قیمت خرید فروش انواع دانه و پرک جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر

بهترین مجموعه ایرانی و معتبر برای استعلام قیمت خرید فروش انواع دانه و پرک جو دوسر ایرانی و وارداتی، کدام مجموعه است؟ جو دوسر چه محصولاتی دارد و خواص آن برای قرارگیری در رژیم‌های روزانه، چه چیزهایی است؟ این غله به چه اشکالی قابل استفاده می‌باشد؟

دانه جو دوسر چیست؟

گیاه جو دوسر با عنوان دوم یولاف یکی از غلات پرخاصیت و کاملی می‌باشد که برای طبخ به زمان زیادی احتیاج دارد. این غله سرشار از فیبر است و باعث بهبود یبوست، دستگاه گوارش، کاهش کلسترول خون و از طرفی باعث کمک به کاهش وزن می‌شود. مصرف جو دوسر به شکل پرک از سنین نوزادی برای کودکان مانعی ندارد و از خواص دیگر آن می‌توانیم به کنترل قند خون و دیابت نیز اشاره کنیم. این محصول سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است. مورد توجه ورزشکاران و بدنسازان نیز قرار گرفته و مصرف مکمل‌های تهیه شده از آن، قبل از تمرین، می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن آنها را تامین کند.

به طور کلی این دانه محصولی سرشار از فیبر، ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ای، آنتی اکسیدان و همچنین املاح می‌باشد. یولاف جایگاه ویژه‌ای را در طب سنتی نیز برای خود پیدا کرده است و از آنجایی که طبع آن نه سرد است و نه گرم، در دسته غذاهای با طبع معتدل قرار می‌گیرد. همان طور که گفتیم تهیه و پخت جو دوسر به زمان زیادی احتیاج دارد به همین دلیل در اشکال مختلفی مانند جو دوسر پرک و آرد جو دوسر، سبوس و بلغور جو دوسر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر خواص این محصول می‌توانیم به کمک به بهبود پوست و مو اشاره کنیم. به طور عمده عوارض خاصی برای این محصول معرفی نشده است، اما از آنجا که حاوی مقادیر زیادی فیبر می‌باشد، مصرف بیش از حد آن برای برخی افراد باعث نفخ شکم می‌شود. به طور کلی جو دوسر یک محصول کامل است و به عنوان یکی از غذاهای سالم در سبد غذایی افراد قرار گرفته است. همچنین بسیاری از صنایع بیکری و صنایع تبدیلی استفاده از این محصول را در تهیه تولیدات خود بکار می‌برند و به سود اقتصادی بالا و به محصولاتی با کیفیت و ارزش غذایی مناسب دست پیدا می‌کنند.

جو دوسر

انواع دانه جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر محصولی است که هم به صورت وارداتی و هم به صورت ایرانی در بازار موجود می‌باشد و بسته به نوع نیاز افراد تهیه می‌گردد. این محصولات دارای قیمت‌های متفاوتی هستند و دارای تفاوت‌هایی نیز با یکدیگر می‌باشند. در گذشته جو دوسر کشت شده در ایران از کیفیت قابل قبولی برخوردار نبود و جزو ارقام ضعیف محسوب می‌شد.

مجموعه تجارت سبز ایلیا طی سالیان اخیر ارقام متفاوت یولاف را بررسی کرده است. همچنین موفق شده است محصولات پر بازده‌ای را وارد بازار کند. به طور کلی با اعمال اصلاح زراعی بر روی این دانه‌ها موفق شده است به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند. به نحوی که سطح زیر کشت گسترده‌ای از جو دوسر در بسیاری از استان‌های کشور را آماده سازی کرده است.

جو دوسر وارداتی دارای کیفیت بسیار بالایی است و دانه‌های درشت با کیفیتی را شامل می‌شود، اما در طی سالیان گذشته به علت ایجاد تورم و افزایش قیمت‌ها و همچنین شامل شدن هزینه‌های واردات، حمل و نقل و گمرک، این غله وارداتی با قیمت بیشتری عرضه می‌شد و در نتیجه واردات آن با محدودیت‌هایی روبرو شد. با توجه به این موضوع تهیه جو دوسر وارداتی به شکل عمده محدوده گشت و به شکل بسته بندی‌های کوچک به دست خانواده‌ها می‌رسید.

بنابراین می‌توانیم نتیجه بگیریم که این دو محصول به لحاظ کیفی تفاوت چندانی در حال حاضر با یکدیگر ندارند، اما محصول ایرانی مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر از محصول وارداتی می‌باشد. به طور کلی این مجموعه می‌تواندلیست قیمت جو دوسر با پوست ایرانی و وارداتی دانه جو دوسر ایرانی و وارداتی را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار بدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

جو دوسر

 فروش انواع پرک جو دوسر درشت و ریز

جو دوسر یکی از غلات بسیار مقوی و با ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود، اما طبخ آن به زمان زیادی احتیاج دارد و در نتیجه در طی فراوری‌های متفاوت به اشکال مختلفی تبدیل می‌شود. یکی از آن‌ها پرک جو دوسر می‌باشد که در زمان کمی آماده می‌شود. هضم آن بسیار آسان است. از طرفی یولاف پرک به صورت خام و پخته قابل استفاده است. برای استفاده در انواع سوپ، سالاد، ترکیب با شیر، ماست و … بسیار مناسب می‌باشد.

پرک جو دوسر محصولی است که به شکل درشت و ریز در بازار وجود دارد و در بسته بندی‌های متفاوت نیز به چشم می‌خورد. بنابراین صنایع مختلف و خریداران با توجه به نوع نیاز خود نسبت به انواع متفاوت آن اقدام می‌کنند. مجموعه ایلیا به عنوان یکی از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تهیه یولاف و محصولات آن، انواع پرک جو دوسر درشت و ریز را آماده سازی کرده و با مجوزهای بهداشتی روانه بازار می‌کند. این مجموعه دارای  سیب سلامت است و خرید با اطمینان و ضمانت قیمت و کیفیت ارائه خواهد کرد.

تمام خریداران و تولیدکنندگان صنایع تبدیلی، برای تهیه انواع جو دوسر پرک می‌توانند از طریق شماره‌های درج شده در سایت ایلیا با کارشناسان و مشاوران بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند. همچنین نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود اقدام کنند. نکته مثبت در رابطه با این مجموعه این است که تمام همکاری‌های صورت گرفته را با تنظیم قرارداد اجرا می‌کند. بنابراین جای شک و شبهه‌ای برای خریداران باقی نخواهد ماند.

جو دوسر

طریقه مصرف جو دو سر

جو دوسر محصولی است که برای رژیمهای لاغری، سلامت پوست و مو و سنین مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما این محصول برای طبخ به زمان زیادی احتیاج دارد و در اشکال مختلف آماده سازی می گردد و به شکل پرک، سبوس و بلغور و … در می‌آید. این محصول برای تهیه انواع سوپ‌ها و خورشت و غذاهای متفاوت قابلیت استفاده دارد. پرک آن به صورت خام و پخته برای تهیه سوپ، سالاد و حتی صنعت شیرینی‌پزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور کلی در طی سال‌های اخیر مصرف جو دوسر در سراسر دنیا با افزایش چشمگیری روبرو بوده است. و توجه به سمت این غذای کامل و مغذی بیشتر و بیشتر شده است. یولاف طیف بسیار گسترده‌ای در تولید دارد و با کیفیت‌های متفاوتی کشت می‌شود. به طور گسترده می‌توانیم بگوییم این دانه به شکل پرک، بلغور و آرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از جو دوسر، مکمل‌های متفاوتی برای تغذیه بدنسازان می‌توان آماده کرد که به عضله سازی و تقویت ماهیچه‌های آنها کمک بسیار زیادی می‌کند. با توجه به این که سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است انرژی مورد نیاز بدن آنها را تامین می‌نماید.

مصرف منظم جو دوسر در برنامه غذایی می‌تواند فیبر مورد نیاز بدن تمام افراد را تامین کند. انواع گرانولا، سوپ، ماسک و … از طریق جو دوسر قابل تهیه شدن می‌باشد.

کینوا جو دوسر

خواص آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی در بدنسازی

یکی از ویژگی‌های جو دوسر کمک به کاهش وزن می‌باشد. بنابراین از آرد آن در تولید محصولات رژیمی برای مصرف بدنسازان می‌توان استفاده کرد. اگر آرد جو دوسر به شکل تخصصی و مکانیزه تهیه شود تمام خواص این غله را در خود جای می‌دهد، بنابراین محصولات رژیمی که از طریق این آرد تهیه می‌شود سرشار از فیبر می‌باشند و برای بهبود دستگاه گوارش و همچنین یبوست بسیار مناسب است.

همچنین از آنجایی که باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد، اشتها را سرکوب از پرخوری جلوگیری می‌کند. آرد جو دوسر سرشار از پروتئین و کربوهیدرات می‌باشد. بنابراین مکمل‌های تهیه شده از آن می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن بدنسازان را تامین نماید. مصرف این مکمل‌ها قبل از تمرین بهترین نتیجه را برای آن ها به ارمغان می‌آورد.

با توجه به تحقیقات انجام شده یولاف باعث تغییرات مثبت در سوخت و ساز بدن می‌شود. بنابراین مصرف آن از حدود ۲ ساعت قبل از تمرینات ورزشی می‌تواند باعث افزایش کارایی بدن  شود، از طرفی از آنجایی که این غله به شکل ذاتی فاقد گلوتن است برای مصرف مبتلایان به سلیاک و کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند نیز پیشنهاد می‌شود.

کارخانه کینوا

فرق جو با جو دوسر

به طور کلی می‌توان گفت، جو و جو دوسر دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. یکی از تفاوت‌های اصلی آن‌ها در میزان ارزش غذایی آن‌ها است. جو دوسر یک منبع غنی از پروتئین و مواد معدنی محسوب می‌شود، در حالی که جو سرشار از فیبر رژیمی می‌باشد. از طرف دیگر جو حاوی گلوتن است بنابراین برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک پیشنهاد نمی‌شود.

اما یولاف به طور ذاتی گلوتن ندارد. در رابطه با مصرف این دو ماده غذایی، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند جو دوسر را به شکل پرک استفاده کنند، اما جو بیشتر در تهیه سوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دانه به‌دلیل میزان پروتئین زیادی که دارد دارای بافت نرم است اما جو سفت‌تر می‌باشد. در مجموع این دو غله از جمله محبوب‌ترین غلات در سراسر جهان هستند و هر کدام بر حسب مصرف طرفداران خاص خود را دارند.

مضرات جو دوسر

به طور عمده مصرف بیش از اندازه هر ماده غذایی باعث ایجاد مشکلاتی می‌شود. مصرف بیش از حد جو دوسر نیز می‌تواند مشکلاتی را به وجود بیاورد. در واقع سرشار بودن جو دوسر از فیبر فراوان، ممکن است در برخی افراد باعث نفخ شود و با درد شکم همراه باشد. اگرچه مضرات خاصی برای این دانه معرفی نشده، اما افرادی که به مصرف غلات حساسیت دارند بهتر است از این محصولات کمتر استفاده کنند و همچنین کودکان و نوزادان و زنان باردار با مشورت پزشک نسبت به مصرف این غله ارزشمند اقدام نمایند.

جو دوسر

عرضه بهترین جو دوسر برای تولید گرانولا

گرانولا یکی از تنقلات محبوب و میان وعده‌های جذاب محسوب می‌شود که از غلات، انواع آجیل و مغزها و همچنین میوه‌های خشک تهیه می‌گردد. این میان وعده خواص بسیار ویژه‌ای دارد و می‌تواند همراه با ماست و یا شیر نیز مصرف شود. از جمله مواد اولیه گرانولا می‌توانیم به جو دوسر پرک اشاره کنیم که به آن یولاف نیز گفته می‌شود. همچنین انواع آجیل و تخمه، میوه های خشک و دانه کینوا، چیا، عسل و … از مواد اولیه گرانولا محسوب می‌شوند که بر حسب سلیقه افراد قابل استفاده می‌باشند.

بنابراین برای تولید گرانولا بهتر است از جو دوسر مرغوب و با کیفیت استفاده شود تا کیفیت نهایی آن افزایش پیدا کند. به دلیل همین تولیدکنندگان این محصول به دنبال مراکز معتبر عرضه یولاف با کیفیت می‌باشند. مجموعه ایلیا، جو دوسر بهداشتی، ارگانیک و سالم را با مجوز بهداشتی برای تهیه محصولات متفاوت آماده عرضه به بازار کرده است. با تمام خریداران آمادگی برقراری همکاری و عقد قرارداد دارد. کافیست از طریق راه های ارتباطی، با مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید.

فروشگاه خرید جو دوسر وارداتی بسته بندی

مجموعه ایلیا به طور تخصصی بر روی جو دوسر و محصولات آن کار می‌کند و محصولات با کیفیتی را آماده عرضه نموده است. بنابراین تمام خریداران در سرتاسر کشور که خواهان تهیه جو دوسر وارداتی به صورت بسته بندی‌های بهداشتی هستند، می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند.

نکته مثبت در رابطه با این مجموعه دارا بودن سیب سلامت است و تمام محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می‌کند و از طرفی می‌تواند با تمام خریداران در سرتاسر کشور همکاری داشته باشد. هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌توانند جو دوسر وارداتی بسته بندی و بهداشتی را از طریق این مجموعه تهیه کنند و به دست مشتریان خود برسانند.

سبوس

فروش سبوس جو دوسر برای صنایع تولید نان در کشور

یکی از فراورده‌های جو دوسر سبوس آن می‌باشد که خواص بسیار ویژه‌ای دارد و سرشار از فیبر است. بنابراین احساس خوبی را پس از مصرف ایجاد خواهد کرد و سموم را از سیستم گوارشی خارج می‌کند. بنابراین اضافه کردن این محصول به خمیر نان می‌تواند بر کیفیت نان تاثیر بسیار ویژه‌ای داشته باشد.

در واقع تولیدکنندگان نان فانتزی و همچنین نانوایی‌ها، برای افزایش کیفیت محصول خود و در نتیجه افزایش فروش و سودآوری، می‌توانند سبوس جو دوسر را در محصوات خود مورد استفاده قرار بدهند. این افراد می‌توانند سبوس جو دوسر را از طریق مجموعه ایلیا تهیه کنند و در صنعت خود مورد استفاده قرار دهند. طبیعتاً این محصول به سودآوری بیشتر کمک می‌کند.

خرید و فروش تناژ جو دوسر غیر تراریخته با مجوزات بهداشتی

امروزه تراریخته بودن محصولات یکی از دغدغه‌های بزرگ تمام افراد و کارشناسان تغذیه محسوب می‌شود. در واقع توجه به مواد غذایی غیر تراریخته همراه با مجوزهای بهداشتی روز به روز بیشتر می‌شود و تقاضا برای آن‌ها رو به افزایش است. به همین دلیل خریدارانی که این محصول را به صورت تناژ تهیه می‌کنند، به دنبال مراکز معتبری هستند که جو دوسر را به صورت غیر تراریخته عرضه کند. شرکت ایلیا به عنوان یکی از مراکز متخصص و معتبر، جو دوسر غیر تراریخته را در تناژ بالا و با مجوزهای بهداشتی و با تضمین کیفیت و قیمت،  در اختیار تمام کارخانه‌های صنایع تبدیلی قرار می‌دهد و به تولید محصولات با کیفیت کمک می‌کند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *