قیمت خرید فروش انواع جو دوسر پرک چیست؟

جو دوسر

بهترین قیمت خرید فروش انواع جو دوسر پرک چیست؟ جو دوسر پرک چیست و استفاده از آن در تولیدات و صنایع مختلف چه خواصی دارد؟ آیا جو دوسر پرک و جو پرک از لحاظ ارزش غذایی و شکل ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند؟ برای استعلام قیمت این محصول و سایر محصولات جو دوسر از طریق کدام مجموعه معتبر و ایرانی می‌توانیم اقدام کنیم؟ برای شناخت هرچه بیشتر محصولات جو دوسر و خواص آن‌ها با ما همراه باشید.

انواع جو دوسر پرک وارداتی و ایرانی

جو دوسر پرک یک غله سالم و کامل می‌باشد که طی سالیان اخیر توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. به طور کلی جو دوسر پرک هم در داخل ایران تولید می‌شود و هم به شکل وارداتی وجود دارد. با کمک تحقیقات اخیر مجموعه‌هایی مانند شرکت ایلیا، کیفیت محصولات ایرانی روز به روز بیشتر شد و به شکلی که امروزه محصولات داخلی با نمونه‌های وارداتی به لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی ندارند و به همان میزان انتظارات مشتری را برآورده می‌کنند.

مواد نگهدارنده به محصولات وارداتی اضافه می‌شود تا در حین انبارمانی طولانی فاسد نشوند. اما محصول ایرانی به دلیل اینکه در دسترس می‌باشند نیازی به افزودنی‌های نگهدارنده ندارند و از این نظر نیز طرفداران بیشتری را برای خود حفظ کرده‌ا‌ند. در واقع قیمت محصول ایرانی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد چراکه محصول در دسترس است و توسط کشاورزان داخلی کشت می‌شود و در نهایت شامل قیمت‌های هزینه و گمرک و حمل و نقل نخواهد شد.

به همین نحو بسیاری از کارخانه‌های صنایع تبدیلی ترجیح می‌دهند از جو دوسر پرک ایرانی استفاده کنند. با این حال جو دوسر پرک وارداتی و ایرانی در دسترس است و تمام خریداران با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه آن ها اقدام می‌کنند. مجموعه ایلیا تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین جو دوسر پرک ایرانی می‌باشد که محصولات را با مجوز بهداشتی ارائه می‌کند.

تفاوت جو پرک و جو دوسر پرک چیست؟

پرک شدن در واقع له شدن دانه غلات می‌باشد که استفاده آسان‌تر و در زمین کم‌تری دارد. جو پرک در نتیجه له شدن دانه جو به دست می‌آید و جو دوسر پرک نیز از طریق له شدن دانه جو دوسر حاصل می‌شود. در ادامه به تفاوت‌های این دو محصول می‌پردازیم. جو دوسر پرک منبع پروتئین و مواد معدنی است اما جو پرک حاوی فیبر فراوان و مس می‌باشد.

به لحاظ تهیه مواد غذایی، از جو دوسر پرک بیشتر در تهیه انواع اوتمیل، صبحانه‌های مقوی، تهیه گرانولا، شیرینی و نان استفاده می‌شود و محصولاتی فاقد گلوتن ارائه می‌کند. اما از جو پرک بیشتر در تهیه سوپ و نوشیدنی‌هایی مانند ماءالشعیر استفاده می‌شود. این دو محصول به لحاظ ظاهری نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. جو پرک بیشتر شبیه به رنگ سفید می‌باشد و بافت محکم و دندانه‌های تیز دارد. اما جو دوسر پرک دندانه‌های نرمی دارد و رنگ آن کرم رنگ است.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک درشت و ریز

جو دوسر پرک به شکل درشت و ریز در بازار وجود دارد که با توجه به نوع استفاده و نوع صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی صنایع مختلفی وجود دارند که از جو دوسر پرک در تولیدات خود استفاده می‌کنند. این تولید کنندگان به دنبال مجموعه‌هایی می‌باشند تا جو دوسر پرک ریز و درشت با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه کند. در واقع ترجیح می‌دهند با مجموعه‌ای همکاری داشته باشند که محصولات را با بهترین بسته بندی و در کمترین زمان به دست آن‌ها برساند و نهایتاً دارای مجوز بهداشتی باشد.

چرا که مصرف این گونه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. از آنجایی که استفاده از جو دوسر پرک یک محصول سودآور برای آن‌ها محسوب می‌شود و از طرفی به افزایش کیفیت محصولاتشان کمک می‌کند. در نتیجه به سمت استفاده از جو دوسر پرک می‌روند.

مجموعه ایلیا جو دوسر پرک را با قیمت مناسب و کیفیت بالا آماده عرضه به مشتریان کرده است. تمام مراحل تولید و آماده‌سازی را انجام داده، هیچ قیمت اضافی شامل حال محصولات نمی‌شود. برای استعلام قیمت جو دوسر پرک ریز و درشت تولید شده توسط مجموعه ایلیا، می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت،  با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

جو دوسر

فروش سبوس جو دوسر بسته بندی

سبوس جو دوسر یکی از فراورده‌های مقوی و کامل جو دوسر می‌باشد که باید طی فراوری‌های تخصصی و کارخانه‌ای تهیه شود تا تمام خواص جو دوسر را در خود حفظ کند. این محصول توسط رستوران‌ها بدنسازان و گروه‌های دیگر افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شناخت مراکز معتبر فروش سبوس جو دوسر از اهمیت زیادی برخوردار است.

مجموعه ایلیا این محصول را با کیفیت بالا و با امکانات مکانیزه آماده سازی کرده و در بسته بندی‌های بهداشتی به دست مصرف کنندگان خود می‌رساند. امکان فروش سبوس جو دوسر بسته‌بندی به تمام نقاط کشور به صورت اینترنتی نیز توسط این شرکت امکان پذیر است. پس برای برقراری همکاری با این مجموعه می‌توانید با مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

مرکز خرید آرد جو دوسر تناژ در ایران

مجموعه ایلیا بزرگترین و تخصصی‌ترین مرکز تولید جو دوسر و محصولات آن در ایران می‌باشد. این مجموعه می‌تواند محصولات آرد جو دوسر را با کیفیت بالا و طی فراوری‌های تخصصی و مکانیز تهیه کند و به صورت تناژ به سراسر کشور ارسال نماید. مجموعه ایلیا با افتخار آرد جو دوسر مورد نیاز کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تولید غذاهای آماده را تامین می‌نماید و طی معامله قرارداد تنظیم می‌کند. به این ترتیب تمام معاملات با تضمین کیفیت و قیمت همراه می‌باشد.

برای خرید آرد جو دوسر تناژ در ایران می‌توانید از مجموعه متخصص ایلیا کمک بگیرید و بهترین محصول متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا آرد جو دوسر را به صورت تخصصی تولید کرده، به نحوی که هیچ یک از خواص دانه جو دوسر در حین فراوری، از بین نمی‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج در سایت شرکت، با مشاوران و کارشناسان متخصص بخش فروش، در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *