فروش جو دوسر برای تولید مکمل غذایی زنان باردار

جو دوسر

آیا مجموعه معتبری در ایران وجود دارد که امکان فروش جو دوسر برای تولید مکمل غذایی زنان باردار را فراهم کرده باشد؟ جو دوسر برای زنان باردار چه خواص منحصر به ‌فردی دارد؟ کدام شرکت ایرانی به طور تخصصی بر روی جو دوسر برای زنان باردار و محصولات آن فعالیت می‌کند؟

جو دوسر در بارداری

شاید اولین چیزی که پس از شنیدن اسم جو دوسر به ذهنمان می‌رسد این است که این محصول یک غذای کامل و سالم است و برای تهیه انواع صبحانه و میان وعده‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دانه ارزشمند در رژیم‌های لاغری جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد، اما آیا زنان باردار می‌توانند از جو دوسر در رژیم غذایی روزانه خود استفاده کنند؟

در پاسخ می‌توانیم بگوییم بله. مصرف جو دوسر به طور کامل بدون خطر می‌با‌شد و از آن جایی که سرشار از فیبر، کربوهیدرات، مواد معدنی، ویتامین، اسید فولیک و آهن و … است و همچنین انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، می‌تواند یک گزینه مناسب برای مادران باردار باشد. از طرفی برای چنین نیز می‌تواند حاوی مواد مغذی باشد. یبوست یکی از مشکلات شایع در دوران بارداری است و از آن جایی که جو دوسر سرشار از فیبر است، در بهبود دستگاه گوارش و کاهش یبوست بسیار تاثیرگذار است.

قیمت فروش انواع محصولات جو دوسر پرک

جو دوسر پرک یک محصول با ارزش غذایی بالا می‌باشد و و مورد توجه کارخانه‌های صنایع تبدیلی و رستوران‌ها و باشگاه‌های بدنسازی قرار گرفته است. تمام خریداران جو دوسر پرک به دنبال مراکز معتبری هستند تا این محصول را در کمترین زمان و با بسته بندی‌های بهداشتی و مناسب به دست آن‌ها برساند.

از طرفی تمام دانه‌ها از سلامت بالا برخوردار باشند و به طور کلی محصولات با مجوز بهداشتی عرضه شوند. استفاده از جو دوسر پرک در تهیه محصولات مختلف باعث سودآوری و افزایش تقاضا می‌شود. چرا که همه یک محصول مقرون به صرفه است و هم ارزش غذایی غذاهای بالایی دارد و در بازار رقابتی امروزه، یک گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. قیمت گذاری انواع محصولات جو دوسر پرک با توجه به تقاضای بازار، هزینه‌های تولید و فرآوری تعیین می‌شود و مجموعه ایلیا اجازه ورود افراد دلال به پروسه تولید را نمی‌دهد.

بنابراین محصولات با قیمت‌های مقرون به صرفه وارد بازار می‌شوند. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با قیمت فروش این محصولات، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

جو دوسر

مصرف نان جو دوسر در بارداری

مادران در دوران بارداری شرایط ویژه‌ای را سپری می‌کنند. بنابراین احتیاج دارند که مواد غذایی مغذی و سالمی را مصرف کنند و به این ترتیب نیازهای بدن خود را تامین نمایند. به طور عمده بسیاری از مادران در زمان بارداری احساس خستگی زیادی می‌کنند، این در شرایطی است که ممکن است هیچ فعالیت جسمی نداشته باشند و یکی از دلایل آن کمبود مواد مغذی می‌تواند باشد.

بنابراین مصرف نان جو دوسر می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن آن‌ها را تامین نماید و این خستگی را از بین ببرد. از طرف دیگر از آنجایی که نان جو دوسر سرشار از پروتئین و کربوهیدرات و همچنین ویتامین‌های گروه ب می‌باشد، می‌تواند مواد مغذی را به مادر و جنین منتقل کند. بسیاری از مادران در دوران بارداری با مشکل یبوست دست و پنجه نرم می‌کنند. نان جو دوسر سرشار از فیبر است و مصرف مواد حاوی فیبر می‌تواند باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش شود و از یبوست جلوگیری کند.

به طور کلی مصرف نان جو دوسر باعث کنترل فشار خون و کلسترول خون می‌شود از طرفی باعث کاهش قند خون می‌شود. از آن جایی که مصرف نان جو دوسر برای کم خونی بسیار مناسب است، می‌تواند برای دوران بارداری گزینه مناسبی محسوب شود و نیازهای بدن مادران و جنین را تامین نماید.

جو دوسر پرک برای دیابت بارداری

یکی از مشکلات شایع در بارداری که برای برخی مادران رخ می‌دهد، دیابت دوران بارداری می‌باشد. از آنجایی که این زنان سطح بسیار بالایی از گلوکز خون دارند و از طرفی بدن آن‌ها نمی‌تواند انسولین به مقدار کافی تولید کند، دچار دیابت دوران بارداری می‌شود. در این دوران مصرف مواد غذایی که شاخص گلیسمی پایینی دارند و همچنین سرشار از فیبر هستند، بسیار مناسب است.

چرا که فیبر فراوان در این محصولات باعث تنظیم سطح قند خون خواهد شد. یکی از این مواد غذایی، جو دوسر پرک می‌باشد که با کاهش جذب گلوکز مواد غذایی، میزان قند خون بدن را کنترل می‌کند. مصرف جو دوسر پرک در این دوران، یکی از توصیه‌های پزشکان و متخصصان تغذیه می‌باشد و به شکل‌های مختلف می‌تواند مصرف شود. مانند سالاد، سوپ، ترکیب با ماست و شیر و … .

جو دوسر

مصرف سویق جو دوسر در سه ماهه اول بارداری

سویق جو دوسر که به آن پوره جو دوسر نیز گفته می‌شود، خواص بسیار زیادی دارد. این محصول تمام خواص مثبت جو دوسر را در خود جای می‌دهد و می‌تواند به شکل‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. در رابطه با مصرف این غذا برای مادران باردار می‌توان گفت، مصرف سویق جو دوسر باعث وزن گیری جنین می‌شود.

به طور کلی سویق‌ها باعث تقویت بدن می‌شوند. باید توجه کرد که میزان مصرف آن باید کنترل گردد و اگر به مقدار زیادی در برنامه غذایی مادر قرار بگیرد باعث ایجاد اضافه وزن در جنین می‌شود. حتی توصیه شده است کسانی که قصد بارداری دارند مصرف سویق را شروع کنند چرا که بسیار مقوی و تقویت کننده می‌باشد.

قیمت خرید آرد و دانه جو دوسر برای تولید مکمل‌های غذایی

امروزه کارخانه‌های تهیه مکمل‌های غذایی وجود دارند که طرفداران زیادی را برای خود پیدا کردند. برخی از این تولیدکنندگان به سمت آرد و دانه جو دوسر رفته‌اند. دلیل این امر این است که این محصول یک غذای فرا سودمند، مقرون به صرفه و اقتصادی و همچنین مغذی و کامل می‌باشد.

در واقع تمام این ویژگی‌ها بر روی نتیجه نهایی تاثیرگذار است و محصولات مقوی و مناسب تهیه می‌شود که تقاضای آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و می‌توانند در بازار رقابتی که وجود دارد، پیشرفت کنند. بنابراین تولید کننده‌ها و همچنین باشگاه‌های بدنسازی و رستوران‌ها به دنبال مراکزی هستند که آرد و دانه جو دوسر را با قیمت مناسب و کیفیت بالا به آن‌ها عرضه کند.

ضمن اینکه محصولات را در کمترین زمان به دست آن‌ها برساند. مجموعه ایلیا با خریداران خود قرارداد فروش تنظیم می‌کند و محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت ارائه می‌کند. برای استعلام قیمت این محصولات می‌توانید از طریق کارشناسان مجموعه اقدام کنید. لازم به ذکر است که مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا اجازه ورود افراد دلال در پروسه تولید و عرضه را نمی‌دهد، بنابراین محصولات شامل قیمت‌های اضافی نمی‌شوند و دارای قیمت‌های نازل هستند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *