کینوا سه رنگ کیلویی چند است؟

کینوا

به نظر شما قیمت کینوا سه رنگ کیلویی چند است؟ کینوا کیلویی چند تومان به فروش می‌رسد و آیا صرفه اقتصادی دارد؟ کدام مجموعه دانه کینوا با قیمت مناسب و کیفیت زیاد عرضه می‌کند؟ در هایپرمارکت‌ها قیمت کینوا کیلویی چند تومان است و آیا قیمت کینوا عمده با قیمت کینوا بسته بندی متفاوت است یا خیر؟

قیمت کینوا در هایپر مارکت‌ها

هایپر مارکت‌ها عموماً دانه‌های کینوا را به صورت بسته بندی تهیه می‌کنند و به دست مشتریان خود می‌رسانند. برای این مجموعه‌ها بسیار اهمیت دارد که محصولی را خریداری نمایند که قیمت مناسبی داشته باشد و از طرفی با شرایط مناسبی به دست آن‌ها برسد. کشت و تهیه کینوا به شرایط ویژه احتیاج دارد و هایپر مارکت‌ها به نکات زیادی برای خرید این محصول اهمیت می‌دهند.

  •  بسته بندی‌های مناسب
  • دریافت به موقع محصول
  • کیفیت بالا
  • سلامت دانه‌ها
  • خلوص دانه‌ها
  • رنگ و طعم مناسب و … از جمله این موارد هستند.

 بنابراین با مجموعه‌ای همکاری می‌کنند که بتواند این شرایط را به خوبی برای آن‌ها در سرتاسر کشور فراهم نماید. به طور کلی، کینوا تهیه شده توسط مجموعه ایلیا بر حسب قیمت کشت بذر، برداشت دانه‌ها، تعیین می‌شود. فرآوری‌های کارخانه‌ای صورت گرفته بر روی دانه‌ها، بسته بندی، بررسی کارشناسان نیز تاثیر به سزایی دارد. در نهایت با توجه به تقاضای بازار ارائه خواهد شد. این در حالی است که هیچ فرد واسطه‌ای در این میان حضور نداشته و قیمت کینوا در مقرون به صرفه‌ترین حالت ممکن تعیین می‌شود. خریداران محترم دانه کینوا برای استعلام قیمت کینوا می‌توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشند. اطلاعات مورد نیاز خود برای خرید محصول خود را دریافت کنند. این مجموعه امکان برقراری همکاری با تمام هایپر مارکت‌ها در سراسر کشور را فراهم کرده است.

کینوا

بهترین مارک کینوا

همانطور که می‌دانید دانه کینوا یک محصول مقوی است که برای کشت به شرایط ویژه احتیاج دارد. باید نکات تخصصی در مراحل کشت آن مد نظر قرار بگیرد. اما محصولی به عنوان بهترین برند معرفی می‌شود که بتواند تمام جوانب مختلف از لحاظ کیفیت و سلامت بالا را در بر بگیرد. باید تحت شرایط ویژه کارخانه‌های فرآوری شود تا به هیچ عنوان آلوده به گلوتن نگردد. نهایتا دانه‌های با سلامت بالا بسته بندی و عرضه کند. همچنین این محصول در حین فراوری باید به خوبی ساپونین زدایی شود. در غیر این صورت هضم آن بسیار سخت خواهد بود و خاصیت سمی خواهد داشت.

در پاسخ به سوال کینوا کیلویی چند است باید گفت مجموعه ایلیا موفق شده است به عنوان بهترین و بزرگترین مجموعه تخصصی تولید دانه کینوا، محصولی با کیفیت و سلامت تولید و عرضه کند. این مجموعه تمام مراحل مختلف از جمله کشت بذر کینوا، مراحل داشت و برداشت دانه‌ها، فراوری‌های کارخانه‌ای و همچنین آموزش لازم به کشاورزان و نهایتاً بسته بندی را به تنهایی انجام داده و محصولات را پس از بررسی کارشناسان عرضه می‌کند. همچنین این محصول را با مجوز بهداشتی ارائه خواهد کرد. می‌توان گفت مجموعه ایلیا با افتخار، بهترین دانه کینوا تهیه شده در کشور را آماده سازی کرده و در اختیار خریداران در سرتاسر کشور قرار می‌دهد.

کینوا سفید

ویژگی های کینوا خوراکی و بهداشتی چیست؟

دانه کینوا یک محصول ارزشمند است که خواص غذایی زیادی دارد. اما چه زمانی به طور مطلق یک محصول بدون ضرر محسوب می‌شود؟ فرآوری دانه کینوا به مراحل تخصصی و ویژه احتیاج دارد در غیر این صورت علاوه بر اینکه خاصیت بهداشتی زیادی ندارد، بلکه می‌تواند سمی نیز باشد. دانه کینوا خوراکی و البته بهداشتی باید در شرایط ویژه کارخانه‌ای و مکانیزه فرآوری شود؛ این مراحل شامل شستشوی تخصصی، بوجاری، ساپونین زدایی و … است.

به لحاظ ظاهری دانه‌های درشت و سالم و با خلوص بالا انتخاب می‌شوند و نهایتاً در بسته‌بندی‌های بهداشتی به دست خریداران می‌رسند. دانه کینوا باید با مجوز بهداشتی ارائه شود چرا که مستقیماً با سلامت افراد و رژیم‌های روزانه در ارتباط می‌باشد و مجموعه ایلیا موفق شده است که این محصول با کیفیت را همراه با مجوز بهداشتی و دارا بودن سیب سلامت ارائه کند.

کینوا را در مشهد و سایر شهر ها از کجا بخریم

کینوا با بررسی‌های مختلفی که مجموعه ایلیا انجام داده است در نقاط مختلف کشور کشت و برداشت می‌شود. اما بسیاری از افراد و خریداران مختلف مانند هایپر مارکت‌ها در سراسر ایران به دنبال مجموعه‌ای هستند تا دانه کینوا را با کیفیت و سلامت بالا و مجوز بهداشتی ارائه کند. خریداران مختلف در مشهد و سایر شهرها می‌توانند، بدون وجود هیچ گونه مشکلی، دانه کینوا با کیفیت و محصولات آن را به صورت اینترنتی نیز از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند. کافیست از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند و مشاوره‌های لازم در مورد محصول مورد نظر خود را دریافت کنند. به این ترتیب در کمترین زمان و مناسب‌ترین شرایط، دانه کینوا مقرون به صرفه و با ارزش غذایی بالا را تهیه خواهند کرد.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ فله و کیلویی چند است

تنها مجموعه معتبر و متخصصی که در ایران امکان تهیه کینوا سه رنگ شامل سفید، قرمز و سیاه را فراهم کرده است مجموعه ایلیا می‌باشد. کشت کینوا سفید شرایط آسان‌‌تری دارد و به طور عمده این بذر به شکل بیشتری در دسترس کشاورزان قرار می‌گیرد. اما کشت کینوا سیاه و قرمز به شرایط بسیار ویژه و تخصصی نیاز دارد. به نحوی که در هر منطقه با هر شرایط آب و هوایی امکان کشت و رشد ندارد.

مجموعه ایلیا به عنوان تنها مجموعه تخصصی تولید کینوا، در شرایط عاری از سموم و بهداشتی و شرایط ویژه انواع کینوا سه رنگ با کیفیت را تولید و عرضه می‌کند. مجموعه ایلیا کشت این محصول را در شرایط ویژه و خاص برای اولین بار در کشور انجام می‌دهد. تمام علاقه مندان و خریدارانی که قصد فعالیت در حوزه کینوا سه رنگ دارند، بدون هدر دادن زمان از طریق مجموعه ایلیا می‌توانند اقدام کنند. تا این شرکت بتواند ظرفیت لازم برای فروش و خرید محصول را برای آن‌ها در نظر بگیرد.

خریداران برای تهیه محصول کینوا با قیمت مناسب به شکل فله می‌توانند با مجموعه ایلیا قرارداد تنظیم کنند. لازم به ذکر است کینوا قرمز و سیاه کشت شده در ایران تنها توسط مجموعه ایلیا در حال تولید می‌باشد. این محصولات به لحاظ کیفی تفاوتی با نمونه‌های وارداتی ندارد و می‌تواند یک محصول مشتری هستند و مناسب محسوب شود. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با قیمت این محصول به شکل عمده می‌توانید با کارشناسان بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید.

خرید پودر پروتئینی کینوا عمده و بسته بندی ویژه باشگاه‌ها

یکی از محصولات ارزشمند دانه کینوا، پودر پروتئین کینوا است که مورد توجه باشگاه‌ها و بدنسازان قرار گرفته است. پودر پروتئین کینوا سرشار از پروتئین است. بنابراین مجموعه ایلیا امکان خرید این محصول را به شکل عمده و همچنین بسته‌بندی برای باشگاه‌ها فراهم کرده است. تمام باشگاه‌ها می‌توانند با عقد قرارداد به صورت اینترنتی این محصول را تهیه کنند و مورد مصرف قرار بدهند.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *