خرید و فروش بذر کینوا در جهرم

قیمت بذر کینوا

خرید و فروش بذر کینوا در جهرم و سایر شهرهای استان فارس انجام می‌گردد. این مجموعه آماده همکاری در زمینه‌ی خرید و فروش بذر کینوا با کشاورزان عزیز می‌باشد.

کشت کینوا در استان فارس و جهرم

کینوا گیاهی با خواص فوق العاده است که در دهه‌ی اخیر کشت آن در نقاط مختلف ایران ازجمله استان فارس و شهرستان‌های آن عملکرد خوبی داشته است. کشت و فروش بذر کینوا در جهرم در دو نوبت بهار و پاییز انجام می‌شود.

بذور کینوا همانند بذور کلزا بسیار ریز هستند. این بذور را می‌توان به انواع روش‌های جوی و پشته‌ای، نواری و ردیفی به غیر از روش کرتی کشت کرد، به دلیل این که گیاه کینوا دارای انشعابات است و روش کرتی مناسب آن نمی‌باشد.

مزیت‌های کشت کینوا

این گیاه شگفت انگیز در اکثر مناطق و با اقلیم‌های متفاوت هم رشد می‌کند. در واقع گیاهی مقاوم به شرایط سخت می‌باشد. جهرم از جمله مناطقی است که کشت کینوا در آن موفقیت آمیز بوده است.

بذر کینوا

انواع روش‌های آبیاری کینوا

آبیاری از مراحل مهم در کشت گیاهان است. باید بلافاصله بعد از کشت کینوا آبیاری را انجام داد. تعداد دفعات آبیاری کینوا 5 تا 7 نوبت است و به فاصله‌ی 10 تا 15 روز باید انجام شود. اگر بارندگی در منطقه وجود داشته باشد می‌توان تعداد دور آبیاری را کم کرد. روش‌های مختلف آبیاری کینوا غرقابی، بارانی، قطره‌ای، نوار تیپ و… می‌باشد. برای خرید و فروش بذر کینوا در جهرم با عقد قرار داد خرید تضمینی می‌توانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

عوامل موثر در افزایش عملکرد کینوا

اولین عامل، تهیه بذر مناسب از مراکز معتبر، عامل دوم کاشت بذر کینوا در زمان مناسب، عامل سوم کوددهی مناسب با نیاز گیاه که به طور کلی استفاده از کود‌هایی مانند NPK، سوپرفسفات تریپل و پتاس مناسب می‌باشند البته باید دقت کنیم که از مصرف زیاد کود ازته که باعث ورس گیاه می‌شوند، پرهیز کنیم.

برای دستیابی به تمام موارد مذکور می‌توانید با تماس با این مجموعه به صورت رایگان مشاوره در مورد کشت خود را انجام دهید و هم چنین بذور کینوا مطمئن و دارای شناسنامه را در هر مقداری به صورت خرد و عمده تهیه نمایید.

کینوا

خرید و فروش بذر کینوا در جهرم

کشت کینوا در استان فارس و شهرستان‌های آن مانند جهرم پیشرو بوده و عملکرد خوبی در حد 5/5 تن در هکتار داشته است. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در سطح کشور، بذور کینوا سالم، عاری از هرگونه علف هرز و گواهی‌شده را تولید و عرضه می‌نماید.

همکاری در خرید و فروش بذر کینوا در جهرم

این سازمان علاوه بر مشاوره برای مراحل کشت بذر کینوا به صورت جامع و کامل برای کشاورزان عزیز در جهرم و سایر شهرستان‌ها، در مرحله‌ی خرید و فروش بذور کینوا نیز کشاورزان عزیز را حمایت و پشتیبانی می‌کند. کشاورزان می‌توانند بای عقد قرارداد خرید تضمینی با بهترین قیمت در سراسر کشور با این مجموعه در تماس باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *