خرید تناژ و کیلویی سبوس جو دوسر در سراسر ایران

جو دوسر

خرید تناژ و کیلویی سبوس جو دوسر در سراسر ایران چگونه صورت می‌گیرد؟سبوس جو دوسر را از کجا تهیه کنیم؟ طریقه مصرف سبوس جو دوسر چگونه است؟ خواص سبوس جو دوسر برای کودکان چیست؟ آیا ارزش غذایی سبوس جو دوسر را می‌دانید؟ جو دوسر پرک صبحانه دانیما را از کدام مرکز بخریم؟  آیا طریقه مصرف سبوس جو دوسر برای چاقی را می‌شناسید؟

سبوس جو دوسر را از کجا خرید کنیم

جو دوسر و انواع فراورده آن به دلیل تازه بودن عرضه آن در کشور در همه جا یافت نشده و برای خرید آن می‌توان به فروشگاه‌های بزرگ و لوکس و مراکز فروش اینترنتی در شهرهای مختلف مراجعه نمود. فروشندگان دارو‌های گیاهی، کسانی که کار طب گیاهی انجام‌دهند و عطاری‌های سراسر کشور این محصول ‌را در پاکت‌های کوچک به دلیل خواص درمانی دارویی آن عرضه می‌دارند. سبوس جو دو‌سر  همچنین توسط واحد‌های تولیدی، نمایندگی‌های  فروش و توزیع و پخش شرکت‌های معتبر، مراکز فراوری و بسته‌بندی ارائه می‌شود.

خریداران از هر شیوه‌ی کارامد در تامین نیاز خود استقبال می‌کنند. امروزه فضای اینترنت با حذف واسطه و ریسک خرید، محدودیت‌های تردد و سفارش، مسیر را برای کم کردن هزینه‌ها برای ایشان کم کرده و می‌توانند از تولید‌کننده بهترین و مرغوب‌ترین سبوس جو دو‌سر را در کوتاه‌ترین زمان به طور عمده و یا خرد خریداری نمایند. گروه ایلیا با عرضه مستقیم سبوس جو دو‌سر با کیفیت اعلا،  قیمت مناسب خرید را برای کلیه مشتریان تسهیل نموده است.

طریقه مصرف سبوس جو دوسر

امروزه سبوس جو دو‌سر علاوه بر مصرف دامی (تهیه خوراک دام و طیور در جیره غذایی آن‌ها برای پروار‌بندی)، مصرف خوراکی نیز داشته و در سبد غذایی خانوار جایگاه بالایی پیدا نموده است. دمنوش سبوس جو دو سر اثر مدر داشته و در درمان سنگ کلیه، انواع ناراحتی‌های کلیه، عدم دفع ادرار، آب آوردن انساج و … به کار می‌رود.

سبوس جو دوسر در بسیاری از مواد‌غذایی شامل انواع شیرینی‌جات، کیک‌های خانگی، انواع بیسکویت، مافین، نان سنتی و نان فانتزی برای تقویت بدن انسان به‌کار می‌رود. پیش از هر  وعده غذایی می‌توان دو قاشق سبوس جو دو‌سر را داخل یک لیوان آب حل نموده و مصرف نمود، یا اینکه در پایان سرو غذا آن‌را روی انواع دسر و سالاد ریخته و میل نمود. در پخت انواع آش، سوپ و خورشت نیز می‌توان از خواص و املاح سرشار سبوس جو دو‌سر استفاده نمود.

جودوسر کینوا

خواص سبوس جو دوسر برای کودکان

سبوس جو دوسر از غلاف و پوسته این دانه گیاهی تولید می‌شود. غلات غنی از فیبر مثل جو دوسر و سبوس آن باعث تقویت و تسهیل هضم غذا و دریافت انرژی بیشتر مخصوصا برای کودکان می‌شوند. نتایج تحقیقات نشان داده، مصرف سبوس جو دو‌سر در کودکان باعث تمرکز و توجه بیشتر به درس می‌شود.

سبوس جو دو‌سر بافتی نرم داشته و امکان تهیه انواع خوراکی‌ها مانند پوره، حریره، کلوچه، بیسکویت و انواع تنقلات و آجیل از آن برای کودکان امکان‌پذیر است. وجود فیبر و کلسیم در ترکیبات سبوس جو دوسر باعث تقویت استخوان‌بندی کودک و جلوگیری از نرمی استخوان در آنها می‌شود. علاوه بر این مصرف مداوم سبوس جو دو‌سر باعث تقویت و محافظت از کبد کودکان می‌گردد.

سبوس جو دو‌سر دارای خاصیت ضد‌قارچ بوده و موجب تقویت سیستم ایمنی کودک می‌شود. همچنین طبع نسبتا گرم سبوس جو دو‌سر در افزایش اشتها موثر بوده و به افزایش وزن کودک و رسیدن به وزن ایده‌آل کمک می‌نماید. برای راهنمایی و مشاوره در مورد خواص و کاربرد‌های سبوس جو دو‌سر می‌توانید با کارشناسان ایلیا در تماس بوده و این محصول را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب از این مجموعه خریداری نمایید.

ارزش غذایی سبوس جو دوسر

سبوس جو دو‌سر یک ترکیب غذایی با طبع متعادل و مفید است. میزان کربوهیدرات و چربی آن همانند بلغور جو دو‌سر بوده، اما از لحاظ پروتئین و فیبر سرشار و کالری کمتری دارد. پروتئین سبوس جو دو‌سر سلول‌ها را بازسازی و احیا کرده و برای رشد و نمو سالم جنین، دوران کودکی و نوجوانی ضروری است. یک فنجان سبوس جو دوسر پخته شده حاوی 5.7 گرم فیبر بوده و حدود 23 درصد از نیاز روزانه به فیبر، 14 درصد پروتئین و 8 درصد کربوهیدرات را تامین می‌کند. همچنین یک فنجان سبوس جو دو‌سر 31 درصد از نیاز روزانه بزرگسالان را به ریز‌مغذی سلنیوم تامین می‌کند.

در هر 219 گرم سبوس جو دو‌سر 88 کالری، 25 گرم کربو‌هیدرات، 2 گرم چربی و 6 گرم فیبر است. سبوس جو دو‌سر دارای بتاگلوگان به‌عنوان مهمترین فیبر محلول است. انواع املاح معدنی همچون منیزیم، فسفر، آهن، روی و پتاسیم در یک فنجان سبوس جو دو‌سر به ترتیب 21%، 21%،11%، 11 و 4% از نیاز روزانه بدن را تامین می‌نماید. همچنین یک فنجان از سبوس جو دو‌سر 29% از نیاز روزانه بدن به ویتامین نیاسین و 6% نیاز روزانه را به ویتامین ریبوفلاوین برطرف می‌سازد.

جو دوسر

خرید جو دو سر پرک صبحانه دانیما

در وعده صبحانه مواد غذایی با ارزش غذایی بالا همچون جو دوسر پرک صبحانه را باید جایگذاری نمود. مجموعه  تولیدی ایلیا، بستر خرید جو دوسر پرک صبحانه را با برند دانیما با قیمت مناسب و کیفیت و استانداردهای لازم در انواع بسته‌بندی‌های با سایزهای مختلف  فراهم کرده که سبب افزایش مشتری و جلب توجه و رضایت آنان شده است. امکان خرید حضوری و اینترنتی این محصول از مجموعه ایلیا وجود دارد.

سبوس جو دوسر برای چاقی

وجود نوع خاصی از نشاسته به نام آمیلوپکتین و همچنین خاصیت تحریک اشتها در سبوس جو دو‌سر تمایل به غذا خوردن را زیاد نموده که باعث اضافه وزن و چاقی می‌شود. سبوس جو دو‌سر را  برای چاق شدن باید پس از سرو غذا  و همراه یک دسر شیرین و خوشمزه یا ماست و شیر میل نمود. سبوس جو دو‌سر اگر به عنوان یک مکمل روزانه مصرف شود، حتی می‌تواند به‌عنوان درمان‌گر کمکی برای اختلالات متابولیکی و گوارش مناسب عمل نماید. 

محل خرید و فروش تناژ جو دوسر و سبوس در ایران

در ایران مراکز و نمایندگی‌های متنوع و معتبر بسیاری اقدام به خرید و  فروش جو دو‌سر تناژ نموده‌اند. این مراکز خرید و فروش خود را از طریق فروشگاه‌های مدرن آنلاین و صفحات مجازی و یا نمایندگی‌های پخش خود انجام می‌دهند. روش خرید مستقیم و آنلاین جو دوسر  فرصتی بی‌نظیر برای کاهش سفر‌های درون شهری و ترافیک و در نتیجه آلودگی هوا، امکان خرید در کل ساعات شبانه‌روز است.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به‌عنوان معتبر‌ترین مرکز و محل‌ خرید و فروش جو دو‌سر تناژ 24 ساعته فعال بوده و بهترین محصول را به خریداران ارائه می‌دهد. برای مشاوره‌های بازاریابی و خرید و فروش جو دو‌سر نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار سازید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *