماس بگیرند و اطلاعات کافی در این زمینه را دریافت کنند. کارشناسان این مرکز آماده ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان به صاحبان فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور هستند.  

خرید کینوا از عطاری

اگر تصور می‌کنید که می‌توانید کینوا را بدون گذراندن مراحل فراوری از عطاری ها خریداری کنید، لازم است بگوییم این عمل یک انتخاب کاملا اشتباه و نادرست است. کینوا یکی از محصولات بسیار حساس در رابطه با فرآوری و نحوه شستشو و آماده سازی می‌باشد. بنابراین نیاز است به طور کامل مراحل فرآوری و شستشو را طی کند. این مراحل شامل ساپونین زدایی، بوجاری، شستشو و … می‌باشد و به هیچ عنوان به صورت خانگی و با امکانات عادی قابل اجرا نیست.

به همین دلیل به هیچ عنوان خرید کینوا از عطاری یا به صورت مستقیم از کشاورزان پیشنهاد نمی‌کنیم. ساپونین یک پوسته سخت در اطراف دانه کینوا است که سخت است و طعمی تلخ دارد. این پوسته یک ماده سمی است و در صورت عدم جداسازی و مصرف توسط انسان باعث ایجاد مسمومیت های شدید خواهد شد. به همین صورت بهترین گزینه برای مصرف کنندگان خرید محصولات کینوا از مراکز معتبر و متخصص می‌باشد. کلیه عطاری ها می‌توانند انواع کینوا را در بسته بندی های سالم و با دارا بودن مجوز های بهداشتی از طریق این مرکز متخصص خریداری کنند و محصولی با سلامت تضمین شده به دست مشتریان خود برسانند.

کینوا

کینوا را از کجا بخریم

همانطور که گفتیم کینوا باید از طریق مراکز متخصص و معتبر خریداری شود. کینوا سیاه و قرمز یکی از انواع پر مصرف کینوا است که برای فرآوری به مراحل تخصصی احتیاج دارند.  این مراحل کاملاً مجزا از کینوا سفید است. در کشور ما تنها مجموعه‌ای که به صورت تخصصی و با حضور کارشناسان مجرب فرآوری کینوا سیاه و قرمز را انجام می‌دهد این شرکت متخصص است به همین منظور مجموعه ایلیا معتبرترین و اولین مرکز تخصصی عرضه و فرآوری دانه و محصولات کینوا در کشور است. پس می‌توان گفت به بهترین محل تهیه کینوا در کشور تبدیل شده است.

این مجموعه تمامی محصولات را در بسته بندی های سالم و با مجوزهای بهداشتی به سراسر نقاط کشور ارسال می‌کند و امکان ثبت اینترنتی سفارشات را برای خریداران خود فراهم نموده است و بنابراین تمامی خریداران بدون هیچگونه مشکلی می‌توانند از طریق تماس با مشاوران بخش فروش این مجموعه اطلاعات لازم در این زمینه را کسب کنند و پس از دریافت مشاوره های رایگان خریدی لذت بخش را تجربه نمایند.

قیمت برنج کینوا سفید تناژ برای پخش و بسته بندی

برنج کینوا سفید محصولی پر مصرف است که توسط تمامی گروه های سنی می‌تواند مصرف گردد. بسیاری از شرکت های پخش در نقاط مختلف کشور ترجیح می‌دهند در زمینه بسته بندی و عرضه برنج کینوا سفید فعالیت کنند چرا که این انتخاب یک انتخاب مقرون به صرفه و کاملاً سودآور است به همین منظور باید با مجموعه ای همکاری کنند که محصولات کینوا از جمله کینوا سفید را به صورت تناژ و در مدت زمان معین طبق قرارداد تنظیم شده برای آن ها تأمین نماید.

یکی از نکات بسیار مهم برای شرکت های پخش و بسته بندی در رابطه  با خرید کینوا سفید، قیمت این محصول است. در واقع مجموعه ای می‌تواند با موفقیت با این شرکت‌ها همکاری نماید که کینوا سفید را بر اساس هزینه‌های تمام شده محصول و شرایط استاندارد بازار تعیین قیمت نماید و به هیچ عنوان اجازه ورود افراد واسطه به پروسه تولید محصولات خود را ندهد. در واقع این مجموعه باید به صورت مستقیم با خریداران در ارتباط باشد به این ترتیب می‌تواند محصولات را با قیمت مناسب و شرایط استاندارد به دست شرکت های پخش و بسته بندی برساند.

قیمت کینوا در بازار ایران

قیمت کینوا در کشور ما همانند سایر محصولات غذایی و کشاورزی، بر اساس مصوبات اقتصادی و تخصصی تعیین می‌شود. سالانه دستوراتی مبنی بر قیمت کینوا در کشور صادر می‌گردد و در نهایت به مواردی همچون ایرانی و وارداتی بودن و هزینه نهایی محصول بستگی دارد. محصول ایرانی تولید شده توسط این مجموعه هر ساله کمترین تغییرات قیمت را به خود اختصاص داده است. همچنین این مرکز با توجه به این که به طور مستقیم با مصرف کنندگان در ارتباط است، هیچ هزینه اضافی را به محصولات کینوا تولید شده خود تخصیص نداده است.

به طور کلی، هزینه های هایی تولید کینوا از کشت بذر تا فراوری و بسته بندی در کارخانه، عرضه و تقاضای بازار، شرایط اقتصادی کشور و … از عوامل تعیین کننده قیمت کینوا در کشور ما و این مرکز متخصص است. به طور کلی خریداران برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کینوا می‌توانند با مشاوران این مرکز تماس بگیرند.

کینوا

قیمت کینوا فله

یکی از بزرگ ترین خریداران انواع کینوا در کشور، کارخانه ها و صنایع تولیدی می‌باشند. به طور کلی قیمت کینوا به صورت فله مقرون به صرفه تر از نمونه های بسته بندی است. بنابراین بهترین گزینه برای تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تولیدی، خرید این محصول به صورت فله و تناژ می‌باشد. از طرفی قیمت کینوا ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر از محصول وارداتی می‌باشد. این مرکز انواع محصولات کینوا را به صورت فله در اختیار متقاضیان و خریدادن محترم قرار می‌دهد و راه های ارتباطی مناسبی را برای مشتریان فراهم کرده است. کلیه خریداران برای استعلام قیمت کینوا به صورت فله و همچنین کسب مشاوره های رایگان می‌توانند با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ ترکیبی از هر سه رنگ کینوا یعنی کینوا قرمز و سیاه و سفید می‌باشد. خرید این محصول فقط از طریق مراکز متخصص امکان پذیر است. در کشور ما تنها مرکزی که فراوری کینوا سیاه و قرمز را انجام می‌دهد، این شرکت می‌باشد. این مجموعه امکان خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی را نیز در دسترس متقاضیان قرار داده است و ویژگی های مناسبی را نیز در نظر گرفته است. بسته بندی کینوا سه رنگ تولید شده توسط این مجموعه، دارای هر سه رنگ کینوا با نسبت های یکسان و دانه های سالم و درشت می‌باشد. با توجه به این موارد خرید کینوا کیلویی سه رنگ از طریق این مجموعه، یک انتخاب منحصر به فرد و مناسب می‌باشد.

قیمت کینوا در هر کیلو با مجوز بهداشتی

کینوا با کیفیت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود که برخی از برندها دارای مجوز بهداشتی و برخی دیگر بدون مجوز بهداشتی هستند. در کشور ما علاوه ‌بر داشتن مجوز بهداشتی در ارائه محصولات غذایی مانند کینوا به مشتری، داشتن سیب سبز سلامت نشان از غیر تراریخته و سالم بودن و باکیفیت بودن آن ماده غذایی است. این مرکز بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران است که دارای مجوزهای بهداشتی و سیب سبز سلامت است. می‌توانید جهت استعلام قیمت کینوا در هر کیلو از برند دانیما با بخش مشاوره سایت این مجموعه   ارتباط برقرار نمایید.

قیمت عمده کینوا محصولات کینوا با قیمت ارزان در کشور

در خرید عمده کینوا محصولات کینوا با ارزان‌ترین قیمت به دست مشتری و خریدار تناژ خود می‌رسد. به دلیل تناژ بودن کینوا و محصولات خریداری‌شده آن انتظار مشتری داشتن کیفیت بالا و قیمت ارزان از فروشنده است. این شرکت شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان عمده کینوا با قیمت مناسب در نظر گرفته است. می‌توانید جهت آگاهی از آن با بخش مشاوره این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *