خرید فروش آرد کامل جو دوسر در مصارف بدنسازی

جو دوسر

بهترین مرکز برای خرید فروش آرد کامل جو دوسر در مصارف بدنسازی کدام است؟ آرد جو دوسر در بدنسازی و برای تهیه مکمل‌های مقوی، چه خواصی دارد؟ برای استعلام قیمت آرد جو دوسر در بدنسازی به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟

آرد کامل جو دوسر چیست؟

آرد کامل جو دوسر از دانه جو دوسر به دست می‌آید. این غذا که به عنوان یکی از سالم‌ترین و کامل‌ترین غذاها شناخته می‌شود، به طور کامل سبوس خود را حفظ کرده و به همین دلیل دارای رنگ تیره‌ای می‌باشد. این آرد به دلیل دارا بودن ویتامین، فیبر و مواد‌معدنی سرشار، برای تهیه انواع کیک وکلوچه و شیرینی بسیار مناسب است چرا که سرشار از سبوس است و خواص فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد.

سرشار بودن این آرد از فیبر، به بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می‌کند و از ایجاد بیماری‌هایی مانند یبوست جلوگیری خواهد‌کرد. آرد جو دوسر در بدنسازی نقش بسیار ویژه‌ای دارد و برای تهیه مکمل‌های مورد نیاز بدنسازان بهترین گزینه است. نکته مثبت در رابطه با آرد کامل جو دوسر این است که از آنجایی که سبوس زیادی دارد ماندگاری بیشتری را نیز به خود اختصاص داده است و به طور کلی یک محصول اقتصادی، به صرفه و کامل می‌باشد.

خرید آرد کامل جو دوسر در تولید محصولات رژیمی

آرد کامل جو دوسر دارای خواص بسیار فوق‌العاده ای است که استفاده از آن را در محصولات رژیمی رواج کرده است. این آرد سرشار از فیبر می‌باشد که مصرف غذاهای حاوی فیبر باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردند و با پرکردن بخش اعظمی از معده از پرخوری جلوگیری می‌کنند، در نتیجه روند کاهش وزن راحت‌تر انجام می‌شود.

استفاده از آرد کامل جو دوسر در تولیدات مختلف غذایی، ویتامین و پروتئین و کربوهیدرات‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌کند بنابراین آردی که در تهیه مواد اولیه مورد استفاده در کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی وجود دارد، روز به روز محبوب‌تر می‌شود.  تقاضای مصرف‌کنندگان برای خرید این موارد باعث شده است که تولید‌کنندگان به سمت مجموعه‌های تامین‌کننده آرد کامل دوسر بروند. یکی از این مجموعه‌ها شرکت تجارت سبز ایلیا می‌باشد که امکان خرید آسان و تضمینی آرد کامل جو دوسر را به صورت ارگانیک و بهداشتی فراهم کرده است.

جو دوسر

بهترین زمان مصرف پرک و آرد جو دوسر در بدنسازی

جو دوسر یک محصول پر‌کاربرد است که برای گروه‌های مختلف افراد قابل استفاده می‌باشد. یکی از این گروه‌ها ورزشکاران و بدنسازان می‌باشند که در سبد غذایی و رژیم غذایی خود باید از مواد با ارزش غذایی بالا استفاده کنند. به طور کلی بدنسازان در کنار ورزش و تمرین‌های بدنی خود باید از مواد‌غذایی مکمل و حاوی پروتئین استفاده کنند و این ترتیب نتیجه بهتری را دریافت نمایند.

جو دوسر یک غذای کامل و مقوی می‌باشد که برای تهیه این مکمل‌ها گزینه بسیار مناسبی است و مواد غذایی منحصر به فردی را دارد. به طور عمومی بدنسازان 1 الی 2 ساعت قبل از شروع ورزش‌ها احتیاج دارند از مواد غذایی با کالری و قند کم استفاده کنند، پس این غله این ویژگی‌ها را دارد و حاوی مقدار زیادی فیبر می‌باشد. مکمل‌های تهیه شده از جو دوسر بهترین گزینه برای استفاده توسط ورزشکاران از یک تا دو ساعت قبل از شروع تمرین‌ها است. این غذا می‌تواند وارد بدن شود به این ترتیب بخشی از ظرفیت دستگاه گوارش اشغال می‌شود و در اثر این فعالیت‌ها، چربی و قند کمتری جذب بدن می‌گردد.

قیمت و مصرف جو دوسر برای افزایش حجم و چاقی

جو دوسر خواص درمانی بسیاری دارد و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان‌طور که گفتیم این غذا حاوی کربوهیدرات و پروتئین بسیار زیادی می‌باشد که برای بدنسازان و ورزشکاران گزینه بسیار مناسبی است. کربوهیدرات موجود در دانه جو دوسر انرژی ورزشکاران را به طور کلی حفظ می‌کند و در مجموع این دانه ارزشمند می‌تواند در افزایش حجم و ماهیچه سازی تاثیرگذار باشد.

همچنین جو دوسر این قابلیت را دارد که در ترکیب با برخی از خوراکی‌ها به یک معجون مناسب برای افزایش وزن به صورت اصولی تبدیل شود. بنابراین کارشناسان تغذیه این ترکیبات را در رژیم‌های افزایش وزن افراد قرار می‌دهند. با تمام این تفاسیر می‌توانیم نتیجه بگیریم که غلات سبوس دار مانند جو دوسر منبع کربوهیدرات هستند و برای افزایش وزن مناسب می‌باشند و در ترکیب با برخی مواد غذایی می‌توانند مکمل‌های جذابی را ارائه دهند. از آنجا که کالری مناسبی دارند یک غذای چاق‌کننده و البته سالم به حساب می‌آیند.

جو دوسر

فرق جو پرک با جو دوسر پرک

جو پرک و جو دوسر پرک دارای تفاوت‌هایی هستند که در این مطلب به آن می‌پردازیم. جو پرک سرشار از منگنز و فیبر می‌باشد. از آنجایی که دانه‌های سفتی دارد در زمان طولانی‌تری پخته می‌شوند و برای استفاده در سوپ یک گزینه بسیار مناسب است. به صورت خام قابل مصرف نیستند چرا که هضم آن برای معده دشوار می‌باشد. این دانه طعم خامی دارد و از لحاظ ظاهری متمایل به رنگ سفید می‌باشد و دارای لبه‌های دندانه‌دار است.

جو دوسر پرک سرشار از پروتئین و مواد معدنی و فیبر بتاگلوکان می‌باشد و به صورت خام و پخته قابل استفاده است و در تهیه انواع سالاد، سوپ، اوتمیل، ترکیب با شیر و … بسیار مناسب است. شیرینی و نان‌های تهیه‌شده از جو دوسر پرک فاقد گلوتن می‌باشند و از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. جو دوسر پرک در طعم‌های مختلفی در بازار وجود دارد و به زمان پخت بسیار کمی نیاز دارد. به لحاظ ظاهری متمایل به رنگ کرم می‌باشد و لبه‌های نسبتاً نرمی دارد.

جو دوسر

قیمت خرید آرد جو دوسر کامل در مصارف بدنسازی در باشگاه‌ها

همانطور که گفتیم یکی از اصلی‌ترین مصرف‌کنندگان آرد جو دوسر کامل، باشگاه‌های بدنسازی برای استفاده بدنسازان می‌باشد. چرا که با استفاده از آرد جو دوسر کامل، مکمل‌های مقوی و کاملی را تهیه می‌کنند که از لحاظ غذایی بهترین تاثیر را بر روی بدن ورزشکاران می‌گذارد. این باشگاه‌ها می‌توانند آرد جو دوسر کامل را با قیمت مناسب و به صورت تضمینی از مجموعه ایلیا تهیه کنند.

با توجه به اینکه تمام مراحل تهیه این محصولات توسط مجموعه ایلیا انجام می‌شود، محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد و می‌تواند تجربه یک خرید تضمینی، مقرون به صرفه و بهداشتی را برای خریداران به ارمغان بیاورد. برای استعلام قیمت آرد جو دوسر کامل می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت شرکت ایلیا استفاده کنید و نسبت به خرید محصول مورد نیاز خود اقدام نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *