قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده تهران

کینوا

آیا با بزرگترین عرضه کننده و مرکز فروش کینوا تهران آشنا هستید؟ جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی در تهران و سایر استان های کشور، می‌توانید با بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و عرضه کینوا در کشور، در ارتباط باشید.

مرکز خرید کینوا در کرج

خریداران کینوا در کرج و تمام نقاط کشور می‌توانند کینوا را از طریق این مجموعه خریداری کنند و خرید خود را به صورت اینترنتی نیز ثبت نمایند. پس بزرگ ترین مرکز خرید کینوا در کرج به صورت فله می‌باشد. این مجموعه می‌تواند کینوا را برای مدت زمان طولانی نیز تامین نماید.

پودر کینوا

پود کینوا سرشار از فیبر و پروتئین و ارزش غذایی است. این محصول حاصل له و خرد شدن دانه کینوا است. این پودر برای تولید مکمل های بدنسازان یک گزینه بسیار مناسب است.

  • خاصیت رژیمی
  • بهبود ایمنی بدن
  • بهبود دیابت
  • افزایش انرژی
  • افزایش عمر
  • تقویت و سلامت قلب
  • ثابت شدن سطح قند خون
  • بهبود شرایط پوست در طی رژیم لاغری

و … از جمله اثرات باور نکردنی پودر کینوا است. پودر کینوا باید در شرایط تخصصی و مکانیزه تولید شود تا به هیچ عنوان آلوده به گلوتن نگردد. همچنین اگر این محصول به درستی فراوری شود تمام خواص دانه کینوا را در خود حفظ می‌کند. نکته جالب در رابطه با پودر کینوا برای بدنسازان این است که این محصول یک ماده غذایی طبیعی و گیاهی است. پس علاوه بر داشتن ارزش غذایی بالا، معایب و مضرات پودر های صنعتی بدنسازی را ندارد. پودر کینوا تولید شده در این مجموع تمامی مجوز های لازم را دریافت کرده است.

کینوا

تولید مکمل رژیمی کینوا

یکی از کاربرد های بزرگ و جذاب کینوا، تولید مکمل های رژیمی است. چرا که این محصول دارای فیبر فراوان است. مصرف فیبر در مواد غذایی باعث سیری طولانی مدت می‌شود. بنابراین فرد از پرخوری جلوگیری می‌کند. بسیاری از صنایع و تولید کنندگان نیز به دنبال این موضوع رفته با تولید محصولات رژیمی کینوا به شرایط خوب و ایده آلی رسیده اند.

امروزه توجه افراد به غذا های رژیمی افزایش پیدا کرده ا ست. این مکمل ها توسط طرفداران رژیم های لاغری و ورزشکاران و بدنسازان مورد مصرف قرار می‌گیرد. پس تولید کنندگان بدون نگرانی می‌توانند کینوا را از طریق این مجموعه خریداری کنند و با تولید مکمل های رژیمی، به سود اقتصادی بالا برسند.

خرید برنج کینوا سفید

کینوا سفید کاربرد های زیادی دارد.پس توسط خریداران مختلفی ثبت سفارش می‌شود. کلیه خریداران مخصوصا صاحبان صنایع بزرگ با انتخاب و خرید برنج سفید کینوا به مزایای بسیار زیادی می‌رسند. این تولید کنندگان با قرار دادن کینوا سفید می‌توانند ارزش غذایی محصولات تولیدی خود را بالا ببرند. به دنبال این موضوع به فروش بالا و در نهایت سود اقتصادی زیادی می‌رسند. پس خرید برنج سفید کینوا از یک مرکز متخصص می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه و مناسب باشد. خرید کینوا سفید از شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با شرایط مناسب امکان پذیر است.

قیمت کینوا فله سیاه

کینوا سیاه مراحل فراوری مجزایی از سایر انواع کینوا دارد و حتما باید در شرایط تخصصی و کارخانه ای انجام شود. پس هر شخصی قادر به انجام این کار نیست. در کشور ما تنها مرکزی که فراوری کینوا سیاه را انجام می‌دهد، این مجموعه است. این مجموعه بدون حضور افراد واسطه و دلال و به طور مستقیم محصولات کینوا سیاه را عرضه می‌کند و از ضوابط سالانه قیمت در کشور نیز پیروی می‌نماید. اما لازم است بدانید قیمت کینوا فله و بسته بندی با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت این محصول با مشاوران این مرکز تماس بگیرید. کینوا سیاه برای تولید انواع آش و سوپ کاربرد دارد و همچنین برای تزئین غذا نیز، توسط رستوران های مختلف مورد مصرف قرار می‌گیرد.

کینوا

قیمت کینوا کیلویی سه رنگ

کینوا سه رنگ ترکیبی از سه نوع کینوا سفید و کینوا سیاه و کینوا قرمز است. موارد زیادی بر روی قیمت کینوا سه رنگ تاثیر گذار است. اما به طور کلی محصولی که توسط مرکز ایلیا عرضه می‌شود هم از سلامت بالایی برخوردار است و هم با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. دلیل این امر این است که این مرکز به طور تخصصی و کامل تولید کننده این محصول است و از زمان کشت بذر تا فراوری در کارخانه بر روی تولید و عرضه محصولات نظارت می‌کند. به همین منظور قیمت مناسبی را برای این محصولات در نظر گرفته است. پس می‌توانید برای استعلام قیمت انواع کینوا و محصولات آن، با مشاوران این مرکز در بخش فروش تماس بگیرید.

دانه کینوا- خاویار گیاهی

دانه کینوا، دانه ای دولپه ای و نشاسته ای است که از گیاه کینوا برداشت می‌شود. گیاه کینوا نیز از نظر ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره است و دارای گل آذینی مشابه تاج خروس می‌باشد. قدمت کشت بذر و تولید دانه کینوا به حدود ۵۰۰۰ سال قبل در آمریکای جنوبی برمی‌گردد.

از آن زمان تاکنون مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی دانه کینوا را به عنوان غذایی اصلی تولید و مصرف می‌کنند.  دانه کینوا تنها منبع گیاهی است که اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان را  به صورت کامل دارد. دانه کینوا از نظر املاح معدنی مانند: کلسیم، فسفر، منیزیم، پتاسیم، مس، آهن، روی و منگنز نسبت به دانه های گندم، جو و ذرت غنی تر است.

اهمیت تغذیه ای دانه کینوا

همچنین میزان پروتئین موجود در دانه کینوا،  به اندازه تخم مرغ و دوبرابر گندم و برنج می‌باشد. از نظر اسید آمینه لیزین که یکی از اسیدآمینه های ضروری برای انسان است، نیز غنی می‌باشد. در حالی که گندم فاقد این اسید آمینه است. ارزش غذایی بالای دانه کینوا، این محصول را به خاویار گیاهی معروف کرده است. خرید فروش کینوا عمده در تهران زیر نظر این مجموعه انجام می‌گیرد.

همچنین دانه کینوا فاقد گلوتن است و غذایی بسیار مناسب برای بیماران سلیاک محسوب می‌شود. زیرا در این بیماری، فرد نمی‌تواند گلوتن موجود در غلات متداول را هضم نماید. همچنین فقدان گلوتن در دانه کینوا، آن را به غذایی مناسب برای بیماران دیابتی تبدیل کرده است.

کینوا

فواید مصرف دانه کینوا برای سالمندان

دانه کینوا به عنوان پروتئین گیاهی، دوبرابر دانه برنج و به اندازه نصف گوشت قرمز، پروتئین دارد.  دانه کینوا، به عنوان یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای همه سنین، به خصوص برای سالمندان محسوب می‌شود. با توجه به اینکه سرشار از پروتئین است یک جایگزین عالی برای برنج معمولی نیز می‌باشد. میزان پروتئین موجود در دانه کینوا دو برابر گندم و میزان مواد معدنی موجود در آن، سه برابر گندم می‌باشد. همانطور که گفتیم مصرف دانه کینوا برای سالمندان بسیار مفید است؛ زیرا غذایی خوش هضم و سبک و دارای ریز مغذی های مفید می‌باشد.

ارزش غذایی دانه کینوا

با توجه به میزان بالای پروتئین موجود در دانه کینوا، مصرف آن برای افراد سالمند که اغلب از خوردن گوشت محروم هستند، باعث تامینپروتئین و انرژی مورد نیاز آن ها می‌شود.

همچنین فیبر بالای موجود در دانه کینوا مانع یبوست می‌شود.  کلسیم موجود در کینوا از روند پوکی استخوان جلوگیری کرده و سرعت آن را کاهش می‌دهد. ویتامین و املاح معدنی موجود در دانه کینوا به سالمندان عزیز، نیروی بهتری می دهد و روند پیر شدن سلول های بدن را کاهش می‌دهد.

 بسیاری از سالمندان مجبور به استفاده از داروهای مولتی ویتامین هستند زیرا نمی‌تواند از غذاهای مختلف استفاده نمایند. مصرف روزانه دانه کینوا نیاز بدن به ویتامین ها را تامین می‌کند و با توجه به داشتن گرانول های نشاسته ای کوچک، هیچ عارضه چاقی ایجاد خواهد کرد.

قیمت کینوا قرمز در بازار

کینوا قرمز محصولی سرشار از ارزش غذایی است که در کشور ما فقط توسط این مجموعه فراوری می‌شود. این محصول نسبت به کینوا سفید قیمت بیشتری دارد اما با توججه به تولید کننده بودن این مرکز، با کمترین نوسان قیمت عرضه می‌شود. در طور کلی:

  • عرضه و تقاضای بازار
  • هزینه نهایی تولید
  • وارداتی و یا ایرانی بودن محصول
  • خرید عمده و یا بسته ای

بر روی قیمت کینوا قرمز تاثیر گذار است.

کینوا

آرد بدون گلوتن کینوا را از کجا بخریم

کینوا به طور ذاتی فاقد گلوتن است. اما فراوری این محصول و تبدیل کینوا به آرد باید در شرایط بهداشتی و اسرلیزه انجام شود و کاملا دور از محصوات دارای گلوتن، مانند گندم و جو باشد. مجموعه متخصص ایلیا اولین مرکزی است که به طور تخصصی فراوری و تولید آرد کینوا را آغاز کرد و محصولی فاقد گلوتن و سرشار از ارزش غذایی را به دست متقاضیان رساند.

پس بهترین محل برای خرید آرد فاقد گلوتن این شرکت می‌باشد. تمامی مبتلایان به سلیاک نیز می‌توانند با خیالی آسوده این آرد را از طریق این مرکز ثبت سفارش نمایند. همچنین این مجموعه امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی را فراهم کرده  است.

قیمت کینوا سفید غیر تراریخته

کینوا محصولی حساس است که باید به صورت غیر تراریخته فراوری گردد. محصولات تراریخته مورد دست کاری های ژنتیکی قرار می‌گیرند. اگر چه این محصولات از لحاظ میزان تولید، عملکرد بسیار خوبی را از خود در هکتار نشان می‌دهند، اما مصرف آن ها می‌تواند موجب ایجاد بیماری های خطرناک همچون سرطان شود. پس غیر تراریخته بودن کینوا سفید یک موضوع مهم است.

قیمت این محصول اگر چه نسبت به محصولات فاقد مجوز بهداشتی بیشتر  است اما می‌تواند ضامن سلامتی افراد شود. این مرکز متخصص محصولی با سلامت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کند و کینوا را با کمترین میزان نوسان قیمت به دست مصرف کنندگان می‌رساند. برای استعلام قیمت می‌توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

خرید کینوا از عطاری

برای حفظ سلامت و تولیدات خود، پیشنهاد می‌کنیم به  هیج عنوان کینوا را از عطاری تهیه کنید. چراکه کینوت به مراحل تخصصی فراوری احتیاج دارید و ساپونین زدایی و شستشوی آن در منزل به هیچ عنوان امکان پذیر نیست. تمامی خریداران کینوا باید این محصول را از یک مجموعه معتبر خریداری کنند. در این صورت میتوانند محصولی سالم و بهداشتی دریافت نمایند.

پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان فریب قیمت پایین کینوا غیر فراوری شده در عطاری ها را نخورید و برای این امر از مراکز متخصص کمک بگیرید. تمامی عطاری ها در کشور می‌توانند کینوا را به صورت بسته بندی از طریق این مرکز خریداری کنند و محصولی سالم و با مجوز بهداشتی، به دست خریداران خود برسانند.

کینوا

قیمت عمده کینوا برای شرکت های پخش و بسته بندی

شرکت های پخش و بسته بندی در زمینه عرضه محصولات مختلف فعالیت می‌کنند. این شرکت ها مواد غذایی را به صورت تناژ خریداری می‌کنند و در نهایت در بسته بندی های مختلف، عرضه می‌کنند. قیمت محصول یک فاکتور مهم برای این شرکت هاست، خصوصا اگر محصول مورد خریداری، یک محصول حساس و مهم باشد.

تمامی شرکت های پخش و بسته بندی در سراسر کشور با قرار داد می‌توانند کینوا را به صورت عمده با قیمت مناسب از طریق این مجموعه خریداری کنند. این مرکز قیمت کینوا را با توجه به موارد صحیح اقتصادی در کشور تعیین می‌کند و به طور مستقیم با خریداران در ارتباط است. پس بهترین مرکز برای استعلام قیمت کینوا عمده و خرید آن برای شرکت های پخش و بسته بندی است.

قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده تهران

در سال های اخیر با افزایش معرفی دانه کینوا به جهان، مصرف دانه کینوا در تهران و استان های مختلف کشور، نیز روند افزایشی داشته است. به دنبال آن بازار خرید و فروش دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی در تهران و دیگر مناطق کشور، رونق یافته است.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در تهران و اطلاع از قیمت عمده دانه کینوا، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. مجموعه ما در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا در تهران و استان های مختلف ایران، با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می‌نماید. این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان، کشاورزان عزیز را در تولید دانه کینوا مرغوب همراهی می‌کند.

همکاری در قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده تهران

همچنین پس از جمع آوری دانه کینوا، آن را فرآوری می‌نماید. زیرا دانه کینوا در پوسته خود دارای ساپونین است که باید قبل از مصرف جداسازی شود. این مجموعه برای اولین بار در ایران، اقدام به فرآوری دانه کینوا کرده است و دانه کینوا را به صورت عمده و بسته بندی در تهران و استان های دیگر، عرضه می‌نماید.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده و بسته بندی در تهران و هر استانی که هستید، می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، مشاوره رایگان ارائه می‌نماید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09157121998
ایمیل:
quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *