تولید پنکیک رژیمی با آرد جو دوسر در ایران

جو دوسر

به نظر شما تولید پنکیک رژیمی با آرد جو دوسر در ایران تا چه میزان دارای محبوبیت است؟ تهیه پنکیک با آرد جو دوسر چه خواصی دارد و برای قرارگیری در رژیم غذایی چه گروه هایی توصیه می‌گردد؟ برای خرید آرد جو دوسر با کیفیت و قیمت مناسب، از طریق کدام مجموعه ایرانی اقدام نماییم؟

کاربردهای جو دوسر در کشور و صنایع غذایی

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولیدات مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولیدهای مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولیدات نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه‌جات محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه‌های تولید شیرینی و شکلات رژیمی

جو دوسر یکی از غلات مقوی و کامل و با ارزش غذایی بالا می‌باشد که سرشار از فیبر است. این محصول برای بهبود سیستم گوارش و جلوگیری از یبوست و همچنین برای جلوگیری از بیماری قلبی عروقی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین باعث تنظیم کلسترول بد خون و فشار خون می‌شود. یکی از محصولات جو دوسر، آرد آن می‌باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آرد جو دوسر یکی از محصولات فراسودمند است و تمام خواص جو دوسر را در خود جای داده است که مصرف آن باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد. در نتیجه باعث سرکوب اشتها و کاهش وزن خواهد شد. بنابراین یکی از اهرم‌های اصلی رژیم غذایی محسوب می‌شود. به طور کلی صنایع تبدیلی و صنایع بیکری روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند و جو دوسر و محصولات آن در این صنایع جایگاه ویژه را برای خود پیدا کرده‌اند.

آرد جو دوسر در تهیه انواع نان، در صنعت قنادی و شیرینی پزی، در صنایع تهیه صبحانه‌های مقوی و حتی صنایعی مانند صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه ایلیا آماده همکاری با تمام کارخانه‌های تهیه محصولات رژیمی است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره های درج شده در سایت ایلیا با کارشناسان متخصص مجموعه در ارتباط باشید.

کینوا جو دوسر

تولید پنکیک رژیمی با آرد جو دوسر در صنایع غذایی

همانطور که گفتیم آرد جو دوسر در بسیاری از صنایع غذایی جایگاه ویژه‌ای دارد. این محصول در تهیه پنکیک‌های رژیمی مورد استفاده قرار گرفته و تقاضا برای آن‌ها روز به روز در حال افزایش است. به طور کلی پنکیک یکی از میان وعده‌های جذاب و محبوب در بین افراد و کودکان و همچنین ورزشکاران محسوب می‌شود. اما از آنجایی که به طور کلی یک خوراکی شیرین است کسانی که رژیم‌های لاغری دارند نمی‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بنابراین استفاده از محصولات رژیمی مانند آرد جو دوسر می‌تواند بهترین گزینه برای تهیه پنکیک باشد. از طرفی تهیه پنکیک با آرد جو دوسر، تمام خواص جو دوسر را در بر گرفته و سرشار از فیبر می‌باشد و با توجه به این که باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و مصرف آن اشتها را سرکوب می‌کند. از مصرف بیش از حد مواد غذایی جلوگیری به عمل می‌آید. این مجموعه قادر است آرد جو دوسر مورد نیاز صنایع مختلف، با کیفیت بالا و تضمین قیمت را تهیه نماید و در ارائه تولیدات رژیمی با ارزش غذایی بالا سهیم باشد.

کالری پنکیک رژیمی اوتمیل

اوتمیل یا جو دوسر یکی از میان وعده های بسیار محبوب در بین کسانی است که رژیم های غذایی کاهش وزن دارند. این میان وعده مورد توجه ورزشکاران نیز قرار گرفته و با انواع میوه، عسل، شیره انگور و مغزهایی مانند پسته و بادام می‌تواند مصرف شود. از جمله موارد استفاده از اوتمیل تهیه پنکیک‌های رژیمی می‌باشد که در نتیجه سرشار از فیبر خواهد بود و از آنجایی که باعث سرکوب اشتها می‌شود و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، در روند رژیم و کاهش وزن بسیار موثر است.

با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که پنکیک رژیمی تهیه شده از اوتمیل، کالری کمتری نسبت پنکیک‌های معمولی دارد. اگر در تهیه پنکیک به جای شکر و مربا و عسل و آرد معمولی از اوتمیل و آرد جو دوسر و همچنین میوه‌هایی مانند موز استفاده کنیم، یک پنکیک با کالری کم و در نتیجه ارزش غذایی بالا خواهیم داشت.

جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر پرک صبحانه فوری برای پخش و بسته بندی

شرکت‌های پخش و بسته بندی جو دوسر پرک صبحانه، این محصول را به صورت فله خریداری می‌کنند. در ابعاد و وزن‌های متفاوت بسته بندی و روانه بازار خواهند کرد. این شرکت‌ها خواهان خرید محصولات با کیفیتی هستند و از طرفی به دنبال مجموعه‌ای هستند که جو دوسر پرک صبحانه فوری را با قیمت مناسب عرضه کند.

مجموعه ایلیا جو دوسر پرک صبحانه فوری با کیفیت بالا را در اختیار این شرکت‌ها قرار می‌دهد. در نهایت محصولات در بسته بندی‌های مناسب روانه بازار می‌گردند و در اختیار هایپر مارکت‌ها و سایر مراکز دیگر قرار می‌گیرند. شرکت‌های پخش و بسته بندی، جو دوسر پرک صبحانه فوری را می‌توانند با قیمت مناسب از شرکت تجارت سبز ایلیا  تهیه کنند.

جهت استعلام قیمت این محصول می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز در رابطه با خرید محصول را دریافت نمایید. این مجموعه امکان خرید آسان و تضمینی را برای تمام شرکت‌ها و فروشگاه‌ها فراهم کرده است.

جو دوسر

فروش جو دوسر تناژ غیر تراریخته وارداتی و ایرانی

جو دوسر محصولی است که هم به شکل وارداتی در بازار وجود دارد و هم نمونه‌های ایرانی با کیفیت  بالا قابل دسترس است. به طور کلی غیر تراریخته بودن این محصول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که مصرف محصولات تراریخته باعث ایجاد بیماری‌های مختلفی مانند سرطان خواهد شد. پس مجموعه‌هایی که، جو دوسر وارداتی و ایرانی را به صورت غیر تراریخته و بهداشتی عرضه می‌کنند باید شناسایی شوند.

انواع جو دوسر وارداتی و ایرانی از لحاظ کیفیت و ارزش غذایی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. طی تحقیقات گسترده‌ای که مجموعه ایلیا بر روی جو دوسر ایرانی انجام داده است، محصولاتی با کیفیت تولید شده است. به طور کلی شرکت تجارت سبز ایلیا جو دوسر غیر تراریخته و ارگانیک ایرانی و وارداتی را به صورت تناژ آماده کرده و با قیمت مقرون به صرفه به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

خریداران این محصول بر حسب نوع مصرف و صنعتی که دارند یکی از انواع وارداتی و ایرانی و یا هر دو را می‌توانند انتخاب کنند. به طور کلی شرکت تجارت سبز ایلیا یکی از مراجع تخصصی و قابل اعتماد در رابطه با فروش جو دوسر به شکل تناژ می‌باشد و تمام محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت عرضه می‌کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *