خریدار کینوا عمده در ایران

آرد کینوا

بزرگترین مرکز خریدار کینوا عمده در کشور ، انواع دانه کینوا و آرد کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا در سراسر کشور ، باکیفیت بالا و قیمت مناسب ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مرکز خریدار و فروشنده کینوا عمده

در صورتی که خریدار عمده کینوا هستید ، می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید . این مجموعه بهترین دانه های کینوا را در مزارع استان های مختلف تولید کرده و پس از فرآوری ، به صورت عمده عرضه می نماید .

کینوا عرضه شده در این مرکز ، دارای کیفیت بالا ، درشتی مناسب و رنگ روشن بوده و نسبت به نوع وارداتی قیمت پایین تری دارد . در هنگام خرید عمده کینوا لازم است به یکدست بودن آن توجه شود .

مشاهده می شود ، افراد سودجو کینوا را که حاوی مواد زائد است و بدون انجام فرآوری با قیمت پایین به فروش می رسانند . مشتریان عزیز باید توجه نمایند ، که تنها بر اساس قیمت پایین ، کینوا را خریداری نکنند . زیرا وجود ساپونین و مواد زائد می تواند ایجاد مسمومیت نماید .

می توانید کینوا عمده تمیز و یکدست و فرآوری شده را باقیمت مناسب از این مجموعه تهیه نمایید . این مجموعه برای خریدار های کینوا باکیفیت را به صورت عمده در اختیار مراکز متقاضی اعم از انجمن های سلیاک و دیابت ، کارخانجات صنایع تبدیلی ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، هتل ها ، هایپرمارکت ها و مراکز پخش محصولات سالم قرار می دهد .

در صورت تمایل برای تهیه کینوا به صورت عمده و بسته بندی ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از خدمات ویژه ما استفاده نمایید .

کینوا

تولید کینوا عمده در ایران و خریدار آن

کینوا در ایران و در استان های مختلف کشور به صورت عمده ، زیر نظر کارشناسان این مجموعه تولید می شود . مجموعه ما پس از برداشت ، خریدار بهترین دانه های کینوا از مناطق مختلف کشور ، بوده و مواد زائد موجود در آن را حذف کرده و برای فرآوری به کارخانه می برد .

در کارخانه صنعتی و مکانیزه ، ساپونین موجود در پوسته کینوا حذف شده و فرآوری انجام می پذیرد . کینوا فرآوری شده که دارای سورتینگ و درشتی مناسبی است و آماده مصرف می باشد ، به صورت عمده در کلیه استان ها عرضه می شود .

بذر کینوا

کینوا حاوی 9 اسید آمینه ضروری برای انسان

9 اسید آمینه برای سلامت انسان ضروری هستند ، زیرا بدن قادر به تولید آن ها نیست و باید از طریق مواد غذایی جذب بدن شوند . بسیاری از غلات و حبوباتی که روزانه مصرف می کنیم ، مقدرا ناقصی از این اسید های آمینه را دارد . خریدار کینوا به صورت عمده می تواند بهترین کینوا باکیفیت را در کمترین زمان سفارش دهد.

کینوا 9 اسید آمینه ضروری برای انسان را به طور کامل دارد . مقایسه مقدار اسید آمینه های ضروری کینوا با گندم و برنج ، نشان می دهد که کینوا از نظر میزان اسید های آمینه ضروری ، غنی تر از این غلات می باشد .

به عنوان مثال ، محتوای اسید آمینه لیزین کینوا که بسیار برای بدن ضروری است ، در مقایسه با برنج  که دارای 2/3 گرم و گندم 8/2 گرم دارند ، برابر با 6/5 ​​گرم است .

ارزش تغذیه ای کینوا عمده

100 گرم کینوا حاوی تقریباً پنج برابر اسید آمینه لیزین ، بیش از دو برابر اسید های آمینه ایزولوسین ، متیونین ، فنیل آلانین ، ترئونین ، والین و مقادیر بسیار بیشتر لوسین (تمام اسیدهای آمینه ضروری در کنار تریپتوفان) ، نسبت به 100 گرم گندم است .

علاوه بر این کینوا نسبت به دانه های گندم ، در بعضی موارد به میزان سه برابر ، از نظر مقادیر اسید آمینه های هیستیدین ، ​​آرژنین ، آلانین و گلیسین برتری دارد . همچنین کینوا از نظر اسیدهای آمینه ای مانند پرولین ، اسید آسپارتیک ، گلوتامیک اسید ، سیستئین ، سرین و تیروزین(تمام اسیدهای آمینه غیرضروری) ، که به مقدار محدود در گندم وجود دارد ، غنی تر است .

تمام این اسید های آمینه پیش ساز پروتئین های مختلف در بدن می باشند و برای بسیار از فعالیت های بدن ضروری اند . کینوا با داشتن 9 اسید آمینه ضروری یک پروتئین کامل محسوب می شود . و غذایی بسیار مناسب برای کودکان ، نوجوانان ، بزرگسالان ، سالمندان ، زنان باردار و شیرده ، افراد گیاهخوار و افراد پر استرس می باشد . اگر خریدار کینوا عمده با انالیز و استاندارد بهداشتی هستید می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *